Hakutulokset

1. Lilii lisänimetön

Nasima saa täyslaidallisen takaisin.

Jaksaako tästä palstasta ylipäätään enää vetää herneitä nenään. Been there, done that. Juutalaisvastaisia viestejä oli muutama ikävän vihjaileva. Nekin kai yrittivät herätellä tätä yhtä israelin sotilasta huomaamaan, että kaikissa on myös jotakin vikaa. Kukaan ei sodi yksin.
  2. Lilii lisänimetön

Eikalla tuntuu olevan paljon ajatuksia ja sanottavaa. Ei mikään turha jätkä.
  3. Lilii lisänimetön

Keneen näistä neljästä ihmisestä sulla palaisi eniten hermot?

Jostain syystä en ylläty. :rolleyes: :hug:
  4. Lilii lisänimetön

Keneen näistä neljästä ihmisestä sulla palaisi eniten hermot?

Ykkönen tuntuu pahimmalta. Itse olen kakkonen. :saint:
  5. Lilii lisänimetön

Haluaisin joskus tavata Eikan.
  6. Lilii lisänimetön

Leikittekö te koskaan leikkiä "äiti ei ole nyt kotona"

Leikin joskus myös "vaimo ei ole nyt kotona" -leikkiä. Joskus ennen muinoin siihen liittyi "vaimo on nyt palstalla" -leikki. Nykyään en ehdi. :|
  7. Lilii lisänimetön

Niin me näemme eri tavoin. Minäkin olen mielestäni heikomman puolella, kun olen palestiinan kansan puolella: soisin heille oman valtion erossa Israelista (ja toki Israelille oman). Olit jäljillä.
  8. Lilii lisänimetön

Jeesus rakastaa sinua!

Mitä siis oikein kysyt? Täsmennä kysymystäsi. :)
  9. Lilii lisänimetön

Jeesus rakastaa sinua!

Kannattaakohan tähän lähteä. On toki perjantai, mutta... Minä henkilönä olen tullut Helsingistä. Kauemmas katsoen olen peräisin vanhempieni puuhailuista, sukujuureni ovat eri puolella Suomea, osin jo menetetyllä maalla. Ihmisyyteni on kasvanut vuosituhansien aikana täksi kalpeaihoiseksi ja...

Yhteistyössä