Hakutulokset

1. Jahapa

Elokuiset 2019

Huh uskaltaakohan tänne tulla. Lähdetään sitten pois jos huonosti käy. Johonkin pitää van päästä purkamaan tunteita! Meillä siis lapsettomuutta taustalla. Mulla pcos ja luomukiertoa ei lainkaan. No nyt polilla ollut kolme kiertoa ovulaation induktiota ja eilen tikkuun pärähti kaks viivaa...
  2. Jahapa

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Tässäpä ollaan pitkään oltu poiss kuvioista. En ole kyllä keskustelua edes lukenut, mutta jonnekki pitää päästä purkamaan. Kesäkuussa siis meillä oli ensikäynti lapsettomuuden suhteen. Kesän halusin taukoa pitääkin kaikesta. Syyskuussa alkoi hoitokierrot ovulaation induktiolla. Eka kierto oli...
  3. Jahapa

En nyt oo juuri viime kirjoittelun jälkeen lukenutkaan kommetteja. Oon kesän tietoisesti halunnut kaikesta pitää taukoa. Poli ollut kesälomalla joten lapsihommistakin ajatellut pitäväni lomaa. Täälä syksyllä jatkuu hoidot ja epäreiluuden tunne on valtava. Jään täältä taustalle nyt toistaiseksi...
  4. Jahapa

@lovecoco mulla eka letrokierto ollut viime marraskuussa, silloin kp 3-7 yks letro, ei mitään vaikutusta. Sit tammikuus uus ja kahdella kp 5-9. Nyt katsottu kilpirauhasarvot kuntoon, ja inofolic lisänä ollut pidemmän aikaa käytössä. Joten kaikki keinot ainakin nyt käytös, ihme jos mitään ei...
  5. Jahapa

Nooniin, pakko aina välillä jäädä pois keskusteluista.. tuntuu välillä niin epätoivoiselta. Nyt vihdoin kuitenkin yk 3 alkamassa! Letrokierto päättymässä ja kohta saa bongailla sitten ovista. Gynellä en tässä kierrossa käy, toiveet aika matalalla, sillä viimekierroissa ei mitään merkkejä edes...
  6. Jahapa

@Abby87 onnea koiranpennuista! Mitä rotua teillä? Me myös tammikuussa päädyttiin koiranpentuun, ja kyllä arki muuttunut hurjasti sen myötä. Parisuhdekinntykkää, kun on jotain mistä sentään saa huolta pitää. Tulee myös sellanen toivo, että kyllä me lastakin yhdessä osataan varmasti hoitaa, kun...
  7. Jahapa

@Jennipä sori jos toistelen, mutta en jaksa enää taaksepäin puhelimella selata, monta letrokiertoa sulla on ollut? Ja kauas polin asiakkaina? Meillä nyt lähete polille mennyt ja odotellaan ensiaikaa.. soittelin sinne ja mahdollisesti ennen kesätaukoa saadaan eka aika. Sit kesä- heinä ja elokuun...
  8. Jahapa

@Kumiankka1 voi, olen pahoillani. @voittamaton huikeeta, en voi käsittää miten onnellinen oon sun puolesta! Luo toivoa omaankin taipaleeseen, kun noin plussa pärähtää :):)
  9. Jahapa

@voittamaton mä en enää tiä mitä teen. Varmaan vaan entisen ohjeen mukaan kp 5-9 kaks tbl ja sit ootan kutsua polille. Oon noi folliultrat käyny yksityisellä, mut varmaan jätän nyt seurannan pois. Sieltäkin gyne sano, et nyt voi kaks kierrosta syödä näin, ja toisella tulla sit seurantaan...
  10. Jahapa

@voittamaton mulla ei vasemmalla puolella ollenkaa kummassakaa kierroksessa kasvanu folleja. Oikeella puolella ekalla kertaa 6,7 mm ja toisella kierroksella ei kasvanut taas mitään. Ekalla kierrolla söin 3-7 kp yhen tbl letroja ja tokalla kierroksella kaks kp 5-9.
  11. Jahapa

