Hakutulokset

1. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15 *marraskuussa*

Täällä alkoi aamu vessa käynti verellä, koko pönttö veressä:confused:.. pitää soitella synnärille jos pääsis näytille, ei mua juurikaan supistele yms toi veri säikäytti. Mies tais mennä juuri navetalle lypsylle että mieluite oottelisin sen mukaani, vähä noi yksin lähtimiset jännittää vielä...
  2. HooKoo-82

eilen lääkäri soitti kuvista ja vauva mahtuu syntymään peppu eellä mun lantiosta (y):) toivotteli onnea synnytykseen ja sanoi että vauvalla lupa syntyä etteivät estele kun on niin isokokoinen nyt jo :love: ja jos ei oo syntyny niin 17.11 kontrollissa saan käynnistys ajan jos vauva vielä pylly...
  3. HooKoo-82

Jaanel;: mulle oisit voinnu iäksi laittaa 33v täytin viime kuussa. Noniin koko päivä oltiin sairaalalla, koittivat vauvan kääntää kolmesti kokeilivat viimesessä tuli itelle itku kun sattui, kaks kätilöö ja kolme lääkäriä yksi oli opiskelija. Lopetettiin kääntö yritys, kävin magneetti kuvassa...
  4. HooKoo-82

Joulukuun tontut -15 *lokakuussa*

Mulla oli tänään äitiyspoliklinikka ja vauva istuu siellä:eek: mulla huomenna kysin synnytys salissa kääntöyritys ja pelottaa ihan sikana:(.. eka kerta tälleen käy.. huh.. kätilö lääkäri sanoi että mietittävä vaihtoehtoja miten synnytän jos kääntö ei onnistu ja tulin tulokseen että perätila...
  5. HooKoo-82

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

http://aijaa.com/Cylqzw 36+0rv
  6. HooKoo-82

Voi harmi orava, kuka sua oikeen tolleen pelottelee:confused: ei kauheen aikuiselta kuullosta! Nonii mulla perjantain neukku peruuntui, neukkutätillä oli muuta ja huomenna ois äitipolille meno, näkee vaavin ultralla, jospa sais paino arvion ja tietäs kohdunsuun tilanteen, on noita suppareita...
  7. HooKoo-82

Neyda: kipukohtaus on vannemainen ylämaha kipu, siellä missä istukan paikka. Se on istukkasairaus, jollaki on estolääkitys myrkytykseen, niinkun kaverilla jolla maaliskuussa la mutta silti saa kohtauksia. Minulle ei estolääkitystä ole koskaan tarjottu, enkä ole edes kysynyt. Mutta auttaako ne...
  8. HooKoo-82

Neyda: kipukohtaus on vannemainen ylämaha kipu, siellä missä istukan paikka. Se on istukkasairaus, jollaki on estolääkitys myrkytykseen, niinkun kaverilla jolla maaliskuussa la mutta silti saa kohtauksia. Minulle ei estolääkitystä ole koskaan tarjottu, enkä ole edes kysynyt. Mutta auttaako ne...
  9. HooKoo-82

Taas oli tunnin kestävä raskausmyrkytys kramppaava kipu kohtaus:( tunnin makasin sängyllä ja valitin, se kipu on pahin siinä, se vannemainen kipu! Maha on niin hellänä kun se viimein laukii ja olo helpottuu. Neuvolassa sanoivat että pitäs koittaa verenpaine mitata kohtauksen aikana miten...

Yhteistyössä