Hakutulokset

1. K

Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

Pojilla oli sitten kiire. Hurjasti onnea!!!
  2. K

Boomkaa, hyvä että joku muukin kerää painoa kun aloin jo oleen huolissaan ja nolona :) Onko muilla menny kasvu ihan käyrän mukaan? Onko jollain ollut tarvetta/puhetta, että pitäisi alkaa ultraamaan vauvan kokoa? Mulla on 13. pv neuvola ja silloin katsotaan josko pitää ultrata kun tällä...
  3. K

No heipähän pitkästä aikaa! Ei ole tullut käytyä täällä lukemassa, kun viime hetken koulut ja remontit on painanut päälle. 74 päivää niin pikkuneidin laskettu aika olisi. Onko teille tullut paljon kiloja raskauden aikana? Minä turpoan kun pullataikina ja liikkuminen ei meinaa onnistua enää...
  4. K

Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

Mulla on kanssa ihan hirveät himot kaikkeen roskaruokaan. Pizzaa ja heseä vois syödä vaikka joka päivä (en kyllä syö), sokerilimsaa ja kaikkea muuta tosi terveellistä. Koko ajan tekis mieli jotain, mutta en ole vielä keksinyt mitä se jotain on. Parin tunnin välein pitää melkein syödä, niin ei...
  5. K

Varhaisultra takana, oikealla paikalla, oikeissa mitoissa ja hyvällä sykkeellä! ❤️❤️❤️ 7+4 ja ensi viikon torstaina neuvola. Ei tätä pysty vieläkään käsittään vaikka sykkeenkin näki. Tuntemuksia ei ole mitään, jatkuvaa nälkää lukuun ottamatta..
  6. K

Joku muukin tappelee? :) Kummasti aamuisin saa riidan aikaan vaikka kuinka mitättömästä asiasta. Muutenkin ennen raskautta olen aamuisin aika (?) kiukkunen ilman aamupalaa ja kahvia, niin nyt kun oon alkanut riitaa vääntään, ni mies sanoo et syös ensin. Sitten kun saan huutoni huudettua, meen...
  7. K

Raskaus on saatu ivf-hoidolla käyntiin, kun neljän vuoden yritys ei tuottanut tulosta ja alkuvuodesta vaikea endometrioosi todettiin. Heti kun se löydettiin niin aikalailla lytättiin mahdollisuudet saada luonnollisesti niin oon sit hormooni ja lapsettomuuspolin asiakkaana ollu tän vuoden...
  8. K

13.2/34/Tays/1. Olipahan outoa lyödä ensimmäisen kerran ikinä nuo tiedot :) Pe tosiaan varhaisultra, mutta nettilaskuri näytti tuollaista päivää lasketuksi ajaksi. Neuvola-ajan suostuivat antamaan vasta ultran jälkeen, kun "nähdään, että siellä jotain on tai on siellä pysynyt"!?!? Meinasin...
  9. K

*Helmikuun helmet 2017*

Mä huolestuin kanssa heti kun kipu hellitti. Kuitenkin ensimmäinen ja kauan toivottu plussa, niin kaikenmaailman kauhuskenaariot mielessä. Ei edes ole missään vaiheessa ollut huonoa oloa ja jotenkin oon kuvitellut et se olis tullut, kun muuten oon aina ihan yliherkkä olojen suhteen. Mutta...
  10. K

*Helmikuun helmet 2017*

Mulla oli kanssa todella järkyttävät tissikivut alkuun. Ei pystynyt nukkumaan mahallaan (en osaa edes muuten nukkua) ja jo pelkästään rintsikoiden tuet sattui tosi paljon. Vieläkin on vähän kipua, mutta ei enää niin paljon. Turvonnut vaan varmaan yhden kuppikoon. Nyt on 7+0 ja perjantaina...
  11. K

*Helmikuun helmet 2017*

Oon tosiaan jossain erikoistarkkailussa raskauden ajan ja oon ravannut sairaalassa koko vuoden, kun seurattiin endon toimintaa, munasolujen kypsymistä jne. Ultrakäyntejä käyn vähän normaalia enemmän raskauden edetessä. Ja tosiaan ens viikolla ensimmäinen. Täytyy sanoa, että yhtään ei ole nyt...
  12. K

*Helmikuun helmet 2017*

Terve! Johan uskalsin liittyä, vaikka en melkein meinannut uskaltaa, kun vieläkään usko todeks. Pieni esittäytyminen.. Neljä vuotta yritystä takana (ikää kohta 35) ja neljä vuotta sitten käynyt yksityisellä tutkimuksissa ja mitään lapsettomuuteen viittaavaa ei mainittu. Tämän vuoden alusta menin...

Yhteistyössä