Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2024

Onpas kyllä turhauttavaa, kun ei raskaudu uudestaan... Kkm:n jälkeen jo neljä yrityskiertoa, ja negaa vain. Vaikka sanottiin, että keskenmenon jälkeen tulee helposti raskaaksi. :/ Kesällä olisi keskenmenon laskettu aika, enkä tiedä, miten selviän siitä, jos en silloin ole uudestaan raskaana...
  2. M

Haaveena vauva 2024

Tänään dpo9 ja himotestailu aloitettu, ihan puhdas nega oli. :/
  3. M

Haaveena vauva 2024

Täällä kp14 ja selkeiden oireiden perusteella tänään lauantaina dpo0. Vielä talletellaan tänään ja huomenna, myös eilen ja toissapäivänä on hommat hoidettu. Mulla kans ajatukset laukkaa aivan liikaa joka kierrosta. Milloin aikaisintaan posi testi, milloin aikaisintaan varhaisultra, milloin...
  4. M

Haaveena vauva 2024

Täällä kp12 ja ovulaatiota odottelen. En jaksa tikuttaa sitä (jotenkin tuntuu rahantuhlaukselta, vaikka raskaustesteihin olen valmis käyttämään omaisuuden :ROFLMAO:) ja luulen myös tunnistavani oireet, limat ja turvotuksen ja pistelyn. Nyt on kyllä kkm jälkeen ollut paljon epäselvempää ja...
  5. M

Haaveena vauva 2024

Mulle voi lisätä yhden päivän lisää kiertopäiviin, eli huomenna torstaina on jo kp5. Kaikkialla ympärillä on nyt vauvoja tai mahoja! Lähisukulaisia kolme raskaana, kahdella ystävällä vauvat, läheisistä ystävistä kolme raskaana. On aivan ulkopuolinen olo! Yritän ajatella, ettei se ole multa...
  6. M

Haaveena vauva 2024

Tulen raskain mielin ryhmään mukaan. Yritys aloitettu jo 8kk sitten ja tässä välissä on ollut rankka kkm. Kaikki ajatukset pyörii raskauden ympärillä ja jokainen kierron alku on pettymys. Ei tullut meille 2023 vauvaa. :/ meinaas, yritys aloitettu 8/22, 3. lapsi kp 1/28-34

Yhteistyössä