Hakutulokset

1. A

Saako enään mistää jalkapeittoa emmaljungan scoottereihin

on näköjään väri unohtunut, se tärkein :laugh: siis jungle pink, voisin olla myös kiinnostunut vaihtamaan rattaitani ceroxeihin...
  2. A

Saako enään mistää jalkapeittoa emmaljungan scoottereihin

Ei saa varmaan enään mistään tuon väristä jalkapeittoa, :'( tai jos joku tietää niin vastatkaa pliis :) niin ja jos sulla sattuu olemaan ylimääräinen sellainen pyörimässä, niin olisin erittäin kiinnostunut ostamaan sellaisen!!! Laitan vielä tähän sähköpostini eeverikki@gmail.com
  3. A

lähettäkääpäs kuvia aikaisempien vuosien (2004 eteenpäin) Peg peregoista

sellaiset, jotka ovat siniset, ylhäällä menee oranssi raita ja siin on pikkusia palloja? Oranssia menee myös kuomussa, saisin kaverilta sellaiset, mutta haluaisin tietää mitä vuosimallia ovat?
  4. A

Olisiko kenelläkään matkarattaita

siis tarvitsen pikaisesti matkarattat, olisiko kellään ylimääräisiä käyttämättömänä :D jos on niin lähetäppä sähköpostia osoitteeseen eeverikki@gmail.com
  5. A

Auttakaa minua päivähoitomaksujen suhteen.

ja opintotukea ei lasketa tuloiksi :hug: ja 21 euroa vähempää hoitomaksua ei peritä. Jes on vara laittaa hoitoon :) noista kahdesta lapsesta ei mee maksua ollenkaaan ja kahdesta menee 92 euroa :) eli yhteensä toi 185 euroa
  6. A

Kun olen nyt vanhmpainrahalla. Tammikuussa alkaisi koulu, ja silloin en saisi kuin opintotuen joka on huimat 240 euroa :laugh: Lasketaanko tulot viime vuoden mukaan vai sen hetkiset?
  7. A

Jatkan opiskeluja, joten perheemme bruttotulot ovat 3000 euroa kuukaudessa. Paljonko on päivähoitomaksut. Perheeseemme kuuluu 6 henkilöä, kaikki lapsista (4) menisivät päivähoitoon. Paljonkonko joutuisimme maksamaan hoidosta. Onko kaikilla kunnilla sama maksu. vrt Oulun laskuri? Asumme...
  8. A

LG itkuhälytin kameralla

En tiedä saanko minäkään, ku luki että ei varastossa tällä hetkellä...
  9. A

LG itkuhälytin kameralla

Onkohan ihan turha kapistus, ku hobbyhallissa ois tarjouksessa toi niin mietin, että kannattaakohan ostaa. Onko kokemuksia? Voiko käyttää ulkona??? Kiitos vastauksista
  10. A

LG itkuhälytin kameralla

Onkohan ihan turha kapistus, ku hobbyhallissa ois tarjouksessa toi niin mietin, että kannattaakohan ostaa. Onko kokemuksia? Voiko käyttää ulkona??? Kiitos vastauksista

Yhteistyössä