Hakutulokset

1. Y

Tammikuun tarrasukat 2019

Tänään aamutesti oli haaleampi kun eilen aamuinen testi... selkeesti haaleempi... Vaan enpäs uskonu... Tein päivällä uuden ja se viiva on siis ihan ronski punainen. Puolet kontrolliviivan värimäärästä. Että kaiketi se sit vaan on uskottava... 3+6 olis tänään sitten... Perjantaina verikokeet ja...
  2. Y

la 15.1.2019 / tyks / 34 / 2. Sikäli mikäli arvasin mitä kysyttiin :D Tänään testasin uudestaan ja aiha hailua näytti... Katsotaan nyt sit kuis käy. Hyppään faceen jahka saan veritestit ensviikolla hyväksyttävin arvoin läpi...
  3. Y

Tänään pärähti plussa... 5. Ivf ainokainen pas. Tää on mun 9v lapsentekohistorian toinen plussatesti. Ensimmäinen testattu on nyt 3.5v tyttö. Mulla ikää 34v ja hiukan kauhistuneilla ja pelonsekaisilla fiiliksillä ihan kaikenkaikkiaan. Eka huus 2v aikalailla jäötävän paljon ja vasta 3v kohdilla...
  4. Y

Alhainen Anti-Muller ja korkea fsh

Viis vuotta tehtiin ekaa lasta ja juurikin amh alhanen vaikka ikää oli alle 30. Neljäs ivf sitten tuotti tuloksen ja nyt pohdin uskallanko mennä mittauttamaan uudet tulokset ja haluanko lähteä enää moiseen rumbaan. Mulla alusta asti kaikki piikitykset maksimiannoksilla mitä vaan sai. Soluja...
  5. Y

IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Mä olen tosi ylpeä itsestäni! Olin viimeviikolla suunnittelukäynnillä ja syyskuun mensuista saan ilmoittautua IVF nro 2 kierrokselle. Otti todella koville hekisesti marssia taas sinne odotusaulaan ja oikeastaan ahdisti jo lähteä koko sairaalaan. Ihmeesti vaan paniikkihäiriö nosti päätään kun...
  6. Y

Hei neitoset! Minäkin olen hengissä ja tärppi ei ole käynyt... 20. päivä mennään suunnittelukäynnille. Kesä hujahti ohi ja perheemme kasvoi yhdellä lapsenkorvikkeella eli koiralla (10v koirattomuutta takana ja yli 5v on ollut paha koirakuume) Olen siis pää pilvissä ja onnellinen :D Nyt vielä...
  7. Y

Vai luitkohan sittenkin että 50% keskenmenoista tapahtuu kuudennella viikolla?? :)
  8. Y

Heissuli! Onnea plussanneille! Tulin taas pakoilemaan paperitöitä tänne ja lukemaan kuulumisia ;) Minä voin ihan suoraan myöntää että koira tulee lapsen korvikkeeksi. Reilu 10v ilman koiraa ja valtavaa koirakuumetta on ollut jo reilu 7 vuotta. Nyt se sai vieläpä uuden merkityksen juurikin...
  9. Y

Veritesti näytti alle ykköstä eli taas tyylipuhdas nega. On ihan puhdas rivistö negoja tullut kerättyä. Olen kuitenkin hymy korvissa!! (toistaiseksi) jaa että miksi?? No mä sain eilen kuulla että meille tuleva koiranpentu on syntynyt ja reilu 10v koirattomuutta päättyy VIHDOIN! Ei vois...
  10. Y

Vesiperä taisi olla minun hälytykseni... Eilen tein testin joka oli negaa... maanantaina olis veritestiä luvassa, mutta toiveet mänt jo... Nyt sain sitten ihan taas muuta murehdittavaa... Veikkaan nimittäin että sain kilpirauhasen tulehduksen tähän väliin (omaan jo vajaatoiminnan mutta nyt...
  11. Y

