Hakutulokset

1. Rätti Väsynyt

MonikuIttuurisessa Oulussa sattuu ja tapahtuu - taas on puukon kanssa heiluttu

Miten vaaleissa voi saada rökäletappion, äänestäjäthän sen päättää.
  2. Rätti Väsynyt

MonikuIttuurisessa Oulussa sattuu ja tapahtuu - taas on puukon kanssa heiluttu

Minulla menee hyvin, kiitos kysymästä :)
  3. Rätti Väsynyt

Taitaa kilttimiehen tallin työntekijällä vaihtua työpaikka

Eli ne sai sinusta kanta-asiakkaan. Tule käymään joskus Oulussa niin keksitään yhdessä harmituksen aiheita :)
  4. Rätti Väsynyt

Riitelyketju

juu ei, mutta ei anneta sen häiritä (toivottavasti), Onko sulla kuinka monta nikkiä käytössä nykyisin? Menikä se Kurt-nikki palstauudostuksen myötä jäihin:
  5. Rätti Väsynyt

Riitelyketju

Tämä ketju on vain rekisteröityneille keskustelijoille. Säännöt: Sääntö numero 1: Rekisteröitymätön keskustelija ei saa osallistua tähän keskusteluun. Sääntö numero 2: Rekisteröitymättömälle keskustelijalle vastaaminen kielletty. Sääntö numero 3: Rekisteröitymätön keskustelija saa vastata...
  6. Rätti Väsynyt

Minulla on iso tuutti

Täältä löytyy: https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/kaksplussan-tyttoe-mamma-kalenteri.2651553/page-11 Minkälaisia kuvia haluaisit?
  7. Rätti Väsynyt

Minulla on iso tuutti

Ylipainoa on tällä hetkellä 0,0 kg. Elämääni mahtuu monia asioita, mutta sana ei ole vapaa :/ Pienet kehut kuvan käsittely taidoistani kannustaisi minua jatkamaan harrastustani :)
  8. Rätti Väsynyt

Minulla on iso tuutti

Noin se lupaa: Teen tarkastus mittaukset myöhemmin ja päivitän tähän, tätä viestiä lainaten.
  9. Rätti Väsynyt

Minulla on iso tuutti

Yhteistyössä