Hakutulokset

1. sangria

The ketju

Aika hiljainen palsta nykyään vissii, ainakin etusivulla ainakin samat viestit ikuisuuden :D
  2. sangria

The ketju

Heips kaikille, kiva huomata et tää ketju vielä voimissaan :D jokunen tuttukin näkyy olevan :)
  3. sangria

Puolison peliriippuvuus

Mun mies oli peliriippuvainen kauan sitte, saattoi voittaa isoja summia mutta ne pistettii samantien takaisin. Onneksi mies ymmärsi lopettaa ajoissa eikä enää pistä rahaa peleihin, ainakaan mun tietääkseni :) Tsemppiä, toivottavasti tulee järkiinsä
  4. sangria

Moi kaikille! :)

Mää jo innostuin että täällä on vanhoja paikalla, mutta onkin vanha viesti. lispetti on ihana
  5. sangria

Menin rekisteröimään itseni

Tervetuloo! Itsekki kuin uusi, ei ole tullu tääl käytyä viime vuosina. Aattelin nyt petrata :rolleyes:
  6. sangria

The ketju

Josko se vielä tästä paremmaksi muuttuisi. Joskus, ehkä.
  7. sangria

The ketju

Sama vanha majuri :love::LOL:
  8. sangria

The ketju

Se on hyvä se :D vieläkö suosittelet kaljua mulle :whistle:
  9. sangria

The ketju

No höh, ai tällaiseksi tääl menny meno
  10. sangria

The ketju

Moi muruska! Voi viitsi, vanhat hyvät ajat takas:love::love: mis kaikki loput?:LOL:
  11. sangria

The ketju

Moikkelis, pitihän sitä tänne nyt vilasta, millainen meininki nykyään on täällä on :D
  12. sangria

The ketju

Ääh tää jätti parit hymiöt välist :sneaky:
  13. sangria

The ketju

Heips! Onko tääl tuttuja :D mettäkylä olin näkevinäni hittoku siit on aikaa ku oon tääl viimeksi käyny
  14. sangria

The ketju

Moiiiiii famii:love:
  15. sangria

The ketju

Apua tää palsta on ihan outo :D
  16. sangria

The ketju

Oijoijoiiiiiih.... mettäkylä <3 *punastelee tääl* :D ihana ooot ihan mahoton <3
  17. sangria

Uusimmat pärstäkuvat pinoon!

Moikka <3 hyvää kuuluu! ai mut muistetaan vielä :D mitä sinul? :) kiirusta pitäny tääl :D
  18. sangria

Uusimmat pärstäkuvat pinoon!

http://aijaa.com/OB1vzO Pitkästä aikaa :D

Yhteistyössä