Hakutulokset

1. A

pitääkö paikkansa????

Mulla eka synnytys 7h45min, toinen 2h15min. Ja toinen synnytys oli tosi helppo, sellainen päiväpuhde, että hyvä kun tiesi synnyttäneensä. Ekan jälkeen kyllä tiesi, oli sen verran kivusta ja väsymyksestä kroppa vähän turtana.
  2. A

Kun ei enää jaksa...

Oon nyt soitellut Kelan palvelunumeroon sen seitsemän kertaa, omaan paikallistoimistoon en edes vaivautunut soittamaan, kun tiedän etteivät ne siellä osaa sanoa juuta tai jaata... Ensin väittivät että täytyy tehdä soijamaitoaltistus, vaikka tyttömme täyttää nyt 5kk. Ja alle puolivuotiaille ei...
  3. A

Aspenger?????

käy lukemassa sivuilta www.autismiliitto.fi
  4. A

mitä mieltä vai onko lääkäri oikeassa

Lämpimät onnittelut pienestä! Kyllä oli taas uskomaton tarina, olen kuullut näitä aikaisemminkin, että ehdotettu kaavintaa ja sitten, kun tilanne ennen kaavintaa tarkistettu on sikiön todettu olevan elossa. Niin ja muille pähkäilijöille vinkiksi, että luottakaa omaan vaistoon, ne yleensä...
  5. A

Musta kakka

Paljon paljon kiitoksia tiedosta että neocate värjäisi! Aloin olemaan jo todella huolissani... Ja tietysti sitä kuvittelee jo vaikka mitä, ensimmäinen lapsi kun on kyseessä! :D Oletteko kysyneet lääkäriltä tästä kakan värjäämisestä?

Yhteistyössä