Hakutulokset

1. J

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

6+6 on mun laskujen mukaan. Sain kyllä lähetteen, mutta naisten polilta varmaan ajattelivat, ettei ultralla ole mikään kiire. Sanoivat vaan, että voin puhua lääkärin kanssa sitten soittoajalla mahdollisesta ultra-ajasta.. Oon melkoisen pahoinvoiva ja sairaslomalla nyt. Senkin takia täytyy...
  2. J

Ootte muut ihanan seesteisessä vaiheessa. Mun puolesta saa jännittää tänään, kun menen ultraan klo 14.40. Jouduin varata yksityiseltä ajan, kun naisten polilta olikin varattu pelkkä soittoaika. En ymmärrä, mitä niitten päässä liikkuu. Kun on ollut toistuvia keskenmenoja pitäisi kyllä päästä...
  3. J

Elokuu 2017

Tilasin dopplerin raskauskeijulta. Sellaisen näytöllisen. No, tänään oli pakko jo kuunnella. Ei kuulunut, mutta yhdessä tietyssä kohtaa ihan häpyluun vieressä tuli näyttöön syke 135-140. Joka hävisi sitten. En tiedä, oliko sitten sikiön..Lisäksi kuului viuh-ääni. Olisko jotain virtausääntä...
  4. J

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Mitkä kiertopäivät söit Letrozolia? Mää söin kp 4-9 tai jotain sellaista. Mulla ovis tuli aina vasta kp 18-19 eli älä vielä luovu toivosta, vaan jotka testailua.. Jos ovista ei tule ollenkaan, niin soitto lääkärille.
  5. J

Elokuu 2017

Täällä nimenomaan oksettaa.. Minulla oli tuulimunaraskaus ja siinä en vuotanut tippaakaan. Toivotaan, että kaikki hyvin siellä ja täällä. :)
  6. J

Olen kuullut, että liukkarit vois heikentää siittiöitä. Muutenkaan ne eivät välttämättä ole hyviä limakalvoille. Luin yhdestä lehdestä lääkärin neuvon, että ihan kosteuttavaa perusvoidettakin voi käyttää liukkarina.
  7. J

Mulla on 4.1. Tänään soitin ja kysyin aikaa. Pelkään kuitenkin, ettei hyviä uutisia sieltä ultrasta tule. Voi olla, ettei me enää sitten yritetä uudestaan..
  8. J

Ei ole aikaa kuulunut. Varmaan joudun neuvolalääkärille varata ajan tämän pahoinvoinnin takia, kun en kykene ens maanantaina töihin. Tämä pahoinvointi on kovin yksilöllistä. Voisi olettaa, ettei sinulle pahoinvointia tulekaan, koska ensimmäisessäkään raskaudessa sitä ei ollut kovin paljoa. Mää...
  9. J

Täällä 6+0. Ei olisi pitänyt valittaa silloin kun oli hyvä olo. Aattoillasta asti oksettanut 24/7. Voi kun voisi maailmasta hävittää kaikki hajut! :ninja: Onnea Kevättähdelle hienoista viikoista ja jaksamista viimeiseen kolmannekseen!
  10. J

Elokuu 2017

Sitähän minäkin tässä mietin, että töihin pitäisi mennä viikon kuluttua. En tiedä, onko musta töihin, kun täällä kotonakaan en voi muuta kuin makoilla. Saakohan raskauspahoinvoinnin takia sairaslomaa?
  11. J

Elokuu 2017

Tsemppiä kovasti! Sama juttu täälläkin, että jääkaapin avaaminen on kauhistus. Kaikki oksettaa, varsinkin lämmin ruoka, jota en pysty edes laittaa muille. Jopa perunan haju niiden kiuhuessa on kamala.. Oletko kokeillut mitään apuja esim. Pahoinvointirannekkeita? Mulla on ne nyt ranteissa. Ei ole...
  12. J

Elokuu 2017

Kiva, että olot paranee! Millä viikoilla sait sydänäänet ensimmäistä kertaa kuuluviin? Minulla ei kyllä doppleria ole, ainakaan vielä.
  13. J

Elokuu 2017

Sain yksityiseltä lääkäriltä lähetteen naisten polille. Sieltä pitäisi tulla ultra-aika. Saa nähdä kuinka pitkään joudun odottamaan epätietoisuudessa..
  14. J

Elokuu 2017

Hyvää joulua tänne kaikille! Mulle pukki toi hajuvettä ja kosmetiikkaa, joita en pysty käyttää. Sen verran niiden hajut oksettaa. (n) Tänään herätty pahaan oloon klo 5. Välillä on ollut hyvä olo ja silloin olen ollut ihan varma, että alkio on kuollut. Toivotaan kuitenkin parasta.. Jutska ja...
  15. J

Mukavaa joulua kaikille! Täällä oli pari päivää tosi huono olo ja nyt oli eilen paljon parempi olo. Tänäänkin aika ok. Mietin vaan, että onkohan tämä pahoinvoinnin ja hyvän olon vaihtelu normaalia? Miten teillä muilla oli ihan alkuraskaudessa? Nyt viikkoja oikein 5+4. Yleensä tässä vaiheessa...
  16. J

Elokuu 2017

Ihan sama juttu täälläkin. Matto on vedetty alta kolme kertaa jo. Toivotaan, että nyt meillä molemmilla onnistuisi!
  17. J

Elokuu 2017

Täällä taustailen ja haluaisin kovasti tulla mukaan elokuisiin, mutta minulla on sellainen tausta, etten uskalla. Takana kolme alkuraskauden keskenmenoa. Kaksi lastakin onneksi on. Tänään kävin ultrassa ja olen niin alussa, ettei siellä näkynyt paljon mitään. Ruskuaispussi ja litteän näköinen...
  18. J

Monesti lämmöt on korkeimmillaan iltapäivästä ja iltaa kohti laskee. Minulla ainakin oviksen jälkeen nousee lämpö just iltapäivästä..
  19. J

Tsemppiä vaivojen kanssa! 5+1 ja heräsin tänään pahoinvointiin. Mietin tässä, että mitähän saisin syötyä.. Eilen kaupassa ei tehnyt mieli ostaa yhtään mitään. Ehkä tämä on nyt raskauspahoinvointia.
  20. J

Ovis tapahtuu 1-2 päivää ovisplussasta eli voi hyvinkin loppuviikosta irrota. Onnea tulevasta ovisplussasta!

Yhteistyössä