Hakutulokset

1. joulutoive

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Kiitos kaikki ihanat, teidän tuki on ollut korvaamaton tässä matkanvarrella:love: Tuulimuna ultrattiin rv 11+2 31.1.2018, josta menin suoraan lääkkeelliseen tyhjennykseen. Helmikuu meni tyhjennellessä, maaliskuussa alkoi uusi kierto ja siitä tärppäsi :barefoot: Jotenkin itse en vielä haluakaan...
  2. joulutoive

@mira.flower veikkaan myös, olisiko ovis ollut tuolloin kp 16? Jos sulla vaihtunut testi välissä niin kai voi viivat heitellä :) @Santso tsemppiä kystien kanssa, tosi ikäviä vaivoja. Itsellä ei varsinaisesti kokemusta endometrioosista, vaikka aina oonkin siinä uskossa elänyt että se minulla on...
  3. joulutoive

Miehet on kyllä just tollasia, kriittisellä hetkellä:cautious: Tänä iltana (tai jo aiemmin!) uutta putkeen! Tsemppiä:love: ja kiitos, yritän vielä pitää jalat maassa kun ollaan vielä niiiin alussa :barefoot:
  4. joulutoive

Ootko testannut kuitenkin? Onko menkat myöhässä? Eikös ovistesti voi näyttää loppukierrosta plussaa, vaikkei ovulaatiota silloin olisikaan :confused:
  5. joulutoive

Jos tänään tulee plussa niin hommiin tänään illalla ja ylihuomenna! Eiköhän ne kaverit pari päivää siellä viihtyne..? :whistle: ON: ollut kaikenlaisia raskausoireita oksennuksesta ja nipistelystä närästykseen. Testeissä ollut lähinnä vp:tä. Tänään dpo10 ja aamun testissä ehkä jotain...
  6. joulutoive

Itse kans ajattelin että kääk miten ihmeessä saa tähdättyä just oikeille päiville. Tosin oviksen aikaan itselläkin on ’se’ fiilis, niin sit eikun ehdotusta miehelle(y) Toivotaan paljon plussatuulia, ja munarikasta pääsiäistä:p
  7. joulutoive

Nyt tärppinä oviksen kans! Kirjottelit ’saharan autiomaasta’ aiemmin, mulla oli keskeytyksen jälkeen ihan samat fiilikset! o_O Oli paikat niiiin kuivana että kaikki teki pahaa. On: tänään dpo4. Ovisplussa saatu lauantaina, talleteltu torstaina ja sunnuntai-aamuna :love: Nyt vaan toivotaan että...
  8. joulutoive

@Vilmalotta tosi harmillista että sinne palasia jäänyt, mutta onneksi ne löydettin nyt! Nopeasti se aika menee, vaikkei varmasti lohduta vauvakuummeessa :( @Aileen mulla kesti lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen 40 päivää ennen kun menkat alkoivat spontaanisti. Ovista en löytänyt tuossa...
  9. joulutoive

Vihdoin menkat alkanut! 5vk lääkkeellisestä tyhjennyksestä siihen meni, eli viikon myöhässä. Nyt tm:n jälkeen toisen kierron kp7, ja aletaan valmistautua ensi viikkoon! Mieskin sopivasti lomalla ;)
  10. joulutoive

Pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa. Ihanaa että oot saanut ajatukset jo kohti tulevaa :) Moni on kirjoitellut, että km tai tuulimunan jälkeen raskautuminen voi tapahtua piankin! Ovistesteihin oon huono neuvomaan, hankala tietää kun en itseltäkään oo sitä bonganut tyhjennysvuodon jälkeen...
  11. joulutoive

Itse testailin ovista kun sain testit kp 23, jolloin hailakka viiva piirtyi ja kp 24 sitä ei enää ollut. Ovis liene ollut kp 21-22(?). Sen jälkeen pelkkää negaa nekin näyttänyt. Tyhjennyksestä laskien nyt kp 34 ja ekat menkkajuilinnat havaittu. R-testi kuitenkin ollut kokoajan nega, nyt...
  12. joulutoive

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ikävää, mut en näe minäkään tässä kun ehkä viivan paikan :( Mut älä sure, täällä kans toissapäivänä nega digitesti tehty, tänään kävin hcg labroissa jossa arvo alle 1 eli ainakaan vielä ei olla uudestaan raskaana. Kuumeisesti odotan menkkoja, joiden ois pitänyt lääkkeellisen tyhjennyksen...
  13. joulutoive

Hihkutti verta (rv11+2), saattoi olla päivä väliä ettei tullut ja sit taas tuli. Ei ollut kipuja. Ei tainnut olla aikomustakaan tuulimunalla poistua spontaanisti, tästä lähdin sit lääkkeelliseen tyhjennykseen :)
  14. joulutoive

Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY/TALVI 2017-2018

Rohkeasti! Meillä on vaitiolovelvollisuus :censored::ROFLMAO:
  15. joulutoive

Ei hätää, ei kaikki ole missään nimessä! Ehkä siinäkin näkyy joku viivanpaikka, kun oikein tihrustaa? Hankala sanoa! Ootko testannut uudelleen?
  16. joulutoive

Joskus oli whatsup-ryhmästä puhetta, tässä kutsulinkki sellaiseen jos on kiinnostusta jakaa kokemusia :) https://chat.whatsapp.com/La91xGnvijn1FJzPvD99VB
  17. joulutoive

Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY/TALVI 2017-2018

Moi! Tässä kuumeilijoille whatsup-ryhmä, jos on kiinnostusta tulla jakamaan kokemuksia :) Kutsulinkki: https://chat.whatsapp.com/La91xGnvijn1FJzPvD99VB
  18. joulutoive

Selvä haamu! :love: Ehkä just ja just viivanpaikka? :) En muistanut tänään käydä ostamassa r-testejä, joten ne jää nyt ensi viikkoon. Kohta testailen ovista, niin selviäisi missä vaiheessa kiertoa tässä mennään (n)
  19. joulutoive

Sain testit postissa pari päivää oviksen tuntemusten jälkeen, sillon tuli selvä nega. Tällöin 31.1 ultrassa gyne sanoi vasemman munasarjan juuri ovuloineen ja keltarauhasen vielä näkyvän. Eli viimeisin ’luonnollinen’ ovis ollut silloin. Itseäkin yllätti miten ajoissa olisi eka ovis tullut! Mut...
  20. joulutoive

Niitö varmaan on! Raskauskeijulta saatuja :) Sori, näissä oon vielä ihan aloittelija..

Yhteistyössä