Hakutulokset

1. N

Vakava anti-D-immunisaatio, onko muita?

Heippa Emmmaa, Kiva kuulla, että voit hyvin. Meilläkään ei onneksi nesteitä kertynyt ja hyvä että on katottu sultakin. Minulla rv 30+4 MCA ollut korkea, mutta sitä ei lukenut kuinka korkea, punasolusiirrolla laskenut 30cm. Sikiön hemoglobiini oli vain 74. Silloin myös tarkastettiin sikiön...
  2. N

Heippa kaikille, olen käynyt välillä kurkkimassa mitä kaikille kuuluu. Paljon on tullut lisää juttua. Emmaa Paljonko MCA-virtaus oli? Lueskelin sairaskertomuksiani ja minulla se oli 31cm/s ja se on ok. Ollut myös alle sen. Minä kävin ultrassa melki koko raskauden ajan vähintään kerran...
  3. N

Heippa, Emmaa, SPR lähettää neuvolaan aina tositteen verikokeesta, josta näkee sinun tiitterisi ja neuvolan täti tulee antaa sen sinulle ja tarvittaessa ottaa itsellensä kopion. Jos sinulla on sama neuvolatäti kun tässä raskaudessa häneltä löytyy SPR:n toimittamat tositteet, myös viime...
  4. N

Googlettakaa Raskaudenaikainen veriryhmäimmunisaatio (pdf tiedosto, jonka toimittanut el Katriina Johansson)
  5. N

"Tarkoitetaanko tuolla sikiön tutkimisella lapsivesipunktiota? Minulle se tehtiin viime raskaudessa. En osannut viimeksi oikein edes kysellä tarkemmin että mistä tässä oikein on kyse ja miksi isä tutkitaan ja miksi yleensä tehdään kaikkea. Jos nyt olisi hieman viisaampi ja kyselis sitten...
  6. N

Hei, Olen aina raskaana ollessani yrittänyt löytää "kohtalotoveria". Emmaa nimimerkillä kirjoittanut tällainen vasta-aine on, anti-k. Tosin minulla vasta-aine ollut todella hankala. Olen saanut sen liikennevahingon jälkeen verensiirrossa. Minulla ja miehelläni on 50% mahdollisuus saada terve...

Yhteistyössä