Hakutulokset

1. L

Kuvia plussatesteistä

Heheh, ja nyt tässä kun katson kuvaa, niin itse en taas näe mitään. Alkuperäisessä kuvassa (paremmat resoluutiot vai mitä ne on...) erotin mukamas vähän väriäkin. :) No, parin päivän päästä uusiks, sittenhän se selviää oliko mitään vaiko eikö..
  2. L

Kuvia plussatesteistä

Lupasin itselleni, että tällä kertaa pidän pään kylmänä ja odottelen rauhassa, mutta kun testit polttelee kaapissa, niin minkäs teet. Näkeekö kukaan mitään? Viivanpaikkoja olen nähnyt varmaan kymmenen aikojen saatossa, mutta tämä on jotenkin erilainen... Liekö kuvaan saakka erottuu mitään...
  3. L

Kuvia plussatesteistä

Teddy, sittenhän voit hyvillä mielin luottaa siihen että ihka-oikea haamulainen on kyseessä, ja varovaisesti kyllä jo plussaksi luokittelisin noin hienon viivan! Ja Mimmi, alussa sen hormonin määrä virtsassa voi tosiaankin vaihdella kun keikutaan sillä rajalla että reagoi - ei reagoi. Joskus...
  4. L

Kuvia plussatesteistä

Teddy-bear, oletko pitänyt testejä rinnakkain niin että testit ovat olleet kontaktissa toisiinsa? Sain joitain kuukausia sitten itse vastaavanlaiset testitulokset aikaan vertailemalla o-testiä ja r-testiä rinnakkain. Jokin kemiallinen reaktio (?) tapahtui, ja r-testiin piirtyi juuri...

Yhteistyössä