Hakutulokset

1. S

Esikoinen vuodelle 2015

taikakai, mulla ainaki piteni ku ovis jättiki tulematta :( btw, lisää oireita ehkäsyn lopettamisesta ja hormoonien tasaantumisesta: mun naama kukkii. Aika kova järkytys sellaselle jolla ei oo koskaan ollu finnejä... mut ehkä pitää olla tyytyväinen, että jossain määrin hormonit toimii ku...
  2. S

Esikoinen vuodelle 2015

Mulla oli nuvaring. Ja silloin kun sen otin käyttöön nii lihosin kyllä seuraavien kuukausien aikana alkupainosta noin 7-8 kg. Tosin silloin olin niin onnettomassa suhteessaki että tuli syötyä vaikka ja mitä joka ilta... Jee 1 kilo on monen alku :P muaki kyl jännittää ku tän terokuurin jälkeen...
  3. S

Esikoinen vuodelle 2015

Möh, ei tainnu tärpätä tässäkään kierrossa koska meni tänään samallalailla pakki sekasin ku aina ennen menkkoja :D hei te, jotka ootte käyttäny e-pillereitä jne. ootteko huomannu painossa muutosta pillereiden poisjättämisen jälkeen? Itellä lähteny 5 kg pois ilman sen kummempia liikuntoja ja...
  4. S

Esikoinen vuodelle 2015

Mun on nyt pakko kirjotella tänne, vaikka oonki ollu vähä taka-alalla. Meillä myös syksyllä tulee vuosi täyteen "yritystä" (vaikka ite en laskekaan ihan samoin kun menkkoja ei ollut ekaan puoleen vuoteen). Painoindeksi on 21, ikä 25 ja ultralla katottu, että kaiken pitäis olla kunnossa, mutta...
  5. S

Esikoinen vuodelle 2015

Voi ei Seawind :( voimia <3 Mulle kp1. Jännän aikasin alko.. Tnä olis vielä yks tero jäljellä mut en mä nyt tiedä otanko sen vai en ku menkat kerran jo alko? Ressitön meininki jatkuu edelleen, en oo tehny minkäänsortin testejä enkä oo tunnustellu "oireita". :)
  6. S

Terolut-mimmit ja Clomittaret

Aww helmi :) ihana! Minuakin kiinnostaisi mymosan ultra :) Eikö noiden lh-arvojen pitäis ainaki jossain määrin nousta nyt kun terojen avulla kiertoa yritetään säännöllistää?
  7. S

Heissan! yöllä aloin miettii (enkä saa pois päästäni ku kysymällä), että kun mulla nousi ne jotkut arvot viime kierrossa niin että ovistikku näytti plussaa, niin kai mulla jotain tuola tapahtuu, vaikka ovista ei sit todellisuudessa tapahtunukaan? Että sielä jotain kypsyis mutta ei jostain syystä...
  8. S

Esikoinen vuodelle 2015

Valonkantaja, toi on niin perseestä :( mulla kävi viime kierrossa myös noin.. tikutin jopa oviksen, mutta eihä ne menkat sit alkanu ku ei ollu ovis todellisuudes kuitenkaan tapahtunu. Sitä vaan ostaa sitte niitä perhanan r-testei ja kokeilee ku "jos kuitenki.." ja sit aina vaan näyttää yhtä...
  9. S

Esikoinen vuodelle 2015

Hei asiasta kukkaruukkuun, niin onko täällä ketään allergikkoja, jotka olis kokeillu noita gelee royaleja? mietin ku tuola puhutaan kaikenmaailman mehiläisistä nii onko toi allergisoivaa? ite oon niin allerginen kaikille (ihanaa, siitepölyaika <3) että pelottaa kaikki uudet mömmöt :D ja...
  10. S

Esikoinen vuodelle 2015

Ihanaa seawind ! Onnea ! <3 voi kun nyt pysyis matkassa mukana :) Nööselle peukkuja! Neyalin, mua jännittää sun puolesta! Toivottavasti haamu vahvenis :)
  11. S

