Hakutulokset

1. BlackCat

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kyllä aikataulu on ihan hyvä @Aislinn83 :) Mulle sanottiin ultrassa, että torstain ovikset on 2-päiväisillä alkiolla hankala juttu luonnollisessa kierrossa.. Onpa kiva, että töissä suhtaudutaan hyvin @Rusakkonen (y) Ainakin yksi stressitekijä vähemmän.
  2. BlackCat

Oih, Onnea @AuroraK :love::love::love: @kirsillevauva Meillä on 2 alkioita pakastettu yksittäin ja loput 4 yhdessä oljessa. Tyksissä sulattavat vain toisen noista yksittäin pakastetuista.. Tänään bongattu hymynaama ovistestiin (y)
  3. BlackCat

@AuroraK Ootko jo testannut? Mun mielestä sun oireet kuulosti kyllä ihan hyviltä (y) Pahoittelut vuodon alkamisesta @Aislinn83 ja kiva jos jaksat päivitellä listaa :) No voi harmi @Wintersun että joudutte odottamaan vielä seuraavaan kiertoon. Se odottaminen on vaan niin vaikeaa näissä...
  4. BlackCat

Heippa kaikille! Pidin keskenmenon jälkeen vähän taukoa, tuntui ettei ollut mitään puheltavaa kun mitään ei tapahtunutkaan.. Olenkkyllä lukenut teidän kuulumisianne ahkerasti. Nyt on toiset kuukautiset keskenmenon jälkeen kärsitty ja ensi torstaina on kp 11 ultra ja samalla aloitan...
  5. BlackCat

Heippa! Täällä palaillaan takaisin haaveilijoiden joukkoon. Viikonloppuna, rv 9 alkoi vuoto ja eilen ultrassa todettiin tyhjä kohtu :( Positiivista oli kuitenkin, että lääkäri ei nähnyt kuin ohuehkon limalvon enää, joten ei pitäisi joutua kaavintaan tai lääkkeelliseen tyhjennykseen...
  6. BlackCat

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Aah, miten ihania teidän masut jo on :love: Kävi niinkuin pelkäsin ja oletin. Pääsin siis eilen klinikalle ultrattavaksi ja kohtu oli tyhjä :( Jos kuitenkin jotain positiivista koittaa tästä kaivaa niin kohtu oli täysin tyhjä kaikesta ja limakalvo jo aika ohut. Eli en tarvinnut lääkkeitä, vaan...
  7. BlackCat

Kiitos kaikille myötäelämisestä ❤️ Vuotelen edelleen ja veikkaan ettei meille hyvin käy. Onneksi vuoto on ainakin sen vertaa laantunut, että uskalletaan huomenna lentää kotiin. Toivottavasti pääsen varhaisultrani ajalla maanantaina tarkistamaan tilanteen. Ilmoitan kun jotain on tiedossa. Luin...
  8. BlackCat

Jaaha, saas nähdä päästäänkö sinne varhaisultraan sittenkään. Äsken vessassa tuli ihan reilusti kirkasta verta paperiin ja pieni hyytymä :cry: Mut valtasi sellanen kokonaisvaltainen paha olo ja tunsin ku veri pakeni naamasta kerralla kokonaan :( Ei helvetti ja ollaan vielä tosiaan täällä...
  9. BlackCat

Onpahan tänne tullut paljon tekstiä mun vaan lomaillessa :D Voi kauheeta kun sinulla ollut inhottavia hetkiä @gemmy :( Täällä peukut pystyssä, että ultrassa kaikki on silti hyvin (y) Toivottavasti miehesi nyt ainakin kerkeää kotiin ennenkuin synnytys lähtee käyntiin @Toiveikas81 Ja tsemppiä...
  10. BlackCat

Ai en huomannutkaan, että @Mandala lla on rakenneultra tänään! Hurjasti tsemppiä myös sinne :love: Mulle voi @atvk87 päivittää ultrakuulumisten yhteydessä alkuraskauden ultran 21.1 :)
  11. BlackCat

Terkut täältä etelän auringon alta! Päivät menee ihan vilahtaen ja iltaisin ei enää jaksa kirjoitella kun kun pojan on saanut nukkumaan.. @gemmy Oon miettinyt samaa et miten ne viikot ei vaan kasva vaikka päivät itsellä täällä vilahtaa vain ohi :eek: @atvk87 Mä näin kans viime raskaudessa ihan...
  12. BlackCat

Moikka ja ihanaa alkanutta vuotta kaikille! Kait minäkin sitten uskaltaudun mukaan vaikka varhaisultrassa ei olekaan vielä käyty :rolleyes: Meillä on yksi poika ennestään synt. 2017, joka sai alkunsa 1.ICSI:n tuoresiirrosta. Joulukuun alussa haimme 1.pakastealkion kyytiin, joka tarttuikin heti...
  13. BlackCat

No on joo tosi hyvä viiva @gemmy :love:(y) Pahoittelut negasta @Mariah33 Toivottavasti pääsette vielä kolmanteen hoitoon!
  14. BlackCat

Mä taas oon käynyt nyt just ennen testiäkin aika paljonkin saunassa, kun olen palellu niin paljon.. En edes ajatellut ettei niin voisi tehdä :eek:
  15. BlackCat

Kiitos @Mandala ja @Katti75 viisaista sanoistanne :love: Olen nyt päättänyt olla murehtimatta asiaa, johon en mitenkään voi itse vaikuttaa. Jos tämä ei jatku, niin sitten se ei jatku, mutta murehtiminenkaan ei asiaa miksikään muuta... Raskaana ollaan siis, niinhän ne testitkin sanovat :)...
  16. BlackCat

Nyt tulee vain sitä kuuluisaa omaa napaa! No olipahan kiva kun labrassa sanottiin eilen, että tulokset tulevat iltapäivällä ja silti kukaan ei soittanut eilen :mad: Äsken sain vihdoin tulokset, arvo oli ~130. Alkoi itseäni kyllä epäilyttämään onko arvo liian matala.. Hoitaja iloisesti onnitteli...
  17. BlackCat

Jugurttia minäkin olisin ehdottanut.. Tosi vaikea antaa vinkkiä kun ite voin ottaa vaikka 7 vitamiinipilleriä kerralla suuhun eikä tunnu missään... Ymmärrän kyllä, että ottaa päähän kun ei se nyt niiiiin iso asia ole syödä muutamaa (vaikka miten sitä pelkäisi) pilleriä versus sun piikitykset ym...
  18. BlackCat

Ootteko siis miehesi töiden takia ulkomailla @Lallastiina? Ehkä on tosiaan järkevämpi jatkaa tutulla klinikalla, vaikka onhan se toki teille hankalaa kun joudut tulemaan sen takia Suomeen.. Täällä päiväpissasta tehty digitesti ilmoitti raskaana 1-2 ❤️
  19. BlackCat

@Nipsu_78 On varmaan ihan luonnollista verrata edelliseen, mutta koita ajatella että neljällä alkiolla voi saada jopa sen neljä vauvaa :love: Tsemppiä odotteluun! Onnea plussasta :love:@AnnaEe Olen (tietysti) jatkanut testailuja viikonlopun aikana.. Eilen oli sama tilanne aamulla kuin...
  20. BlackCat

Mulla tehtiin luonnolliseen kiertoon ilman irrotuspiikkiä @Haaveilija91 Se kyllä kuulostaisi ihanan helpolta jos sen saisi irrotuspiikin kanssa (y)

Yhteistyössä