Hakutulokset

1. iK

.

@papupata12 en kyllä osas kans sanoa miten on luotettavuuden kanssa. Eiköhän siinä ole kuitenkin oikeaa vahvistumistakin!
  2. iK

Heinäkuiset 2019

Huomenta! Ei mitään vuotoja. Eli kenties nyt rauhoitun. :D:D
  3. iK

.

@Lllariel Ihana uutinen!! Tervetuloa heinäkuisiin!:love: @papupata12 Miltäs näytti aamun testi?? :love: :love: Pahoittelut uusista kierroista niihin joutuneille. :( Mäkin eilen koin säikähdyksen hetken kun aamulla piti juosta vessaan, maha ihan kramppasi ja oli sekaisin. Kuvittelin hetken...
  4. iK

Heinäkuiset 2019

@jammaillen Tuohan on täydellinen suunnitelma! Kannatan! :D @Pompulam Mua harmittaa kun meni kymppiviikolle... toisaalta kun on se varhaisultra niin ei tunnu niin tylsältä. Mun oma terkka oli edellisellä viikolla lomalla. Toisaalta kiva päästä samalle!
  5. iK

Heinäkuiset 2019

@Pähkinäpuu Mulla on eka neuvola maanantaina 10.12. Silloin tais olla viikot noin rv10+jotain. 7+2 on yksityisellä varhaisultra.
  6. iK

Heinäkuiset 2019

Ei oo mitään vuotoa tullut. (y) Yritän aatella positiivisesti että tämä on vain raskauteen liittyvää! Maha ollut kyllä kummallinen tänään, etovaa oloa ja enemmänkin koko mahan ja välillä enemmän ylämahan kiristelyä. Vähän semmoinen olo mikä on joskus ollut vatsataudin jälkeen kun maha hellänä ja...
  7. iK

Heinäkuiset 2019

@bissama No hei äläpä :D:D Mä ootan että pääsen kotiin kunnolla taas tutkimaan. :ROFLMAO: @Amado Joo niinpä. Mulla menee muutenkin vatsa helposti sekaisin ja varsinkin hormonaalisesti, eli ei siis nyt mikään ihme. Kokoajan etoo vähän. Ne laitan kans ihan alkuraskauden piikkiin. Mutta se...
  8. iK

Heinäkuiset 2019

Täällä hysteeristä vessassa hyppäämistä ja paperin syynäämistä. Olispa suurennuslasi. o_Oo_O:eek::D. Ei oo kyllä nyt mitään tullut..
  9. iK

Heinäkuiset 2019

Voi toivotaan! Tuossa säikähtäessä huomasi että kyllä sitä korkealta tippuu jos jotain kamalaa kävisi. :confused::unsure: Ei oo nyt tullut muuta. Ja voin ihan julkisesti tunnustaa että mä koitin topsipuikollakin kokeilla tuleeko siihen jotain mutta ei tullu onneksi... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
  10. iK

Heinäkuiset 2019

Mä oon kyllä ylireagoinnin mestari.... että varmaan siis oli vaan :poop::ROFLMAO: mutta kun on tommosta tuhruvuotoa ollut kesän aikana niin paljon ja yks km niin jotenkin nyt tuli paniikki tämmösestä.
  11. iK

Heinäkuiset 2019

Nyt on kyllä heikko/etova olo. Mut johtuuko jotenkin säikähdyksestä, raskaudesta vai siitä että joku on huonosti. Tätä mä inhoan, epätietoisuutta....
  12. iK

Heinäkuiset 2019

Mieltä alkoi kalvaa epätietoisuus. Heräsin ja oli melkein kiire vessaan ja vatsa ihan sekaisin. Jotenkin kouristeli vähän samoin kuin silloin kun menkatkin alkaa. Olin ihan varma että nyt alkaa joku vuoto samalla. No ei mitään veristä, mutta jotenkin jäi sellainen olo että oliko vähän jotain...
  13. iK

Heinäkuiset 2019

Muistaakseni esikoisesta alkoi noin rv7 iltaisin hiipivä JÄRJETÖN väsymys ja huono olo. Tänään ehkä itteä vähän etonut, mutta en tiedä kuvittelinko enemmän. Myöskin iltaa kohden tietoisuus vatsasta kasvaa, tulee painetta yms tuntemuksia.
  14. iK

Heinäkuiset 2019

@Pompulam Jeee! Kiva kun sä perustit!! Siellä ollaan!:love:
  15. iK

Heinäkuiset 2019

Jes tänään pärähti tämmöinen! :love: Niin jännitti...! Mutta tämän mukasn ihan oikeassa mentäis, kun tuohan tarkoittaa rv4-5. Toinen testi on vielä, pitää malttaa sen kanssa, josko sais sitten sen 3+ merkinnän. Varasin tänään varhaisultrankin viikolle 7+2. Muuten mun hermot on riekaleina..
  16. iK

.

Kovalla jännityksellä tämä tänään pissitty! :love: Kiitos kaikille onnitteluista ja tuesta! Toivon niin yli kaiken jokaiselle plussaa! Pysyn kyllä tässä ketjussa vielä varsinkin lueskelemassa. Johan teistä ehti tulla tärkeä osa päivää:love:.
  17. iK

Heinäkuiset 2019

Tein sen ja soitin neuvolaan! Ensimmäinen aika on 10.12. Viikkoja silloin mielestäni 10+2. Meillä tehdään silloin neuvolassa varhaisultra, mutta nyt kun siihen on kuitenkin ”noin kauan” niin mietin pitäiskö sittenkin varata yksityiseltä sitä ennen.....! Olikos se niin että pitäs olla yli 6vko?
  18. iK

Heinäkuiset 2019

No pitääks munkin tänään varata neuvola kun tekin ootte jo varannu! :rolleyes: Tänään pitäs tulla postissa viikkonäytölliset digitkin. Eilen tuli yhtäkkiä tunne että kääk, ihan alamaha vähän pömpöttää. Onkohan kuvitelmaa.. :D
  19. iK

.

Jee kivaa! Lisää plussia ja haamuja! :love::love::love::love: Toivotaan vahvistumista! @papupata12 @hupikonna @Siltsu @Miina- @Wintersun Aivan olo pakahtuu sun puolesta! :(Itsekin loopissa olleena muista kyllä ahdistuksen, mutta voisin kuvitella että nyt tällä hetkellä se olisi jotain...
  20. iK

Heinäkuiset 2019

Tänään kyllä yhtäkkiä tuntui alamaha pikkuisen pömpöltä. Ehkä olin vaan syönyt hyvin. :D:D

Yhteistyössä