Hakutulokset

1. haaveistatotta

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Mä sain tänään sen ovulaatioplussan kp 18 ja me päästään sittenkin siirtoon ensi viikolla! Vähän rupesi nyt jännittämään kun viime kerrasta jo yli kaksi vuotta aikaa. Toivottavasti pikkuiset selviäisi torstaina sitten sulatuksesta ja päästään siirtoon :love:
  2. haaveistatotta

Täällä käyty aamulla uudestaan seurantaultrassa ja nyt sitten näkyikin johtofollikkeli ja jatkan ovulaatiotestien tekemistä, jospa saisin tällä viikolla plussa testiin. Melkoista pyöritystä pääseekö tässä siirtoon vai ei. @Alinah92 voi ei!!:cry: Olen pahoillani! :( Mullakin on yksi kemiallinen...
  3. haaveistatotta

Hei! Täälä seurantaultra ohi ja ei löytynyt ollenkaan johtofollikkelia. Maanantaina uusi käynti jos sieltä sittenkin jotain löytyisi,mutta en osaa nyt oikein uskoa siihen. Näyttää vähän siltä, ettei tälläkään kertaa päästä siirtoon ja nämä siirrot luonnolliseen kiertoon voisi mun puolesta...
  4. haaveistatotta

Onnea kaikille plussanneille! :love:
  5. haaveistatotta

Munkin omasta voi laittaa kiertopäivät pois eli haaveistatotta | 2.lapsi | yk 14 | ya 7/16 Kuukautiset alkoi tiistaina ja päivitin tuohon samalla. Tässä kierrossa näyttäisi enemmän lupaavammalta, että siirto luonnolliseen kiertoon voisi onnistua ja soittelen huomenna klinikalle kun mun...
  6. haaveistatotta

@kiuski Ei päästä siirtoon tässä kierrossa kun se osuisi viikonlopulle, että menee seuraavaan kiertoon. Eniten ärsyttää näissä luonnolliseen kiertoon yrityksissä se kun se ei tuo varmuutta siirtoon pääsystä. Luonnolliseen yritetään nyt seuraavissakin kierroissa kun eivät ainakaan vielä...
  7. haaveistatotta

@kiuski Mulla tehdään alkion siirto luonnolliseen kiertoon ja 2 alkiota on pakkasessa, muistaakseni 5pv ikäisiä. Sulamaan laittavat varmaankin samana päivänä kun on siirto. Siirto riippuu ihan siitä minkä ikäisiä alkiot on eli jos ovulaatio lauantaina niin siirto ehkä torstaina. En oikein tiedä...
  8. haaveistatotta

Täällä käyty seurantaultrassa ja vasemmalla puolella kasvaa isoimmat follikkelit. Perjantaina menen uudestaan ja toivon, että ovulaatio tapahtuu lauantaina niin voisi olla mahdollisuus päästä pakastealkion siirtoon ensi viikolla :)
  9. haaveistatotta

Onnea @Tiituu! :love: Tässä kuussa päästään kun päästäänkin jatkamaan hoitoja ja pakastealkionsiirtoa yritetään luonnolliseen kiertoon, mutta tuossa kun katselin kiertoa niin näyttää vähän huonolta ja ovulaatio osuu näillänäkymin viikonlopulle. Ensi viikolla seurantaultra niin selviää paremmin...
  10. haaveistatotta

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla ollut täältä nyt vähän taukoa ja tänään alkoikin kuukautiset ja huomenna soittelen Naistentautien poliklinikalle, miten meidän hoidoissa edetään ja aloitetaanko ne heti tässä kierrossa. Kaksi alkiota odottaa siis tällähetkellä pakkasessa ja kovasti toivon, että sulatuksesta selviäisivät...
  11. haaveistatotta

Mulla ollut täältä nyt vähän taukoa ja tänään alkoikin kuukautiset ja huomenna soittelen Naistentautien poliklinikalle, miten meidän hoidoissa edetään ja aloitetaanko ne heti tässä kierrossa. Kaksi alkiota odottaa siis tällähetkellä pakkasessa ja kovasti toivon, että sulatuksesta selviäisivät...
  12. haaveistatotta

Toiveena vauva 2017-2018

@Alinah92 meillä päästiin siitä ensimmäisestä lääkärikäynnistä heti tutkimuksiin ja siitä meni 6kk kun saatiin suunnittelukäynti lapsettomuusklinikalle, miten hoidot aloitetaan ja siitä meni vielä pari kuukautta kun tuli kesäsulku, että päästiin hoidot aloittamaan. Tietenkin riippuu, miten on...
  13. haaveistatotta

Täällä sain aamulla puhelun Naistentautien poliklinikalta ja päästään heti ensi kuussa aloittamaan pakastealkionsiirto ja olen kyllä iloisesti yllättynyt, ettei tarvitse enää toista yrittäessä odottaa pitempään kun lapsettomuus meillä selvillä. Vähän kyllä nyt jännittää kun odotin, että päästään...
  14. haaveistatotta

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä alkoi kuukautiset ja ainut hyvä asia on, että kierto on säännöllinen, mitä ennen esikoisen raskautta :)
  15. haaveistatotta

Täällä alkoi kuukautiset ja ainut hyvä asia on, että kierto on säännöllinen :)
  16. haaveistatotta

@-dino- kolme siirtoa oli. Miehestä aiheutuva lapsettomuus meillä syynä. Ensimmäisestä tuli negatiivinen, pakastealkionsiirrosta positiivinen, mutta tuli varhainen keskenmeno ja kolmannesta tuoresiirrosta tuli se pysyvä plussa ja nyt on 1v4kk ikäinen poika :)
  17. haaveistatotta

Moi kaikki! :) En tiedä, mistä minulla alettaisiin yrityskiertoa laskemaan kun ilman ehkäisyä ollaan oltu 07/2016 asti ja kuukautiset alkoi vasta 06/2017? Ainakin neuvolatädin mukaan tuosta kun mistä asti ollaan oltu ilman ehkäisyä, mutta en tiedä sitten. Yksi lapsi siis on lapsettomuushoidoilla...
  18. haaveistatotta

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä menossa myös kp 22 ja viikon päästä ajattelin testailla, vaikka ei kyllä ole yhtään luottoa että olisi tärpännyt. :) Katsotaan, miten käy :)
  19. haaveistatotta

Toiveena vauva 2017-2018

Liitynpä tänne nyt kun toinen lapsi haaveissa. Esikoinen sai alkunsa lapsettomuushoidoilla niin en ainakaan vielä osaa uskoa, että seuraavakaan tulee ilman niitä. Ensimmäinen ovulaatio tänään bongattu, että saapa nyt nähdä mitä tästä tulee :) haaveistatotta / 2 lapsi / yk 1
  20. haaveistatotta

Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

haaveistatotta 26v, mies 40v, ya 06/2017, yk 1 ja toinen lapsi toiveissa. Esikoinen saanut alkunsa lapsettomuushoidoilla. Liitynpä tänne. Ensimmäinen ovulaatio nyt bongattu kp 13 ja toiveet ei ole vielä kovin korkealla kun ensimmäinen yrityskierto vasta menossa ja raskautuminen ei ole helppoa...

Yhteistyössä