Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Sovitaan @Inna1977, että ollaan sujuvasti eri mieltä :) Ei tästä ollut tarkoitus tappaleen alkaa, mutta minulla on asiasta selkeä ammatillinen ja yksityiselämään perustuva mielipide. Teen työtä tällaisten asioiden kanssa päivittäin... Tyttäreni on nyt 13-vuotias ja pienenä hän kysyi, miten...
  2. K

Lisäsin sinut @Silmu75 plussanneihin <3. Minulla on ollut sellaista vuotoa, että pikkuhousunsuojat riittää ja eniten ruskeaa, mutta kirkastakin on ollut. Että aika tavallista tuntuu olevan. @Mirumarumoru, ihan hyvän kuuloinen saalis teillä. Siellä se teidän tuleva vauva jossakin jo odottaa...
  3. K

Listaus @Seesam78 ikä 41 vuotta, esikoista yritetään. Yritys aloitettu 5/2014. Kolme tuloksetonta ICSIä omilla soluilla. 1. lahjamunasoluhoito. @ @ @Florie 39v@Florie 39v, ya 2018, 1. lapsi, takana 2/3xIVF, lahjasoluhoidot alkamassa syksyllä. ron-Da (ikä 43v), yritys aloitettu 2019 omilla...
  4. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Olin viikonlopun kahden ystäväni kanssa hotellilomalla ja oli oikein rentouttavaa, käytiinj uimassa, saunassa ja kävelyllä. Viis veisasin redista ja söin pitsan ja jätskiannoksen. Ja aika monta alkoholitonta oluttakin meni siinä sivussa. @Rusakkonen ja hänen tilanteensa tietenkin nousi mieleen...
  5. K

Listaus @Seesam78 ikä 41 vuotta, esikoista yritetään. Yritys aloitettu 5/2014. Kolme tuloksetonta ICSIä omilla soluilla. 1. lahjamunasoluhoito. @ @Florie 39v, ya 2018, 1. lapsi, takana 2/3xIVF, lahjasoluhoidot alkamassa syksyllä. ron-Da (ikä 43v), yritys aloitettu 2019 omilla soluilla, nyt...
  6. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019 BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ... 21.12.2019 Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 Sukkis ... 1.PAS (luovutettu munasolu +...
  7. K

@Rusakkonen, otan osaa suruun. Pahimmista pahin on nyt kohdannut teidät <3. Lohtua ja siunausta.
  8. K

@Silmu75, tuliko verikokeen tulos? Vuoto on kyllä ikävää, mutta yllättävän yleistä. Minullakin vuosi viiteen otteeseen... @Pimpula76 ja @Inna1977 haluatteko listoille mukaan?
  9. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019 BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ... 21.12.2019 Rusakkonen ... 6.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 28.12.2019 Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ...
  10. K

Olin avoimessa neuvolassa ja sydänäänet löytyi!!!
  11. K

Superonnittelut @Noran :) Hienoa, että käynnistys sujui hyvin! Minullakin on yksi synnytys käynnistetty kalvojen puhkaisulla, lempeä luonnollinen keino. @odotuksenodotus onnittelut sinullekin! Haluatko listalle mukaan? Entä @Silmu75? Hienoja uutisia @Aislinn83 ja @shelterme :) @nyuu, miten...
  12. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019 BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ... 21.12.2019 Rusakkonen ... 6.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 28.12.2019 Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ...
  13. K

Lämmin onnittelu @Silmu75 :) Vielä noin vahva plussa! Joko siirrän sinut plussanneihin? Katsoitko, mikä on laskettu aika?
  14. K

@BlackCat, hyvä että paikat pehmenee synnytystä varten :) @Sukkis, hienoa, että saat tukea ja etsit itsellesi ryhmää :) Olin eilen kaverin ja sen pikkupojan kanssa syömässä ja poika oli äidilleen ihmetellyt, miksi minulla on niin iso maha <3. Selkä on taas ihan romuna, huomenna töihin...
  15. K

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019 Noran ... 2.IVF/5.PAS ... toinen ... 26.11.2019 BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ... 21.12.2019 Rusakkonen ... 6.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 28.12.2019...
  16. K

@Papupilvi, voi kuinka ikävää :( Oletko ihan maassa? Oliko niin, että teillä on yksi alkio pakkasessa enää? @Mirumarumoru, joko luovuttaja pistelee? @Florie, peukut pystyssä teidän luovuttajalle, että saatte monta solua :) Olin kaverin ja sen pikkupojan kanssa eilen Hesessa. Poika oli...
  17. K

Listaus @Seesam78 ikä 41 vuotta, esikoista yritetään. Yritys aloitettu 5/2014. Kolme tuloksetonta ICSIä omilla soluilla. 1. lahjamunasoluhoito. @ @Silmu75 (ikä 43), ya 2013, 1.lapsi, 1. IVF tulossa syyskuussa @Florie 39v, ya 2018, 1. lapsi, takana 2/3xIVF, lahjasoluhoidot alkamassa syksyllä...
  18. K

Mulla oli lääkärineuvola. Se katsoi ultralla ja lapsivettä oli runsaasti ja lapsi liikkui vilkkaasti. Käski mennä päivystykseen, jos tulee "vettä" uudemman kerran Eilen heräsin housut likomärkänä). Paino ei ole noussut eka käynnistä kuin 100 g, mistä olen tosi iloinen ja sokerit hyvin...
  19. K

Mulla oli lääkärineuvola. Se katsoi ultralla ja lapsivettä oli runsaasti ja lapsi liikkui vilkkaasti. Käski mennä päivystykseen, jos tulee "vettä" uudemman kerran. Paino ei ole noussut eka käynnistä kuin 100 g, mistä olen tosi iloinen ja sokerit hyvin hoitotasapainossa. Painotti hyvän ruokavlion...
  20. K

Onko muilla ollut runsasta vetistä vuotoa? Heräsin aamulla ja housut olivat aivan likomärät ja säikähdin perusteellisesti! Soitin päivystykseen. Käskivät laittaa suojan ja siihen paperia päälle. Jos paperi menee likomäräksi, voi olla lapsivettä. JOs kastuu vain pinnalta, vetistä valkovuotoa...

Yhteistyössä