Hakutulokset

1. O

40 + so what, wol 14 (2019)

Moikka! Oon 41v. ja haaveissa kolmas lapsi. Yksi keskenmeno oli viime kesänä. Oviksen bongasin tässä kuussa ja ajoitukset pitäisi olla kohdillaan... Nyt Dpo5. Rinnat vähän arat, mikä herättää toiveita. Katsotaan kuinka käy!
  2. O

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Mahtavaa @ahmis! Onnellista odotusta!!!
  3. O

Kiitos @ahmis! Jotenkin en vielä uskalla iloita. Aika haaleita on testiviivat, joskin vaaleanpunaista näkyy. Mulla siis vaan rfsu:n Suomesta ostettuja liuskoja. Täällä Aasiassa missä asun ei oo herkkiä testejä ollenkaan. Paikalliset testit lupaa tuloksen vasta kun menkat viikon myöhässä. Siihen...
  4. O

Rohkenin siirtää itseni plussanneisiin, kun sen verran on viiva vahvistunut. Tsemppiä ja voimia kovasti kaikille vauvantekoprojektiin! Mulla tää plussa tuli kierrosta, jossa ekaa kertaa käytin ovulaatiotikkuja. Hyvin siis toimi! ❤️
  5. O

3-kymppisenä toista lasta yrittävät Esmenet | 38v | yk13 | kp26/28-37 | esikoinen 11/12 Kukkurainen | 35v | yk3 | kp28/28 | esikoinen -12 Eppula | 37v | yk3 | kp7/29-31 | Letrozol | esikoinen 07/16 Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16 Idaiines |33v | yk3 | kp26/29-31 |...
  6. O

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitos! Pitää testata vielä parin päivän päästä, jolloin menkkojen pitäis alkaa...
  7. O

Kiitos onnitteluista! Odotan vahvempaa viivaa ennen kuin siirryn plussanneisiin. Aika epäuskoinen olo edelleen. Toivottavasti kaikki menis hyvin. :) Laskurin mukaan la ois 10.10. Kovasti plussatuulia jokaiselle!
  8. O

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mitä sanotte? Dpo 12...
  9. O

Tämän aamun testi. Kp 26/27 (dpo 12). Jokohan tähän voi luottaa?
  10. O

Joo mullakaan ei oo kokemusta viivanpaikoista. Varmaan testailen nyt joka päivä ainakin keskiviikkoon saakka, jolloin menkkojen pitäis alkaa. Vaikea uskoa, että ei ois plussa, tai että on kyllä enemmän kuin viivanpaikka! Pianpa tuo selviää.
  11. O

Mahtavaa @Idaiines! Kylläpäs on jännittävää! Toivotaan vahvistuvia viivoja meille molemmille! Ja tietysti paljon plussatuulia kaikille! Mä en ihan vielä uskalla luottaa, kun ei tuossa paljoa väriä mulla näkyny. No lähipäivät näyttää miten käy...
  12. O

Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

Hmm ehkä plussa tai sit melkoinen viivanpaikka. Testiajalla tuli, dpo11...
  13. O

Voiko tää olla pelkkä viivanpaikka? Testiajalla ilmaantui, nyt dpo 11!
  14. O

Voi harmi @Idaiines! Täällä rinnat vähän kipeät, ei muita oireita. Koitan vielä malttaa testaamisen kanssa. Menkkojen pitäis alkaa keskiviikkona.
  15. O

Mitä oireita muilla piinailijoilla? Mulla rinnat kipeät ja muutaman kerran ollut vähän huono olo. Alavatsassa oli jotain tuntemuksia, mut nyt ei kyllä mitään. Dpo 9 kai. Olis niin kovin mukavaa plussata, mut saapa nähdä. Rintaoireet on ihan positiivinen juttu. Imetyksen lopettamisen jälkeen...
  16. O

Mä ajattelin testata sunnuntaina, silloin on 25/27. Nyt tosin on se fiilis, että tuskin raskaana oon. Viime raskaudessa rinnat oli tosi kipeät oviksesta lähtien. Nyt ollu vaan vähän. Muistan silloin myös ihmetelleeni menkkakipuja ilman menkkoja. Nyt pientä alavatsajomottelua, mutta ei paljon.
  17. O

@ahmis just ajattelin tänään samaa, että kun täällä roikkuu niin ei oikein muuta mieleen mahdu. Jos ei tässä kierrossa tärppiä tule, niin jospa sais vähän rajoitettua seuraavassa kierrossa. Jos raskautumiseen tarvittas vaan täällä hengailua niin plussa paukahtaisi nopeasti.
  18. O

@ahmis, joo pitää varmaan viikonloppuna yks liuska uittaa. Kai dpo10 ois jo mahdollisuus joku hailura saada...
  19. O

Niin ja siis dpo5 nyt.
  20. O

Tsemppiä odotteluun @Kukkurainen! Ja piinailuvoimia @ahmis! Mulla on testejä herkkyys25, ei kai siis kovin aikaisin kannata tuhlata, milloin vois plussan näyttää? Ohje on, että kun menkkojen pitäis alkaa...ehkäpä yksi pari päivää ennen sitä. Siihenkin on vielä ikuisuus! Toisaalta, jos tärppi ois...

Yhteistyössä