Kiitos vastauksista @atvk87 ja @emppu11 ehkä siis ei välttämättä kauaa mene sitten.. meillä kaikki testit kuitenkin nyt jo hoidossa. Mulla verikokeet otettu pari viikkoa sitten ja kontrolli parin vk päästä. Mitä @emppu11 tarkotat et nopeemmin jos näytteet oli puhtaat, sori oon huonosti nyt...
  12. Jahapa

@voittamaton joo ei tullut nyt tajuttua pyytää sitä ovitrellea ollenkaan silloin. Joulukuussa kysta huomattiin ja tammikuussa oli yksityisellä follikkeliultra. Silloin ei kystaa enää näkyny, mutta söin siinä kierrossa isomman annoksen letroja. Eikä yksityisen kanssa tullu kysta edes puheeksi...
  13. Jahapa

@voittamaton ei oo sanottu määrää, tai on varmaan joskus silloin aikaa sit, kun on todettu. Mutta on kuulemma pelkkää rakkulaa ja ihmettä ei tuu ilman järeämpiä hoitoja tapahtuun. Mikäs sairaanhoitopiiri sulla on? Jokasella varmaan eri pituset jonot, mutta ehkä siis kun tuo miehen näyte...
  14. Jahapa

Huoh, eipä nyt oikein mikään tunnu sujuvan.. kysta on poissa joten sen suhteen nyt ei tarvi ressata. Kävin verikokeissa jotka silloin joulukuussa määrätty, kilpirauhasen vajaatoiminta sit todettiin. Kerkesin jo manata et miksen vaan menny suorilta kokeosoon, olis saanu lääkityksen kuntoon. No...
  15. Jahapa

Kiitos tsempeistä, kyllähän tämä tästä, aikaa ja kärsivällisyyttä pyytää vain enemmän kun ajateltiin. @Emppu92 letroja meni kp 5-9 kaks tbl.
  16. Jahapa

@voittamaton paljon tsemppiä ja voin kuvitella synkkyyden, mihin herkästi saattaa vajota.. Täälä musta tuntuu, että pidän varmaan pientä taukoa. Saa nähdä onnistuuko. Toinen letrokierto ja ei mitään vastetta lääkkeellä. Olin toisella lääkärillä, kun joululomalla oli vielä oma.. mutta tämä...
  17. Jahapa

Paljon taas tullut viestejä, ja onnea plussanneille. Mulla sit alko luomumenkat, mitä mulle ei koskaan elämäni aikana ole tapahtunut! Taitaa inofolic ja letrozolit sitten auttaa vähän. Harmi nyt vaan, kun juuri seurantaultra osuu sitten uv paikkeille. Ainakaa omalle lääkärille en aikaa saa...
  18. Jahapa

@voittamaton joo just jotain tollasta gyne sanoikin. Ja en ajatellutkaan googlata, en jotenkin ole ollenkaan huolissanu, kun lääkäri kertoi miten positiivinen juttu on. Ettei kroppa mitenkään levossa ole, vaan ainakin toimii jotenkin. Joo pitääpä katsoa jos ei menkkoja kuulu. Nyt viikonpäästä...
  19. Jahapa

Tsemppiä @syystyttö ja @Hiutale89 Tälläviikolla oli nyt sitten kunnallisen ultra ja edellisenä päivänä touhuiltu miehen kanssa, tuli todella kipeää ja hyvä ettei täytynyt jättää kesken. Ultrassa sitten lääkäri totes oikella puolella muodostuneen kysta. Hyvänlaatuinenbja jotenkin liittyy...
  20. Jahapa

Sitä piti vielä @voittamaton kysyä, että olitko ihan kipeänä, vai tunnistitko letroista aiheutuviksi kuumiksi aalloiksi olot?

Yhteistyössä