Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

@Fazeriina82 voimia ja kaikkea hyvää teille ❤️ Omaa napaa… Täällä elellään hassuja aikoja. Oikealla alavatsalla vihloo ja tuikkii tälle aamulle, mutta vuoto ei ole oviksen kaltaista. Ollaan kyllä viime päivät hyödynnetty aktiivisesti, ettei vaan mee ovis ohi. Flo-sovellus arvioi sitä tälle...
  2. K

Haaveena vauva 2023

Olitte iästä höpötelleet. Mä täytän tänä vuonna 35, puoliso myös. Mun esikoinen on 15v, nuorin 4v ja muut omat ja puolison lapset siltä väliltä. Täällä edelleen tiputtelee ajoittain kierukan poiston jäljiltä. Oli kyllä ihan kunnon menkat poiston jälkeen, joten sain sen ”puhdistuksen” mitä...
  3. K

Haaveena vauva 2023

Muistan nyt oikein hyvin miksi rakastan kierukkaa ehkäisykeinona. Punainen joulu on ollut todellakin punainen. Ei oo kyllä yhtään ikävä tätä vuotamista, ei oo nimittäin mua maltillisilla menkoilla siunattu ja nyt on sentään kierukan poistosta vasta ekat menkat eli limakalvo ei ehtiny edes...
  4. K

Haaveena vauva 2023

Ajattelin, että kierukan poiston jälkeen saattaa mennä hetki jos toinenkin että kierto käynnistyy, mutta olin toiveikas nopeesti alkavista menkoista. No, miehelle sanoinkin, että tilaan kuukautiset joululle ja tänään ne alkokin sitten 😁 Kaks päivää kierukan poiston jälkeen. Punainen joulu siis...
  5. K

Haaveena vauva 2023

Kierukka poistettu tänään! Nyt odottelen yhdet kuukautiset (haluan, vaikka tiedän, ettei tarvitsisi) ja sitten päästään yrittämään ❤️ Onnea taas plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille! Ja ihanaa joulua! ❤️
  6. K

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä negan testanneille ja onnea plussanneille! Ensi viikolla on mulla kierukan poistoon aika. Voi ettien että. Haluaisin niin päästä jo piinailemaan teidän kanssa :love: Ollaan kyllä sovittu miehen kanssa, että tehdään raskaustesti sitten yhdessä, joten haamuviivojen bongailua en tule...
  7. K

Haaveena vauva 2023

Heippa! Uusi ilmoittautuu mukaan kuumeilemaan! Olen täällä aiemmin kirjoitellut toisen nimimerkin takaa aiempien lasten kuumeiluvuosina suht aktiivisenakin, mutta nyt uuden elämän myötä myös uudella nimimerkillä. Pysyy myös anonymiteetti paremmin, kun ei kukaan tunnista aiemmilta kerroilta...

Yhteistyössä