Hakutulokset

1. W

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

One step testit on kyllä sieltä ja syvältä... Tänään taas tein, tuli toinen viiva mutta taas kuivui testi kirjavaksi niin mistäpä tietää... Toinen testi näytti tältä Ja kontrastia muokattuna Nyt siis dpo 6-10 välillä
  2. W

Pc puhdas nega... Onneksi mun luottotestit saapui tänään! Näillä testaan ensi viikolla jos tarve :love:
  3. W

Testi on kotitesti.fi one step testi. Joskus ennenkin käynyt näin mutta silloin ei oo mitään viivoja näkynyt... Täytyy varmaan pc tehdä seuraavaksi!
  4. W

Tuossa kuiva testi... Inhottava värikertymä jäi tuohon kontrolliviivan luokse mikä saa epäilemään toisenkin viivan "aitoutta"... Mikä oiva syy siis jatkaa testailua kiihtyvällä tahdilla :whistle:
  5. W

Aamun one step testi
  6. W

Sitten jatkaisin testailun parin päivän välein jos vuoto ei ala (y) (tosin itse testaisin varmasti joka päivä...)
  7. W

Jos säännöllinen kierto ja ovulaatioaika tiedossa niin kyllä luulisi jo testissä näkyvän! Tosin ovulaatiohan on voinut olla tosi myöhäänkin! Aamupissaa suositellaan siksi että on yleensä ollut kauemmin rakossa, muuten ei mitään väliä milloin testaa!
  8. W

http://aijaa.com/r0w5nU Tuossa vielä yksi kuva! Viiva on ihan selkeä vaaleanpunainen.... Nyt rupesi jännittämään... Tällä viikolla tulee postissa ihan Suomesta tilattuja testejä (y)
  9. W

Kotiäidin iltapäivähuvi oli tehdä huvin vuoksi raskaustesti vaikka vasta kp 18/28. Kuva 4 min kohdalla Perseelleni olin lentää.... Nyt voi olla max dpo 7 jos ovis oli kun ekat kivut oli... Testi on aliexpressiltä tilattu (Kiinasta) ja viime kierrossa ei tullut edes selvää viivanpaikkaa!
  10. W

Onnea plussasta :love:

Yhteistyössä