Hakutulokset

1. T

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Voi ei, olen todella pahoillani :cry: @syystyttö paljon voimia<3 Toivotaan, että ajoitus osui nappiin :love: olisi ihana yllätys! @Naturamama Täällä piinapäivät menossa ja tänään alkoi alavatsakipuilut. Toivotaan plussaa eikä menkkoja<3 juhannuspäivänä ajattelin testata ellei vuoto sitä ennen...
  2. T

.

Tervetuloa! @Janet88 :) Toivittavasti visiitti jää lyhyeksi. Meillä aloitettu yritys myös 9/2017 ja nyt meneillään tässä kierrossa myös piinapäivät, plussaonnea meille kaikille:rolleyes: Hienoa kun kierto tuntuu tasoittuneen! @Jankesof :) Itse testaan juhannuspäivänä jos ei menkat ennen sitä...
  3. T

.

Selkeä plussa! @Keppihevonen4 onnea!:) Onnea myös muillekin plussanneille!<3 Täällä dpo4 ja ei mitään oireita. Mahtaakohan tästäkään kierrosta tulla mitään. Joku kyseli ovislimoista ja itsellä ne ovat alkaneet runsaana jopa 3päivää ennen ovulaatiota!
  4. T

.

Onnea plussanneille! Aina ihania uutisia:love: Minut voi laittaa piinailijoihin, huomenna dpo1. Nyt jännitetään juhannukseen asti miten meidän käy:)
  5. T

Nopeasti ne miehetkin voivat mielipiteensä muuttaa, toivotaan, että äijä pehmittyy:D @Naturamama Toi on se kierron ns. Tylsä vaihe kun vartoo ovulaatiota, tsemppiä odotteluun ja sitten pääset taas pinnailemaan! :X3: @Evelin27 Paljon onnea plussasta!! Helmikuinen nyytti, ihanaa :love: @rust...
  6. T

.

Onnea plussasta! <3 @Scoc
  7. T

.

Tervetuloa uusille! :love: Itsellä pian alkamassa kolmas terolut kuuri. Lääkärin ohje oli syödä niitä kp10-25 mutta kysyin voinko aloittaa vasta oviksen jälkeen (minulla ollut Ovis yleensä kp17-18 tienoilla) ja se sopi hänelle kunhan Ovis ei veny liian myöhään ja kierto täten pitene liikaa...
  8. T

Tervetuloa uusille:love: @Emppuelkku @Naturamama Täällä metsästetään ovisplussaa tänään kp14 ja vielä nega vaikka viiva vahvistumaan päin. Selkeät oireet kyllä on. Viimeinen terolutkuuri 3/3 alkamassa oviksen jälkeen. Ensi viikko ja sitä seuraava taas piinaillaan. Tätä yritystä nyt vähän...
  9. T

Pahoittelut kaikille negoista ja uuteen kiertoon joutumisesta:( aina yhtä :poop:-fiilis... Voimia @Kumiankka1 <3 keskittykää koiranpennun odotukseen :love: Itse odottelen ovista ja tikutus alkanut. Tänään kp11 ja selkeä nega, ei yllättänyt kun oireet ei vielä alkaneet. Tämä kierto tuntunut...
  10. T

.

Onnea plussanneille, aina ihania uutisia:love: Pitkää pinnaa piinailijoille! Itse olen päättänyt etten enää koskaan testaa aikaisemmin kuin dpo13, mutta helpommin sanottu kuin tehty :D toivotaan @Scoc että olisi tärppi käynyt! Itse vasta odottelen ovista ja tänään alkoi tikutus, puhdas nega...
  11. T

.

Kovasti tsemppiä teille @Wintersun varmasti uutiset vetävät taistelutahtoa alaspäin, mutta jospa asiaan olisi parannusta ja nyt kun ongelma on tiedostettu siihen päästään vaikuttamaan ja auttamaan!
  12. T

.

Hei kaikille! Olen ollut jo loppuvuodesta 2017 tuolla Esikoisesta haaveilijoissa ja hetken seurannut myös tätä keskustelua:) Nyt liityn tännekin mukaan eli Toiveli kp6/26 yk11. Ehkäisy jätettiin pois 9/2017 ja tosiaan alkaa pelko lapsettomuudesta nousta kun en ole haamun haamua raskaustestiin...
  13. T

Onnea @syystyttö :love: ihanaa kun odotus palkittiin! Plussa omalle kohdalle tuntuu kaukaiselta ja absurdilta kun en ole koskaan edes haamun haamua saanut tikkuihin. Alkaa pian vuosi yritystä tulla kesän jälkeen täyteen. No mutta jos tämä olisi meidän kierto(y)
  14. T

Onnea haamuista @Kumiankka1 ja @syystyttö selkeästi näkyy kummankin viivaset! Toivottavasti pienet pysyy matkassa mukana!:love: Täällä edellään tylsää alkukiertoa ja varrotaan ovista mihin vielä on aikaa...
  15. T

@Önnö piina jatkukoon tuon oviksen myötä! :) @Mansikka19 Mietin välillä lapsiperheen elämää ja miten se muuttaa kaiken. Ollaan totuttu matkustamaan melko säännöllisesti niin se varmasti tulee muuttumaan ja elämä ei enää itsekästä. Mutta olemme vahvasti perhekeskeisiä ja koti meille tärkeä niin...
  16. T

Onnea oviksesta ja tervetuloa mukaan piinaviikoille:D @syystyttö
  17. T

Tsemppiä tulevaan ja toivottavasti letrot auttavat! @Jahapa Toivottavasti uusi kierto alkaa pian ja pääsette uuteen yritykseen @Önnö Onnea ovisplussasta! @Kumiankka1 Itsellä tämä kierto sujunut hyvin, koska Ovis tässä kierrossa "normaaliin" aikaan! Sain ovisplussan pe kp12 ja pääsimme...
  18. T

Täällä myös hanat aukesi ja yk9 Masentavaa touhua... No tässä on pari viikkoa aikaa taas koota itseään ja sitten uuteen yritykseen.
  19. T

No nyt oli sinulla täydellinen aamu!! <3 @Abby87 Kiitos tsempeistä @syystyttö ja plussaonnea sinnekin! :)
  20. T

Vahvistumista ja tarrasukkia:love: @Abby87 Toivottavasti meitsi seuraa muutaman päivän sisällä perästä:whistle:

Yhteistyössä