Hakutulokset

1. 5

Toiveissa vauva 2021

Mä laitan aina manusti sen viivan vahvuuden, muuten se näyttää mitä sattuu. Viiva yleensä vahvistuu aina vasta päivää ennen plussaa.
  2. 5

Toiveissa vauva 2021

Nyt kp 32, ovista en saanut tikutettua, ja kierto ollut sekaisin kierukan poiston jäljiltä. Max kierto ollut 31vrk. Nyt aamulla puhdas nega.
  3. 5

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/7xruNI https://aijaa.com/4jiCGD Jos oikein käyttää mielikuvitusta, niin näkyiskö siinä jotaki? :D Testaan aamulla uudestaan, tämä oli nyt iltapissasta.
  4. 5

Toiveissa vauva 2021

Tänne tulee niin hirveesti tekstiä, ettei auttaisi töissä käydä ku ei pysy mukana keskustelussa. :D Kierrosta ei oo mitään haisua, kp 29 menossa, mutta ovista en saanut bongattua ollenkaan. Nyt on vajaan viikon ollut aivan jäätävää väsymystä, välillä viluttaa, valkovuotoa on paljon ja tosi...
  5. 5

Toiveissa vauva 2021

Saa nähä mitä tässä kierrossa tapahtuu. Edelliset kaks kiertoa siis luteaalivaihe ollu vaan 8vrk. Nyt on limoja tullut jo reilun viikon, enkä oo saanut ovistikkuun plussaa. Keskiviikkona tuli vähän vahvempi, sellanen mikä yleensä tulee päivää ennen plussaa. Eilen ja tänään kuitenkin ihan haalea...
  6. 5

Toiveissa vauva 2021

Mulla ovulaatio kipu kestää 2-5h. Se kipu on niin jäätävä, että kramppaa ihan peräsuolta myöden. Aina se kipu on iltavoittosta ja yleensä ei sen takia edes tekis mieli seksiä harrastaa, mutta tässä tapauksessa on vähän "pakko". :D Meidän yks lapsi on saanut alkunsa niin, että käytettiin...
  7. 5

Toiveissa vauva 2021

Pitkästä aikaa jaksan taas tulla linjoille. Masensi niin toi jatkuva lyhyt luteaalivaihe. Nyt kp 10 ja tänään alko limailu! Yleensä mulla n. viikkoa ennen ovista alkaa tulla limoja ja laskeskelin, että jos kierto on sen saman 31vrk, mitä nyt on pari kertaa ollut, niin ovis tulis just paikallaan...
  8. 5

Toiveissa vauva 2021

Mulla on tänään vasta kp 10 :)
  9. 5

Toiveissa vauva 2021

Mä käytin viimekierrossa kp 1 oisko johonki kp 24 asti. Ovulaatio oli kp 22. Lopetin sen takia, kun paketti loppu, enkä jaksanu ostaa uutta heti. :D Nyt kp1 ja ajattelin huomenna käydä ostamassa lisää, vaikka alkaa tässä jo epätoivo iskemään macan suhteen.
  10. 5

Toiveissa vauva 2021

Kyselin työterveydestä, että pystyisikö saamaan chatin kautta lääkitystä kierron tasaamiseen. Siellä olikin vastassa joku venäläinen mieslääkäri, oli sitä mieltä, että jos yrittää lasta niin mitään ylimääräisiä lääkkeitä ei kannata nyt ottaa. Annoin asian olla, kerta ei ymmärrä, niin en viitsi...

Yhteistyössä