Hakutulokset

1. P

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@nyuu Kuulostaa lupaavalta! Pidän peukkuja, että nyt olisi teidän vuoro (y) @kirsillevauva Hyvä, että mieli parempi, vaikka tuo on todella raskas vastoinkäyminen. Onneksi teillä on niin mahtava määrä alkiota pakkasessa ja pääsette uuteen yritykseen <3 @Pimpula76 Sulla alkaa olla jo hyvin...
  2. P

@kirsillevauva Voi ei, olen niin pahoillani <3 Voimahaleja täältä myös! Toivottavasti sinulle menee hyvin tuo lääkkeellinen tyhjennys. Mulla oli se aikoinaan (silloin kun yhden ja ainoan kerran elämässäni olen ollut raskaana- kkm) aikamoista piinaa; kahdet tyhjennyslääkkeetkään ei auttaneet-...
  3. P

Ihana uutinen @kirsillevauva ❤️ Onnea! ON. No words. Testi oli nega, keräilen taas palasia. Pelko, Suru ja Pettymys :cry:
  4. P

@Rusakkonen Me oltiin jo kovaa kyytiä menossa just tuonne Ava-Peteriin eli silloin oli vielä nimellä Scanfert ja olin aika paljon sinne yhteydessäkin ja saatiin ihan superhyvä vaikutelma (nyt muuten Dr Olga Z on perustanut uuden klinikan, joka kantaa hänen omaa nimeään)...mutta juteltuamme oman...
  5. P

Kiitos kaikille tsempistä ❤️. Testaan uudelleen huomenaamulla, ei oo vuotoa, mutta ei ole kyllä oireitakaan mihinkään suuntaan. Oon herkillä ja itkenyt paljon, mutta vielä on toivoa. @nyuu Ei voi olla totta! Itku pääsi, kun luin sinun kirjoituksen. Lähetän voimia ja halauksia sinulle! Voitteko...
  6. P

Joo, teen. Jos maanantaina uskaltaisi. Kamala kun heti alkaa pyöriä päässä, etteikö edes tällä keinolla onnistuta. Onneksi on vielä 3 blastoa pakkasessa.
  7. P

Testasin eilen, pp6, hetken mielijohteesta päiväpissasta- nega. Ei olis kannattanut testata, sillä oon ihan rikki nytten :cry:...
  8. P

@Ramiina - Ihana ultranäkymä ja kuulumiset, Jee, mahtavaa:love: !!! @kirsillevauva - Virallinen testipäivä 27.2. En tiedä milloin uskaltaudun sit loppupeleissä testaamaan:unsure:. Tuolla viikolla keskittymystä vaativia duunihommia, joten pelkään, että sitten negan vuoksi kaikki romahtaa. Let's...
  9. P

Heissan, Minulla alkoi nyt piinailu; eilen sain blaston matkaan. Toivottavasti tarraa lujasti kiinni ja kasvaa normaalisti ja saadaan syksyllä syliin saakka.:love: Mutta huolet ei tähän lopu. @nyuu -mulla kans tuo limakalvo aiheuttaa pään vaivaa...Oli siirrossa enää 6mm ja jäin miettimään sitä...
  10. P

@Piikkinen Me ei olla ihan varmoja vielä- saatetaan mennä arvalla vähän niinkuin luonnon valinta:p Tsemppiä teille aloitukseen <3 Kyllä nämä tästä pikkuhiljaa selviää! PAS:ssa lääkkeellinen siirto tehdään ihan täysin lääkkeiden turvin- tämä antaa aikatauluihin suunnitteluvaraa. Ja donorin...
  11. P

Meillä on kolme PGS-testattua tervettä blastoa + yksi tutkimaton pakkasessa + (yksi oli patologinen). Ovat odottaneet siellä joulukuusta saakka (12 munasolusta saatiin 5 blastoa). Tosiaan odottelin löysässä hirressä menkkoja pari kuukautta. Nyt sitten vihdoin päästään lääkkeelliseen pakastetun...
  12. P

Kävin tänään ultrassa ja palaamme takaisin alkuperäiseen suunnitelmaan eli siirto on 16.2. Folli oli kutistunut, joten ei se ovis sitten tulekaan- keho tekee kummia. Ehdittiin jo tovi säätää uutta siirto aikaakin ( hieman more complicated kun oon tässä kahden klinikan asiakkaana) ja nyt koristaa...
  13. P

@nyuu alkoiko sulla menkat? Vai saitko Primolut kuurin? Tiedän venailun ärsytyksen. Odotin itse menkkoja 2kk ja sitten kun vihdoin pääsin eteenpäin, niin ilmeni lisää viivytyksiä: ultrassa limis täydellinen, mutta folli oli lähtenyt kasvuun toisella puolella Ei voi olla totta, estrogeenista...
  14. P

@kirsillevauva Ihania uutisia, Onnea minultakin suunnattomasti:love: @Rusakkonen ja @nyuu - mennään mekin ja kaikki muutkin ryhmäläiset tässä plussa-aallon mukana(y) Mulla alkoi vihdoin menkat: ehdin jo huolestua, kun meni viikko Primolutin lopettamisen jälkeen. Kierto alkoi olla jo superpitkä-...
  15. P

Oon tätä 40+ sarjaa- täytän tänä vuonna 43, minne ne vuodet meni:eek:...Mä tapasin mun miehen vasta 39,5 vuotiaana ja kiirehän tässä hommassa tuli. Tulin kyllä silloin yrityksen alkuvaiheessa luomusti raskaaksi, mutta se meni kesken alkuraskaudessa. Taitaa olla munisten laatu jo ihan roskiskamaa...
  16. P

Niimpä, onhan se 100% oma (y) Meillä tosiaan pyöri prosessi koko ajan eteenpäin siinä oman stimuyrityksen ohessa. Valittiin meille sopiva luovuttaja. Hän on jo äiti + "genetic testing" on tehty hänelle. Saimme 5 blastoa, joista neljä pgs-tutkittiin ja nyt on siis kolme tervettä alkioita...
  17. P

Hei <3 ! En tiedä muistaako kukaan minua, kirjoittelin yhden viestin verran tänne lokakuussa... Tuolloin pohdin/ selvittelin mahdollisuuksiani -vieläkö yrittää omilla muniksella vai siirtyäkö lahjamunasoluihin... Loppusyksy oli aikamoinen tunteiden ja ajatusten vuoristorata; asioiden...
  18. P

Hei, Mahtuuko vielä mukaan? Oon jo jonkun aikaa lueskellut sekä tätä että ivf- ketjua ja saanut paljon vertaistukea omaan tuskaani. Kiitos <3 Tein viikonloppuna jälleen kerran negatiivisen raskaustestin ja pakkanen on omista alkioista tyhjä: nyt on vakavan pohdinnan paikka lähteäkö...

Yhteistyössä