Hakutulokset

1. L

**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Voi ei DD :( Sä oot ollu mun toivona täällä ku meillä samat yk:t menossa...voi harmi ku nyt lähdet, tylsää! Onnea muuten kaikille plussanneille tasapuolisesti...ja tyty on se kyllä todella syvältä jos ei plussat pysy plussina hemmetti sentään! Iso halaus sulle, varmaan stressaavaa tuollainen...
  2. L

Eilen oli kp1/29-31 ja yk 7 alkaa...aika surkeena olin taas. Yllätyin vähän itsekin. No pitäis kanssa se lääkäriaika soittaa gynelle. En muista mihinaikaan kuusta sinne kannattikaan mennä, mutta taidan mennä oviksen aikoihin ku ajattelin sitä ultrausta pyytää. Näkis siitä sitten jotain.
  3. L

Heipä taas. Mulla ihan sama homma kun sulla kinkula meillä on samat kp:t ja testailin kanssa pregchekillä negan aamusta :( niin turhauttavaa! Huomenna varmaan taas hanat aukee ja alkaa jo yk7 hemmetti! Kyllä osaa ottaa päähän, vaikka kuinka yrittää asennoitua siihen negaan.
  4. L

Paljonpaljon onnea kaikille plussanneille...ja mahtavaa kun nunnu-79 sait kanssa kunnon plussan. Ajattelin kanssa käydä papassa joskus ens kuussa. Viimeks mulle lääkäri sano et jos on sama kumppani niin 3-vuotta sais olla papa-välit. Tosin se oli koulunlääkäri. Kyl sellanen 2-vuotta olis kai...
  5. L

Wau heinäkuu...onnea, annat toivoa muillekin. Tekis kans aina mieli testata tosi aikaseen, mut en haluais kuitenkaan pettyä. Ihme masokisti olen ku haluan piinata itseäni viimeiseen asti ja pettyä vasta sit ku on pakko. Toivo elää viimeiseen asti! hemari: Mä imetin poikaa puolivuotiaaksi...
  6. L

hemari: Mulla on nuorena sattumalta löydetty lievä pco. Kävin sit tarkastamassa tilanteen enne ku esikoinen sai alkunsa ja sillo oli suht sama tilanne ku aikaisemmin. Ajattelin mennä ens kuussa taas gynelle tarkastamaan onko tilanne muuttunut mihinkään suuntaan. Tosin en usko, että kovin...
  7. L

Täälähän on hyvä vastaanotto=) ja tosi kiva kun täällä on näin aktiivista kirjoittelua. Tuntuu kyllä aika niin pitkältä kun oikein kovasti toivoo raskautta ja tuntuu, että porukat ympäriltä vaan raskautuu. Esikoista valmistauduin yrittämään kauankin, mutta aika nopeesti tärppäs. Nyt taas...
  8. L

Hei...Ilmoittaudun kanssa. Oon jo monta kuukautta lueskellu, mut en oo kirjottanu minnekkään. Tää olis varmaan sit paras ketju. Nunnu-79 oot kyl varmaan rakaana. Eri merkkisillä testeillä tulee eri vahvuisia viivoja, oon ymmärtäny et jos siin testissä vaan näkyy joku viiva niin sillon se on...

Yhteistyössä