Hakutulokset

1. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Kotiseurannassa ei ole kyllä ollut yhtään arvoa yli rajojen, eli tuskin syytä kauheasti olla huolissaan tai kauheita muutoksia tehdä ruokavalioonkaan. Mutta on ainakin nyt tullut enemmän mietittyä että mitä ja koska syö, varsinkin noina mittauspäivinä ;)
  2. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Olin tänään sokerirasituksessa ja sain tulokset iltapäivällä. 1h arvo oli koholla ja huomenna aamulla neuvolaan josta saan mittausvälineet ja ohjeet. Vähän kyllä kauhistuttaa tämä diagnoosi, mutta toivottavasti ruokavalio riittää hoidoksi..
  3. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Täällä kaikki hyvin ja vihdoin myös on päässyt nauttimaan raskaudesta. Sukupuoli saatiin selville rakenneultrassa ja sitten aloin vähän perkaamaan tuota varastoa että mitä sieltä löytyy ja kävin ensimmäisen kirpparikierroksenkin, josta löytyi mukavasti jo vaatetta pienelle. Olin ajatellut kyllä...
  4. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Itse myös alkuraskaudessa mitään miettimättä otin hienommassa lounaspaikassa hampurilaisen ja järkytyin kuinka raaka pihvi siellä oli välissä. Ei siis kysytty kypsyysasteesta edes mitään. Jäin kyllä kiinni työkaverille kun kävin palauttamassa sen keittiöön ja pyysin uutta. Uudenkin pihvin liha...
  5. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

² Kyllä minäkin tuossa tapauksessa odottaisin ennen kertomista. Itselle kävi niin ikävästi kun sain uuden työpaikan ja menin kertomaan raskaudesta ennen kuin nimi oli paperissa niin peruivat sen sitten kokonaan. Tietysti vaadin korvauksia syrjinnästä, mutta harmittaa kyllä vietävästi!
  6. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Sainkin äitienpäivälahjaksi sitten ekat varmat potkut! Kyllä tässä joka päivä on muutama potku tuntunut niin tulee itsellekin koko ajan konkreettisemmaksi se vauvan tulo.
  7. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Oletteko muuten jo tunteneet paljon liikkeitä ja mistä lähtien? Minä tässä joka päivä odottelen että tuntuisi ja varsinkin osaisi tunnistaa että oli vauva eikä muuten tuo normaali mahan toiminta. Nyt 17+6, eli voi olla että viikon pari saa vielä odottaa. Ensimmäisestä aloin tuntemaan...
  8. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

No juu varmaan just joku sellainen ja mullakin kaksi keskenmenoa taustalla niin kyllä säikäytti. Kyllä oli niin helpottunut kun sai tietää että kaikki kunnossa!
  9. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Viime viikon torstaina tosiaan ultrassa kaikki hyvin, mutta jo maanantaina säikähdin pahemman kerran kun työpäivän jälkeen illalla alkoi kirkas vuoto joka kasteli kyllä housut ja sohvankin ja sitten tuli myös vähän verta. Lähdin päivystykseen, mutta sieltä ei päivystyslääkäri pystynyt tekemään...
  10. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Kävin eilen nt ultrassa ja tyyppi käänsi heti selkänsä niin että lääkärillä oli tekemistä ottaa mittoja. Liikkui paljon ja kaikki näytti olevan hyvin.
  11. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Mulla nt ultra 12+5, ja se on ensi viikolla! Olisin kyllä ajatellut että pahoinvointi alkaisi helpottaa jo tässä vaiheessa mutta eipä juurikaan, satunnaisia hyviä päiviä tai hetkiä. Tuntuu että tarttis saada jotain syötävää ainakin tunnin välein ja varsinkin työpäivän aikana vähän väliä tarttis...
  12. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

En ole Facebookissa ollenkaan, joten toivoisin kyllä itsekin että täälläkin keskustelu jatkuisi.
  13. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Pahoittelut ja voimia jatkoon!
  14. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Terveisiä kaikille myös täältä sohvan pohjalta, mulla on myös todella huono olo ollut muutaman päivän ja kaiken lisäksi selkä on tainnut mennä tuossa loputtomassa kolaamistouhussa niin en tiedä kumpi on pahempaa tällä hetkellä selkäkipu vai pahoinvointi. Esikoisen raskaudessa voin todella...
  15. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Kävin tänään varhaisultrassa ja alkio vastasi viikkoja 6+1 ja sydän sykki! Eli täällä toistaiseksi kaikki hyvin ja itsellä niin suuri helpotus, että siellä tosiaan joku kasvaa.
  16. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Varasin myös varhaisultran ensi viikolle. Edellisellä kerralla kasvattelin pelkkää istukkaan siihen np-ultraan asti, niin nyt haluan tietää jo mahdollisimman ajoissa että onko siellä ketään kasvamassa. Olen vielä aika rauhallinen asian suhteen ja toivon parasta mutta varaudun silti myös...
  17. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Olen vielä kahden vaiheilla siitä varhaisultrasta. Joo, ja kun se tuli vähän samoihin päiviin kun viimeksi sain keskenmenon, silloin alkoi kyllä heti reilusti vuotamaan, ei jäänyt epäselväksi. Nyt ei ole tullut mitään sen kerran jälkeen. Ensimmäinen päivä meni vaan odototellessa, että koska...
  18. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Minulla oli eilen illalla jonkin verran verta paperissa kun pyyhin ja olin heti, että jaahas, kesken taas meni ja pistinkin jo yötä vasten sidettä pöksyihin. Mitään ei kuitenkaan ole sen yhden kerran jälkeen tullut, mutta alavatsa on ollut vähän kipeämpi kuin aiemmin. Aika jännitysnäytelmäksi...
  19. H

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Hei ja onnea kaikille täällä, Tein eilen aamulla positiivisen testin varhaisella testitikulla. Sain pari keskenmenoa putkeen pari vuotta sitten ja olimme päättäneet luovuttaa ainakin toistaiseksi. Onneksi aika parantaa haavat ja päätettiin yrittää vielä. Ensimmäisestä kierrosta nyt positiivinen...

Yhteistyössä