Mullakaan ei oo kyllä mitään kipuja tullu :) oikeastaan nekin kivut mitä ennen oli, on nyt tiessään. Mulle lääkäri sanoi, että ehkäsyn lopettamisen jälkeen (ja sitä kautta usein terojen käytön aloittaessa) naiset on sen verran paljo vanhempia kun ennen ehkäsyä, että kivut alkaa olla tiessään. En...
  12. S

Esikoinen vuodelle 2015

Onnea synttärisankarille ja haamuilijoille! Jopa mä nään haamuja! :D Piretti, mä päätin, että chillaan kesän näistä vauvajutuista. Siis eihä me olla kauaa ees yritetty, mutta huomaan jo kuinka kuuppa sekoo ku oviksia testailee ja menkat myöhästyy jnejne. Varsinki ku kroppaki vielä sekasi. Ei...
  13. S

Esikoinen vuodelle 2015

Jee! menkat! :D halleluja, ei menny ku 40 pvä pituiseksi, kiitos terojen. Eli kp1/vaikka 30. :D uusi kierto eli uusi mahdollisuus :) hyvää viikonloppua kaikki ja kesällä kaikki plussataan! :cool:
  14. S

mymosa, ekat menkat oli tosi niukat mut sit tokas terokierros repes! :D laitoin tänään aamulla vaaleet housut jalkaan oikeen protestoidakseni että ku ei ne menkat kuitenkaan alkaa nii nyt on tullu pikkareihin (ei viel onneks housuihin asti) ruskeeta vuotoo!!!! JEEEE! :D mutta en uskalla vielä...
  15. S

Voi apua, onkohan mullaki nyt sitte tollaset pco-tyyppiset munasarjat..... 2 pvä vikasta terosta. Ei mitään tuntemuksia. PERKELE!!!! (anteeksi taas)
  16. S

heippa vesiputos ja tervetuloa mukaan! en tiedä millainen harvinaisuus olen, mutta itse ovuloin kahden eri testin mukaan kp9, mutta menkat ei ole alannut vieläkään (kp34??). Eli joko en ovuloinut tai sitten olen raskaana 3-5 negatestistä huolimatta. Eli luultavasti ovulaatio meinasi tapahtua ja...
  17. S

Hurraa Mymosa!! :D mahtavaa! ja milliliinalle kans hurraahuudot oviksen ansiosta!! :D Mulla tänään vika tero. Sit vaan odottelemaan. Jotenki tosi huono aavistus nyt tästä :/ btw, tissit on kipeenä kolmatta päivää, ne ei oo koskaan kipeinä. varmaan yrittävät yrittävät muistuttaa että "kyllä...
  18. S

Täällä teillä ovikset pyörii! :D kelläs on jännät paikat käsillä ny? Hiihih. Mä idiootti luotin kahden eri ovistestin takia että se ovis olis tapahtunu "loppuun asti", mutta paskat si ollu ku menkkoja ei kuulu. :( aloin viime su vetää teroja että saisin ne perkeleen menkat jostai mut ei näy...
  19. S

Esikoinen vuodelle 2015

Ihanaa, onnea lumiukko! :) tosta imettämisestä.. mä en kauheesti arvostanut, kun oltiin eräässä pikaruokalassa syömässä ja nainen viereisessä pöydässä iski maitobaarin mukelonsa suuhun metrin päässä musta ja mun ranuista. Aina voi sanoa tän "maailman luonnollisin asia" -setin mutta niinhän...
  20. S

Esikoinen vuodelle 2015

Aijjaa, siinä on tuommonenki jippo! ehkä sitä ei oo sitte koskaan todellisuudessa tapahtunu :( voi ei eli sit mulla voi tulla taas monen kuukauden tauko menkois!

Yhteistyössä