Hakutulokset

1. 3

Huhtikuiset 2022

Moikka! Vielä mahtuu :) Laitatko Alinna86 mulle yvllä sun nimi ja mistä tunnistaa facessa, niin pistän kaveripyyntöä 😊
  2. 3

Huhtikuiset 2022

Moikka ja onnea raskaudesta! Laita mulle yksityisviestillä sun nimi ja mistä tunnistaa Facebookissa, niin lisäilen ryhmään :)
  3. 3

Huhtikuiset 2022

Ei näy muille, nou hätä :)
  4. 3

Huhtikuiset 2022

Tulkaa Alina, Olisipa ja Töppönen (ja toki kaikki muutkin halukkaat) sinne Fb-ryhmään niin ei ole hiljaista, edelleen mukaan mahtuu! Meillä on joka päivälle uusi keskustelupalsta ja hyvä porukka :)
  5. 3

Huhtikuiset 2022

Facebook -ryhmä on yksityinen, eikä sitä voi löytää millään hakusanoilla ellet kuulu itse ryhmään. Näin ollen ketkään läheisesi eivät näe, että kuulut kyseiseen ryhmään. Ainoastaan ryhmässä olevat ihmiset näkevät toisensa. Ryhmään pystyy liittymään ainoastaan niin, että ylläpitäjä lähettää...
  6. 3

Huhtikuiset 2022

Eiköhän vielä NT-ultran aikoihinkin mahdu ☺️ mutta mä ilmoittelen tänne jos alkaa kovinkin täyttymään!
  7. 3

Huhtikuiset 2022

Moikka kaikille! Jos vielä löytyy halukkaita Huhtikuisten Facebook -ryhmään, niin mulle viestiä. Hentscu joutui valitettavasti sen ryhmän jättämään <3 Tällä hetkellä jäseniä 28, sanotaan että semmoinen +-40 on kiintiö, ettei kasva ryhmä liian suureksi ja opitaan toisemme tuntemaan. Mutta vielä...
  8. 3

Huhtikuiset 2022

Salainen on, ryhmää ei näe ulkopuoliset eikä sitä pysty etsimään näkyy vain niille jotka on kutsuttu ryhmään
  9. 3

Huhtikuiset 2022

Hei kaikki Huhtikuiset ketkä vain uskaltavat ja tahtovat tässä vaiheessa liittyä suljettuun Facebook -ryhmään, niin viestiä joko mulle tai Hentsculle niin lisäillään. Siellä vasta 6 henkeä niin ihan kiva ois saada jo hommaa käyntiin :)
  10. 3

Huhtikuiset 2022

Osaanotot! ❤️ Varmasti rankkaa aikaa nyt, mutta ihana että olette saaneet jotain muutakin mietittävää kaiken surun keskelle!

Yhteistyössä