Hakutulokset

1. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Kiitos kun luotte toivoa! :) aamulla oli ihan normiolo, kupliva ja jotenkin "löystyvät" limakalvot fiilis... Eilen lisäksi illalla mega-pms oireet, massiivista suklaansyöntiä. Olispa jo perjantai!
  2. J

RouvaK33 toivotaan vielä että se voi muuttua :O en voi uskoa todeksi kun olin varma plussastasi. Aniraz onnea testiin:heart: Hassutassu, mulla oli tänään todella etova olo, turvonnut ja kova vatsa, mikä lie tauti. Ennen tätä ei ole mitään muuta kun perus lugeoireita. Noh, sitten pissasin...
  3. J

Hui miten jännää täälä, rouvak33, ratkesitko=) Anirazille onnea, mä uskon että se on kiinni ja kunnon plussa! Ehkäpä mäkin uskallan testata pp9 eli keskiviikkona...
  4. J

Jännää. Aniraz! Pidän peukkuja ja toivotaan että selviää parhain päin:)
  5. J

Mulla sama satsi kun anirazilla eli 8h välein (3x vrk) yritän muistaa laittaa 200mg. Vrk-annos on siis 600mg.
  6. J

Iitu onpas sulle sattunut viallisia testejä! Mä tilasin netistä nyt muutaman testin, ovat varmaankin keskiviikkoon mennessä täällä, ennen sitä en voi testata. Mä uskon että kestän sinne pari päivää ennen virallista testipäivää, sitten pitäisi melkein näkyä. Ja silloin jos ei näy, ei se pettymys...
  7. J

Kiva kuulla aniraz miten menee! Samat tunnelmat siis sulla. Mäkään en tiedä uskallanko testata ennen perjantaita ja silloinkin töiden jälkeen... Jos mitään ei näy ennen sitä niin en kuitenkaa uskala lopettaa lääkkeitä. Klinikan virallinen testipäivä on tuo perjantai eli pp11. Rouvak33...
  8. J

Jatkan tätä yksinpuhelua, on kyllä ankean pitkä piinailuaika! Ei tosiaan oireita, en voi lukea palelua (aina kylmä), nenän valumista (aina talvella), pissahätää (aina lugeista ja loppukierrosta kiihtyvä), makenhimoa (aina pms) ja huonoja unia (luget) miksikään merkeiksi. En jotenkin usko että...
  9. J

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Kiitos kaikille tsempeistä! Vielä viikko pitäisi jaksaa piinailla... Ei ole mitään oiretta mitä ei tavallisessa lugekierrossakin olisi ollut. Jotenkin epäusko onnistumisesta nostaa päätä mutta meillä tuli kyllä hyvin pakkassoluja. Äiti seiskanelonen, harmi että tämä kierto ei onnistunut! Niin...
  10. J

Ok, kiitos Calcifer! Eli mulla pp3. Viime yönä nukuin tosi huonosti mutta sitä noi Luget on aiemmin aiheuttaneet. Aniraz, miten menee?

Yhteistyössä