Hakutulokset

1. V

Vituttava kiima

Ei ole ollut tapana laskea saamiseksi tumputtamista ja masturbaatiotottumuksiani en ole edes kertonut. Tuskimpa tuskailisin tämän aiheen kanssa jos tumputtaminen jotain ratkaisisi, on mulla sentään kädet vielä tallella vaikka seksielämää ei olekkaan ;)
  2. V

Vituttava kiima

Siihen mä tässä vähän niinku oonki heränny, että olis vielä monta kiihkeetä kesää vietettävänä ja tuntuu vähän liikaa vaaditulta, että niistä luopuisi nyt. Eihän sitä terve mies pysy järjissään kovin pitkään ilman naista kun on vielä aika virkee mieli tällä elämän saralla ;) Vuosi sitten oon...
  3. V

Vituttava kiima

Kuulostaa tutulta! Itsekkin tähän mennessä olen ajatellut, että eipä tässä enää mitään kannata alkaa virittämään kun en itsekkään enää mikään pikkupoika ole (31) mutta sitten kun aattelee, että on tässä vielä aika pitkä pätkä kuljettavanakin valittua, seksitöntä, tietä. Mä oon ihan sitä mieltä...
  4. V

Vituttava kiima

Kiitoksia neuvoista ja sympatiasta. Tottahan se on että vapaa sitä pitäisi olla ennenkuin taas voisi nauttia näistä iloista, mutta helpommin sanottu kuin tehty... Kai se on itsensä pettämistä uskotella, että kaikki tapahtuisi salassa tai mistä mä tiedän. Ehkä joillain on toiminutkin. On tääkin...
  5. V

Vituttava kiima

Ihan järkeä puhut. Hormonihäiriö varmaan olis ainut mikä vois osua, mutta eipä siihen kyllä selvyyttä saada. Vieraisiin en varmasti saisi lupaa sen verran on omistushalua ja terapia jne ulkopuolinen ei kyllä varmaan tule kyseeseen. Tässä siis ollaan ihan rehellisesti umpikujassa ja oikeesti on...
  6. V

Vituttava kiima

No särkemistä tapahtuu jos särjetään, särkemättä asia onkin toinen.

Yhteistyössä