Hakutulokset

1. felina

¤¤¤ Huhtikuun Helmet 2012 * TAMMIKUUSSA* ¤¤¤

Vauvavalmisteluita: Äitiyspakkauksen vaatteista ja muista kamoista on nyt suurin osa pesty. Seuraavaksi pitäis raivata kaapista joku hylly niille. Hölmöä sillee, meillä on yhtä paljon tankokaappeja kuin hyllykaappejakin. Etenkin nyt ois kivoja ne hyllyt, vauvanvaatteet tangolla kun tuntuu vähän...
  2. felina

Selkäkipuihin on mulle lähinnä tarjottu lämmintä kättä. Parasetamolia vois syödä, mutten uskalla syödä niin paljon, että kipuihin vaikuttais. Kivunlievitykset synnytyksessä... Mieluummin menisin ilman mitään suurempia selkäpiikkejä. Toki jos asiat ei lähe sujumaan, ni sitte tarvittavat. En mä...
  3. felina

Meidän perheen vikat rattaat :D Kumpi väri?

Ite tykkään enemmän noista ylemmistä, ns. punaisista.
  4. felina

Miksi on niin paha, että Haaviston seksuaalisuus nostetaan esille positiivisena asiana?

No jaa... Halosen kohdalla ei mua sen sukupuoli ensisijaisesti kiinnostanu. Ja nyt näissä vaaleissa ei mua välttämättä jaksa kiinnostaa kenenkään seksuaalisuuskaan. Vähän naurettavaa, kun jotku meuhkaa, että Haavistosta tulee huono presidentti kun se on homo, ja toiset meuhkaa, että Haavistosta...
  5. felina

Äitiyspakkaus vihdoin saatu ja tutkittu!!! Toisaalta tuntuu, että on hirveesti nyt vaatetta, toisaalta taas miettii, että kuinka paljo sitä tarvii, jos pyykkiä pitää koko ajan pyörittää. Taas yksi muistutus enemmän, että meille tulee lapsi. :heart::O Kuinka monta vaatekertaa teillä on noin...
  6. felina

Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

Heh, toppahousujen suhteen tein talven alussa löydön kirpparilta, löysin semmoset miesten olkaimelliset toppahousut parilla eurolla. Vatsa tulee kokonaan housuista ulos, mutta housut sentään pysyy henkelien avulla päällä. :) Täällä on alaselkä paskana koko raskauden ajan. Välillä enemmän...
  7. felina

Mistä langasta ootte kutonu villavaippahousuja?

Edullisesta en tiedä, mutta tuolla ainakin myydään useampia erilaisia lankoja. Titityyn villavaippahousulangat Itse olen neulonut vasta yhdet Purosta tekstiiliteollisuuden villavaippahousu-ohjeella. Kannattaa tutustua kestovaippainfon sivuihin, löytyy linkkejä ohjeisiin ja foorumilta...
  8. felina

Napa ei oo pullahtanu vielä ollenkaan. Vähän on muoto muuttunut pyöreämmäksi. Ei kyllä haittaa, vaikkei pullahtaiskaan. Meillä on yks kummi valittuna. Kompromissina pidetään nimiäiset/nimenantojuhla/syntymäjuhla/vauvahössökekkerit (en oo vielä päättäny, mikskä niitä kutsuisin :D), tän takia...
  9. felina

Äitispakkauksen ajoista... Paperit lähti 14.12., perään soittelin joskus 10.1., ja päätös tulikin 11.1., paketti tilattiin 13.1. ja tänään 23.1. tuli postilappu, että vois hakea postista. Ootan jo ihan kauheesti, että pääsen hypistelemään niitä kaikkia kamoja, helpompi sitte miettiä, mitä...
  10. felina

Hengästyn ihan normikävelystä, kauppareissu on suorastaan maratoni kassien raahamisineen. Lääkärineuvoloita on ollu kaks tähän mennessä, ja kyllä molemmissa on tehty jonkinnäkönen pienimuotonen sisätutkimus. Rokotukset otan kyllä kaikki tavalliset ja varmaan vesirokkorokotuksen, lähinnä...
  11. felina