Hellou tätskät! Täällä on kyllä melkoisen hyvä onnistumisputki ollut viimeaikoina menossa vain olenko jotenkin vaan huomannut ne paremmin? Olin luvannut että voin testata tänään, vaikka onkin hiukkasen aikaista. En kuitenkaan eilen jaksanut raahautua noutamaan testiä joten käytin ovistestejä...
  12. Y

Lumi> Näinpä ja otetaan vielä huomioon että kuumeessakin on monet raskautuneet niin mene ja tiedä sitten... :) (lämmitin itselleni eilen saunan ja vasta kun saunan oveen tartuin niin muistin että eihän mun pitänyt saunoa... :D Menin sitten vähän kevyemmillä löylyillä ja mietin juurikin esim...
  13. Y

Lumi> No kappas sinulla on nyt tuota menopuria annettu tuo 450 yksikköä... Eli "juoru" piti paikkansa että sitä voidaan antaa noinkin paljon! Saunomisesta... Minulle ei ole koskaan missään sanottu mitään, mutta eräässä muistaakseni ruotsalaisessa ivf-videossa neuvottiin välttämään esim...
  14. Y

Piinapäivät täällä viuhuu... Ei mitään tuntemuksia (paitsi perus lugekauraa eli tissihömppää yms) Perjantaina varmaan pissin tikkuun ja maanantaina on veritestin vuoro. Kuulin muutama viikko sitten että minullakin on vielä mahdollisuus kasvattaa annoskokoa. Viimeksi oli 300 yksikköä joka on...
  15. Y

Ei meitsiä näköjään paljoo "kiinnosta" taas tämä kierto... Ekana iltana unohdin laittaa luget ja joka ilta senkin jälkeen on vaan ollu tuuria että olen ennen nukahtamista muistanu että pitää niitäkin törkkiä. Jostain syystä ei vaan vaivaudu muistamaan... En muista edes läheskään joka tunti että...
  16. Y

Hellou emännät! On näköjään plussiakin tullut taas! Aivan mahtavaa! Meillä menossa myös nyt ekan IVFän viimeinen ja toinen pas. Siirrettiin kaksin kappalein maanantaina, joten jännäily alkakoot. Olen kahdesti käynyt akupunktiossa hermojani löystyttämässä ja jotenkin on vähän vähempi...
  17. Y

Mä oon kärsiny mielialanvaihteluista melko vaihtelevasti ekan ivf hoidon jäljiltä. En ole koskaan ollu mikään pärrä eikä juur mikään oo saanu mua raivostumaan vaan oon viilipytty. Nyt kerään kierroksia ihan järkyttävästi ja varsinkin siinä ennen mensuja... eli just sillon pms...
  18. Y

Tsemppiä piinailijoille! Minäkin "piinailen", mutta siirtoa ei siis tehty tässä kierrossa. On vaan niin jännä huomata miten se on omasta päästä niin paljon kiinni. Kun on siirto, niin on oireita vaikka muille jakaa ja ne laitetaan lugejen piikkiin yms. Nyt kun EI ollut siirtoa mutta käytän...
  19. Y

Kyllä tämä ketju saa elää niin kauan "aloittelijoiden ketjuna" kun sivumäärä riittää ja ennenkaikkea ihmisiä riittää... :) Kaikille uusille tiedoksi että kyllä nää liian kokeneet sitten taasen siirtyy seuraaviin pinoihin jos alkaa harmittaa ;) Ei sille mitään mahda että joskus sitä sitten alkaa...
  20. Y

Ei kovin normisti mennä täälläkään. Ovisplussa oli torstaina... ovulaatio siis ehkä perjantaina ja sunnuntaina alkoi tiputtelu... Siis oikeen vaan kunnon tiputtelu ja ihan ympärs päivän... Nyt taitaa olla hiipumassa vihdoin. Toivottavasti ei nyt mene kroppa solmuun hormoniensa kanssa... Aloitin...

Yhteistyössä