Hakutulokset

1. H

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

Dana-:hug: Kyllä nyt alkaa asiat rullaamaan kun pääset lääkäriin! ja tosiaankin, pidä puolesi ja vaadi että tutkivat kunnolla!:mad: lenkkari pahoittelut tädistä!:hug: Mutta, eihän sitä koskaan tiedä, joten testiä kehiin vaan ensi viikolla!:heart: Tuisku85 :hug:Sovitaanko (taas kerran)...
  2. H

Tuisku85 Valtavat voimahalit!!:heart::hug: Ei muuta ku uuteen nousuun! Kyllä me sulle se plussa vielä saadaan. Sama se on mullakin edessä, eli ON negaa negaa negaa. Jepjep. Oireita siis kyllä todellakin on, ja mietinkin jo, että onko mulla joku tulehdus sitten kun ei kerran plussaa.. Menkkoja...
  3. H

Tuisku85 Ei me joo nyt tätejä kaivata tänne yhtään!!!! :mad: Mutta tosiaan, toivotaan että olis vaan hitaasti nousevat hormoonit tj. Mutta oviksesta oon sata varma joten, kyllä kohta jo pitäis näkyä jos niikseen olis. No, kuulostellaan! :whistle::heart: Lullaby89 Kuulostaa kyllä niin...
  4. H

Tuisku85 Kiitos!! Piristit!:heart: Mutta, oon lukenu niin paljon myös niitä jotka saaneet haamuja dpo9 lähtien että sen takia luovutin jo! :D No, niin kauan kun ei tätiä näy, on toivoa!! Joten katsellaan... Oon niin satavarma että plussaat, Huomenna!!!! ;):heart:
  5. H

Tada Paljon voimia!!!:heart: Ei enää kauaa, ja saadaan sinut kuntoon. Sitten yritykseen oikeen toden teolla!:heart: lullaby89 Josko se olis nyt sitä itteään!??! Koska oot viimeks testannu?:heart: Sanja ehkäpä oireettomuus onkin nyt se ratkaseva "oire" ja plussa pärähtää testiin...
  6. H

tuisku85 Jokos oot testaillu?:p :heart:IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ TYTÖT!!!:heart:
  7. H

Hei miss_piggy!:wave: Ei hätää, kyllä ne tulee tutuiksi kun täällä hetken aikaa pyörii. Ei mullakaan ollut aluksi hajuakaan mitä nuo lyhenteet ja muut tarkoittaa....:D KP tarkoittaa siis kiertopäivää ja YK tarkoittaa yrityskertaa. Dpo eli Day Past Ovulation, eli ovulaation jälkeiset...
  8. H

nellielli Onnea ovisplussasta! Eihän sitä koskaan tiedä vaikka tärppi kävisikin!!! :heart: Nyt vaan peittoja heilutellen ystävänpäivän kunniaksi! :heart: Ajattelin että jos huomenna uskaltais testata..tosin. Ei se varmastikaan vielä mitään näytä, ja toisaalta en usko että näyttää myöhemminkään...
  9. H

hyy, onpa täällä hiljasta... Mun pääkopan sisällä ei! :D siis järkyttävää piinaa.. Eilen illalla alko viiltely oikeella, kohdun kohdilla? ne on jatkunu tänään.. samoin semmonen kirvely/tuikkiminen tuolla kohdun paikkeilla..Lievää mutta kuitenkin.Myöskin repäisykivut löytyy, niitä mulla on...
  10. H

Sati ihana kuulla susta!!:heart: Kiitos, pelastit mun päivän kyllä totaalisesti! :hug: Voi että, jospa kuitenkin olisit raskaana, juuri kun sitä vähiten odottaa ja kun ei oireitakaan olisi. Silloinhan se yleensä yllättää!! Tuuthan heti kertomaan mitä testi näyttää?:heart: Ihana kuulla...
  11. H

Hah, löydän itteni vähän väliä kahlaamasta täällä sivuilla... Siis yritän samalla siivota ja vaikka mitä mutta kun ajatukset ei pysy poissa näistä asoista ei niin millään...huoh. Toivottavasti teillä muilla on ollut vähän rennompi viikonloppu! :D
  12. H

sanjaeikö oo ihmeellinen tää naisen kroppa, koko ajan tulee jotain uutta ja outoa lisää ja sitte vielä pääkoppa keksii omiaan niin ei oikeesti enää tiedä mitä tapahtuu.. :D Toivottavasti sulla nyt kuitenkin ovis tapahtu, kummalta puolelta hyvänsä tai ehkäpä molemmilta?:eek: Pääasia että ootte...
  13. H

tuisku85 täällä aika samat fiilikset niin oireiden suhteen kuin muutenkin. Eli: Lämmöt asteen korkeemmat kun yleensä, tokikin aina oviksen jälkeen. Nuha/nenän tukkosuus. Helposti hengästyminen, järkyttävät ja selvät unet. Rinnat kipeät sivuilta, mutta nännit ei yhtään. Ennen aina ollut...
  14. H

tuisku85 mitkä on olot? onko mitää tuntemuksia? Mites muut murut?
  15. H

lullaby89 täällä niiiiiin samat fiilikset. Tuntuu ettei kohta oo enää mitään tiristettävää kun on ihan puhki. Kyllä tää vaan kuluttaa vaikka yrittäis olla stressaamatta. Huoh. No, mut tosiaan, linnut laulaa titityytä, ehkä se kevätkin alkaa kohta tulla. Ja siis ihanintahan siinä on se että tulee...
  16. H

Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Chiballe vielä tännekin puolelle paaaaljon onnea! Oon niin iki-onnellinen ettei mitään rajaa!:heart: Toivottavasti saat aikaan semmosen plussa-aallon että tullaan rytinällä perässä, vaikka tällä hetkellä tuntuu että aallokko vie mua vaan enemmän ja enemmän merelle päin!:headwall: Josko jostain...
  17. H

tuisku85 & nellielli mua melkeen itkettää.. pirskatin hormoonit:ashamed: mutta siis, saitte mut kyllä niiiin hyvällä tuulelle. Nyt ei kun suunta ylöspäin. Tullaan sit alas ja kovaa jos niin on. Mutta onneksi ootte olemassa. Teette tästä matkasta tuhannesti helpomman kulkea. Ja, mä uskon että...
  18. H

Dana- juu, tätä on nyt ilmassa. Mä luulen kanssa että mulla toi pimeys ja kylmyys vaikuttaa tähän masenteluun.. Kun ei jaksa käydä missään tai tehdä mitään niin on aikaa synkistellä ja rypeä näissä ajatuksissa. Aika menee niin hitaasti, ja toisaalta on kamalaa että elämää menee ohi ja itse ei...
  19. H

lullaby89 Kiitos lohdutuksen sanoista! :hug: Mulla on niin sama fiilis, että ukkoparka! Ei se varmaan kans aina tiedä miten päin olis kun koskaan ei voi tietää mistä päin tuulee.. :ashamed: Kattoo vaan aina kieroon että Noniiiiiiiiiin sellasta tänään!:D fisukisu siis tää naisen kroppa on...
  20. H

Anteeksi, mutta nyt tulee vaan omaa napaa, ärsyttää ja masentaa... Eli siis nyt olisi dpo 4 ja juu, ei vielä mitään oireita voi edes olla, eikä mulla kyllä olekaan, ja juurikin se mikä nyt ihmetyttää on nännikivun puuttuminen. Aina ovulaation jälkeen on nännit kipeytyny (Ne kaksi kertaa kun...

Yhteistyössä