Hakutulokset

1. K

Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

Olipa tullu paljon luettavaa ku hetken koittanu pitää taukoa netti hommista.. Omissa oloissa ei ole oikeastaan mitään. Aika epäuskonen olo koko raskauteen ku turvotuski on laskenut eikä ole enää mitään muuta fyysistä merkkiä ku että rinnat on arat ja menkat puuttuu.. Koitan päässä taas...
  2. K

Joulukuun tontut -15

Mieki opiskelin mutta ennen plussaa jätin koulun kesken ku en ehtinyt olla lasten kanssa yhtään. Opiskelin siis monimuoto-opintoina lähihoitajaksi. Ihan kamala himo koko ajan kaikkeen kylmään, iltasin ei mene alas muuta ku mehujää.. Jätskiä ei silloin pysty syömään.. Aamuisin haluttaa...
  3. K

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Pupelaattori: haha :D uteliaisuus on ihan hyvä välillä :D no positiivista on se että mies ei tiedä kuinka monta raskaus testiä olen tehnyt :D luoja jos se tietäis niin pitäis vähintään hulluna minua :D Aattelin että on ihan ok että luen täällä puolella koska vaikka mie ootan niin silti mulla...
  4. K

Joulukuun tontut -15

Tervetuloa uusille :) kiva ku tulee lisää porukkaa. Tännekkin on rantautunut oireita, väsymys ja mielialavaihtelut. Ja turvotus on ihan mahotonta. Mammahousut ja kollarit on ainoat jotka menee jalkaan enää.. Kiiltokuva ja rölli 5+0
  5. K

Teen itsestäni kerralla hullun.. Yläpuolella vanha nega ja o testi ja alapuolella neuudelleen käytettynä ja uus david vertailukohtana :D Joo ei mulla muuta :D Kiiltokuva ja rölli 4+6
  6. K

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

Heippa :) en tiiä onko tästä kelleen mitään apua mutta kerron kuitenki :) Mulla alko menkat 35 päivää siitä ku alko km vuoto, kaavintaan jouduin ku vuoto loppu ja alko uudelleen ja hb oli jo niin matala. Seuraava kierto oli jo normaalisti 28 päivää ja sitten plussasin. Meille lääkäri...
  7. K

Onko täällä muita nuoria odottajia?

Olenko mie liian vanha, 23 v ja kolmannen la joulukuussa :)?
  8. K

Joulukuun tontut -15

Tervetuloa uusille ja onnea :)
  9. K

Joulukuun tontut -15

Lukka: minun miehelle tää on eka mutta se on jo suunnitellut että ostetaan semmonen keinuttava sitteri, onko se niinku koliikki keinu, turvaistuimia se on kans katellu ja sitten suunnitellut lastenhuonetta :D jotenkin niin ihana kattoa tuota ku poikien isä ei osallistunut mihinkään ja kaikki...
  10. K

Theran: niihin mammaksin herkkiin liuskoihin ei tule viivanpaikkoja mutta puikkoihin tulee.. Suosittelen niitä liuskoja ennemmin. Ja wondfon liuskoihin ei myöskään tullu viivanpaikkoja ja mie testasin niillä tämän raskauden rv 3+2 ja ne ei ees ole herkkiä vaan jotaki 25 testejä :D

Yhteistyössä