Hakutulokset

1. T

Kesäkuiset 2019

Mul on tänää ollu aivan järkky pahoinvointi eikä oksu ollu kaukana:sick:. Samaan syssyyn myös kokovartalokooma, joka vei sohvalle 6 tunniksi:cautious:. Kamalaa. Sais jo häipyy tää olo:(. Tuntuu et vaan pahenee kokoajan. Nyt kahdeksas viikko, eli 7+3. Tänään myös ekoja repäisykipuja havaittu...
  2. T

Kesäkuiset 2019

@TaikaTiina Me ollaan kaikki ihan vitun ärsyttäviä raskaana:love::ROFLMAO:. Et ole yksin. Ihanaa että sulla on lapsia apukäsinä. Sä pärjäät kyllä. Luota itseesi. Nää kaksoset annetaan sulle syystä:love::love: Näin mä asian näkusin.
  3. T

Kesäkuiset 2019

@Momon :love::love::love::love::love:!!!!! Sä oot täällä!!! Ihanaa:love: Me oltii amarillossa syömässä. Kerroin taas kahdelle ystävälle, jotka ihmetteli miksi juon vettä:cautious:. Ihanan vapauttavaa kunnei tarvi salailla. Oikeesti... jos kaikki menee vituiks ni onpahan ainakin ystävät ja perhe...
  4. T

Kesäkuiset 2019

Mulla alkoi keskenmeno sellaisella ilmavalla ololla kun käveli. Niinku siellä ei olis mikään kiinni, vaan olis ilmapallo. Sit tuli kivut, en pystyny suorassa seisoo muutamaan tuntiin. Sit vasta tuli verta mut heti kunnolla, ei tuhruja. Toivottavasti ei olis sitä:unsure:. Tervetuloa uudet! Mä...
  5. T

Kesäkuiset 2019

Mulla on rannekkeet käytössä ja toimii hienosti! Tervetuloa uudet! Lisään halukkaat etusivulle.
  6. T

yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Mulla on ollut luottavainen olo oikeastaan aika alusta asti, koska tämä vauva tuli mun uneen muutama kk takas kertomaan että on tulossa. En sit oo osannut pelätä tämän kanssa. Mikä tuo ihan kivaa vaihtelua edellisiin raskauksiin:cautious:. Mulla iski kunnon tissikipu vasta dpo 18 tienoilla...
  7. T

Montako lasta sulla on? Onko sun km tullut ennen sun lapsia vai kaikki heidän jälkeen? Mä kulutin ne kaikki 5 testiä mitä kaapissa oli, ne oli kaikki samaa merkkiä. En investoinut digeihin tms. Kyllä se viiva vahvistui selkeesti alkua ja loppua verrattavissa. Mulla on kuvakin jossain voin...
  8. T

Mun mielestä toi on hyvä plussa noille dpoille. Siis todella hieno:love:
  9. T

@Momon :cry: Mua itkuttaa sun puolesta. Testasitko samanmerkkisellä testillä kuin muutkin kerrat?
  10. T

Kesäkuiset 2019

Sydänäänet voi kuulla jo 7 viikolla, eli kyl varmasti kuuluu (y) @Maya123 Jokainen raskaus on erilainen. Tosin pahoinvointi tulee normaalisti vasta siinä 6-7 viikoilla. Nauti jos sitä ei ole.(y) Me reissataan huomenna suomeen. Ostin pahoinvointirannekkeet jos niistä olis ees vähän...
  11. T

@Tiialiina83 No voi perse:(. Mä en heitä vielä kirvestä kaivoon(y)
  12. T

@Tiialiina83 Se olin minä. Mulla ei ollut oireita. Normivitutus loisti poissaolollaan kuten muutkin pms oireet. Mut raskausoireisiin oli vielä liian aikaista. Koska testaat? @Momon Onnea plussasta! Ei tarvinnut edes siristellä. Tarrasukkia matkaan:love:
  13. T

@Tiialiina83 Mulla on kaikista näkynyt vasta dpo11. Älä hätäile siis. Oireet on ainakin lupaavia(y)
  14. T

Kesäkuiset 2019

Sun täytyy vaan luottaa. Ja lopettaa testailu. Murehtiminen ei muuta asiaa suuntaan eikä toiseen. Varaa ultra ensiviikolle jos haluat nähdä sydämen tykittävä siellä:love: @Talvimarja Todellakin on. Mä näin 9kk murhaunia esikon kans:ROFLMAO:. Olin joko itse murhaaja, sen avustaja tai juoksin...
  15. T

.

Ei kannata koskaan verrata eri merkkisten testien viivoja keskenään(y) Onnea plussasta:love:
  16. T

@Sarianne81 Osanotto ja voimia suruaikaan:(
  17. T

Kesäkuiset 2019

@Manasse Noni loistavaa, en oo sit ihan outo lintu:ROFLMAO:. Mun puolesta vois jatkuukki vaan tälläsenä. Ei oo kyl yhtää ikävä yökötystä. Varsinki ku se näkyy mun naamalta.:sick: Tänään alko ekaa kertaa pelottaa, et mitä jos tää meneekin kesken tai mitä jos ultrassa selviää joku ongelma tai ei...
  18. T

Kesäkuiset 2019

Mulla on nyt alkanut semmonen outo pahoinvointi. Hajut ei edo tai ruuat mitenkään, eikä tee pahaa. Mutta en vaan halua syödä mitään. Siis nälkä on, mutta ei tee mieli mitään. Onks kellään muulla tämmöstä? Tosi outoa. Tää on varmaan joku pahoinvoinnin esiaste(n) Muoks. Nyt on 5+3
  19. T

Jos sulla on normaalisti tässä kohtaa pms oireita ni oireettomuus on hyvä merkki!! Mäkin olin oireeton. Ei vituttanu ees yhtään, mikä on aina varma merkki saapuvista menkoista viikkoa etukäteen.
  20. T

Kesäkuiset 2019

@Ngale ja @Maya123 lisätty listalle. @Fritang lisäilen sut sinne kun saadaan se LA tietoon jos sopii?:love: Onks teillä valkkaria kauheesti? Mä oon ollu oviksen jälkeen kuiva ku sahara, mutta tänään kermaista valkkaria housut täynnä.:cautious:o_O(n)

Yhteistyössä