Hakutulokset

1. HooKoo-82

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

http://aijaa.com/Cd7xPt 34+4rv
  2. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15 *lokakuussa*

Tänään olikin neuvola ja hb oli 109 joten alotin määräyksestä syömään lisärautaa, painoo oli tullu vain 600g helpotuksen syvä huokaus :whistle: ja sf mitta 34 (aatella reilu viikko sitten oli sf28) että joo o kasvanu on :), lapsivettä sano olevan reilusti ja poju pää alaspäin nakottaa(y) siitä...
  3. HooKoo-82

Onnea testailuun kerttupetteri:) :love: Noniin tänään taas poksuu viikot, syyslomakin loppu meinas tehhä vähä tinkaa aamulla aikaseen nousta aamupalalle. Piristyhän tuossa matkalla viedessä ekoja lapsia taksille. Vauva voi oikein liikkuvaisen hyvin, itellä näyttäs olevan nilkat turvoksissao_O...
  4. HooKoo-82

Mun sairaala kassi sisältää: vauvalle kotiutumis vaatteet, puen vauvalle pelkän villapuvun vaatteitten lisäksi, turvaistuimeen vauvalle ostin fleecepussin, joten siitä kipsutellaan parkkihalliin autolle, sitte siellä vaippoja, minulle siteitä, pikkarit, tissisuojat, imetysliivit jotka otan jo...
  5. HooKoo-82

Mulle vois iän päivittää 33v tuli mittariin perjantaina, en saa kännyllä punaseks. Mitäs tänne öö.. mökille lähtöö tehhään ihan pian ja kolme päivää oltas muualla, mieskin sai lomittajan. Viime yönä supisteli makeesti:eek: ja kävin kolmesti pissalla, ihana kun painaa virtsarakkoo. Eilen...
  6. HooKoo-82

http://aijaa.com/MTnQyv Noh kasvaa kasvaa ja asu erittäin teltta :p viikkoja huikeet 32+4rv:love:
  7. HooKoo-82

Piks poks viikko taas :eek: uskomattoman nopeesti menee viikot ja kohtahan tuo nyytti sylissä on, en malta odottaa pääsee hoitamaan vauvvaa:love: Kävimme eilen elokuvissa ja syömässä koko porukka (mies, minä ja lapset) mies harvoin mukana töitä niin paljon ja käytii samalla matkalla hakemassa...
  8. HooKoo-82

Herran tähren olimme yli vuorokauden ilman sähköäo_O vaa oli meillä huutamassa tuvan nurkassa aggregaatti jotta mies sai lypsettyä lehmät ja mie sain tehtyä kotiaskareita ja ruokia. Kyllä sähköt on hyvä olla, mie en selvii kynttilän valossa elämistä kuin joku erakko(n). Myö ollaa eka kerta...
  9. HooKoo-82

http://aijaa.com/NmvVGV tietyssä kulmassa näyttää kuin masu putoo kuin kypsä hedelmäo_O:D tässä siis 31+4rv
  10. HooKoo-82

Saas nähdä syntyykö ens kuussa, aina menny LA yli 5päivää-viikon :D.. Tilasin vielä vauvalle turvakaukaloon sellasen lämpö flleecepussin ja hienon hoitolaukun joka maksoi maltaita:X3::whistle:.. Meillä TAAS flunssa ja kauhee jykyttävä yskä jokaisella:mad:.. ihana nuhakierre.. mutta muuten...
  11. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15 *syyskuussa*

Mä oon herätelly vähitellen pesänrakennus viettiä, ei oikeen mitää suurta voi tehdä kun on se rasituskielto mutta sänky juttuja tullu tilattua vauvalle sellane pesä, verhotanko mulla niitä pinnasängyn verhoja on, sitte oon tilannu hoitopöydälle uuden alusta, harsoja pukluihin, tissisuojia...
  12. HooKoo-82

Nonii taas poks poks poksuu viikot :rolleyes: Niin sain kokeen tulokset negatiivisiä oli kaikki paitsi paasto arvo 5.5:eek: raja siis 4-6.. oon just rajoilla, mutta neuvola haluaa silti että mittaan sokereita ja ens viikolla saan lainaan mittarin. Kääks pelottaa itseä pistäminen :confused...
  13. HooKoo-82

http://aijaa.com/Swhhpa poksuu viikot taas 31+0rv
  14. HooKoo-82

Ei täälläkään automaattisesti näköjää uudelleensynnyttäjiä tarkastella kohdunsuusta, mie vaa valitin noista supistuksista ja kivuista, nii johan rupes tapahtumaan:cautious:.. Miulla on ollu koko päivän jumalattoman kipee alaselkä:confused: liekkö sängyn patja huono vai nukuinko vinksvonks vaiko...
  15. HooKoo-82

Maanantaina sitten tietää kokeen tulokset, kohdunsuu kiinni ja 5senttii pitkä ultralla mittas, kaikki siis siellä hyvin, vaa supistelee ja tutkimuksen jälkeen supistelee kovemmin:unsure:.. Sain siis rasitus ja seksikiellon viikolle 32 asti:confused: perskutti.. Noh vauva tärkein ettei synny...
  16. HooKoo-82

Mulla kanssa iskias vaivaa, ei onneks äly pahana oo mutta kumminkii ja ite koitan vältellä ylimääräsiä lääkkeitä. Jotkut sanoo että se vyö mikäs se onkaa joka tukee masuakin niin helpottas. En tiiä niin vaan oon kuullu..:unsure: Tässä nälässä ollaan:X3:, tunnin päästä paastokoe.. nälkä o_O...
  17. HooKoo-82

Mites oravan laita? Pääsitkö minnekkää näytille..
  18. HooKoo-82

Neuvola kuulumisia, kaikki joo ookoo sf mitta 28, kaikki hyvin verenpaineet ja pissa puhdas. Poju istua nököttää tuolla masussa:confused:, sitä minä vähä veikkasinkii kun tuntu välillä että pyörii koko masun ympäri. Kaitpa kerkii vielä kääntyä oikein päin, toivotaan:barefoot:. Paasto arvo...
  19. HooKoo-82

http://aijaa.com/gEBdsa Tänään poksuu viikot ois tasan 30+0rv:love:
  20. HooKoo-82

Ylipainoisten odottajien ketju

Tervehdys pitkästä aikaa. Meillä porskutellaan tanakasti;) eteen päin. Syön mitä haluan/ tekee mieli, pääsääntösesti normi kotiruokaa. Herkut (karkit, limsat, jäätelö) edelleen jääny pois eikä kyllä tee mielikään, munkkeja joskus otan kahvin kanssa. Meillä vauva ihan normaali kokonen ja...

Yhteistyössä