Meillä otettiin se vauvavakuutus. Ihan varmuuden vuoks, jos jotain hämminkiä ois enemmänki. Jos on täysin terve ja sellaisena suurin piirtein pysyy, niin ei siitä paljoa oo hyötyä, mutta onpa nyt varmuuden vuoks. Liikkeitä tuntuu välillä hurjasti, välillä onki sitte hiljasta. Tuntuu, että...
  12. felina

~~ *Oulunseudun Odottajat 2011-2012* ~~

Tännekin tiedoksi, että jos löytyy miittihaluja, niin seuraava tapaaminen perjantaina 27.1. klo 15:00 Kahvila Bisketissä. :)
  13. felina

Tyhmä kysymys, mikä se esitietolomake oikein on? Siitä on ollut paljon puhetta, mutta ainakaan itse en ole neuvolassa tollaseen törmännyt. Ilmeisesti se on synnytystä varten? Raskausdiabetes täälläkin. Paasto ja 1h-arvo narahti molemmat hitusen yli, niin nyt pitää kyttäillä ruokavaliota ja...
  14. felina

:wave: Heippa! Jonkin aikaa jo seuraillut keskustelua, liityn nyt ihan julkisesti. Aika aktiivisesti seurannu ns. omaa kuukausiketjua, mutta siellä monella on jo lapsia ennestäänkin. Eli tietoja felina/25v/Oulu/4.4. Mä en tiedä varsinaisesti vauvakuumeesta, haluaisin tän vaan kohta jo...
  15. felina

salailija: laitoin viestillä nimeni, jos viitsit lisätä minutkin lärvikirjan ryhmään? :) Mummomaista liikkumista täälläkin. Välistä on vaikea päästä ylös sängystä. Kävelylenkit sujuvat taapertaen, ja pitää mennä hyvin hitaasti tai kroppa tekee stopin. Ush, keveät askeleet hypähdellen tai...
  16. felina

Kaverini saa mut tuntemaan itteni ihan luuseriäidiksi

Jos kovin stressaa, että kaikki on tip top, niin tuskin sekään on hyvä niin äidille kuin lapsillekaan. On ton tyylisiä ihmisiä muissakin kuin kotiäideissä, koko elämän täytyy olla tarkkaan suunniteltu ja sujua täydellisesti. Ja aina muistetaan muistuttaa muita, miten ne vois elämäntyyliään...
  17. felina

Kyllä mua itteäni synnytys jonkun verran pelottaa. Mitään kauhukuvia ei kyllä varastossa ole, kun ensimmäinen synnytys tulossa. Kipu ei itsessään pelota, mutta sairaalaympäristö ja toimenpiteet. Ei mikään pistäminen niinkään, mutta leikkaaminen ja mahdollinen sektio. Vaikea hyväksyä itsensä niin...
  18. felina

avioparista vain toinen kummiksi

Musta taas on vähän outoa, jos automaattisesti pyydetään molemmat kummeiksi. Ihmisillä noi suhteet vaihtuu, kyllä mä siitä suhteesta ennemmin pyydän sen osapuolen kummiks, johon on läheisemmät välit. Eri asia tietysti jos molemmat on tosi hyviä tuttuja. Mutta noin lähtökohtaisesti ei tulis...
  19. felina

kuinka moni teistä tykkää omasta kropasta kun olette alasti, vai häpeättekö!

En häpeä enää. Joskus aiemmin ehkä Ei oo koskaan ollu mitään superhyvää kroppaa ja nyt raskaana ollessa vatsa vaan kasvaa ja kasvaa. Mutta tää nyt vaan on mun kroppa. Sopeutukoon muut siihen, jos jossain uimahallissa tai saunassa haittaa. :)
  20. felina

Toi Katapultin kysymä cd-soitin askarruttaa itseäkin. Onko jotain soitinta ja voiko sitä ihan vapaasti käyttää? Maalailen itselleni tulevasta synnytyksestä ruusuista kuvaa hämärästä huoneesta ja tuoksuvasta kylpyvedestä lempimusiikin soidessa taustalla ja miehen hieroessa selkää... (Realiteetit...

Yhteistyössä