Hakutulokset

1. Z

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Jos mä vielä ajaisin apteekin kautta kotio, mikä olis hyvä ja varhainen testi? Luotettava, ei turhia haamuja :D
  2. Z

Ylemmässä on jotain hailua.. Mikä dpo?
  3. Z

Tässä vielä eilinen cb.. Koska.. Testaan himona :D https://aijaa.com/luBQO8
  4. Z

Nääkin kuulemma alkanu antaa selvää viivanpaikkaa, mitä tätä ketjua lueskelin.. Nää ollu aina ennen mun luottotestejä! Clearbluel saanu aikaset haamut kans, mut kun niistäkää ikinä tiedä, onko se tyypillinen viiva niille vai ihan oikea haamu..
  5. Z

Juu, oon vaa hätähousu, kun jaksaisikin odottaa suoraa sinne dpo 13 tai 14 :D noo ajanvietettä se tämäkin :D
  6. Z

https://aijaa.com/kLWhpw Tyylipuhdas nega testattu, ylempi siis aamun oma. Jatketaan, nyt vasta mahd. Dpo 9, en tikuttanut ovista, kivuista ja oireista päätelty. Aikasemmat raskaudet antanu pc jo haamu dpo 9, siksi tämä testaus villitys ajoissa :D
  7. Z

Joo, mulla joku pc liuska olis aamuksi. Kai se on pakko kokeilla :D
  8. Z

Kokemuksia predictor early testistä, antaako helposti turhia haamuja? Eilen joku megahaamu clearbluella, mahdollisesti ylitestiajan.. Eli ei voi laskea :D tänään sama, mut viiva hitusen vahvempi.. En luota siihen, näähän tunnetusti antaa niitä vääriä, kun aika ylittyy vähänkin? Tänään tuo ihme...
  9. Z

Mikä dpo ootte alkanunna testaamaa? Nyt dpo 7 mahdollisesti, no nega tietty piti kokeilla.. :D Hirveät menkkajomot ollu eilisestä illasta saakka. Muuten täysin normiolo
  10. Z

Njaah.. En ollu kirjautuneena!
  11. Z

Tässä joku haamujen esiäiti kyllä on
  12. Z

Antaako pc usein roskishaamuja, eli niinku testiajan ylityttyä? Tilanne se, että menkkojen piti alkaa ehkä keskiviikkona. Testit negaa, roskis haamuja lukuunottamatta.. Neki hyvin voi olla viivanpaikkoja, koska siinä ja siinä, että oikeessa kulmassa näki.. Kierto säännöllinen 28. Nyt kp 30/28...
  13. Z

Marraskuun murut

Täällä neuvolassa käyty ja he laskivat lasketuksiajaksi 27.10, mutta itse oon varma, että 2.11 on lähempänä totuutta. Sanoivat, että muuttuu sitten varmaan ekassa ultrassa la. Joten kai voin pysyä täällä marraskuisissa? Facebook ryhmä kiinnostaa myös!!
  14. Z

Marraskuun murut

Mahtuuko vielä mukaan? Laskettu olisi 2.11 netin ja oviksen mukaan. :) viides olisi tulossa, jos kaikki on ok.. Muissa raskauksissa olot ollut aika karmeita ja oksu lentänyt, tässä ei juuri mitään.. Missä vaiheessa olette neuvolaan soittaneet? Mä en vielä ole, on jotenkin niin epävarma olo :(
  15. Z

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pakkohan se oli vielä testata, tummuuko viiva.. On se jo hiukan tummunut! hassua vaan, jotta ei oo mitään oireita...
  16. Z

Tässä minun haamulaiset kys.testillä.
  17. Z

Ja itse luotan pc testiin.. Muut ei näyttänyt vielä etes haamua, kun pc reagoi.
  18. Z

Saatko kuvaa? Niin pohditaan yhdessä :)

Yhteistyössä