Hakutulokset

1. Lukka

Syyskuiset 2019

@Veeja oon useimpina päivinä unohtanut laskea kokonaan tai sit oon keskellä päivää mennyt sekaisin laskuissa ja aikonut sit seuraavana päivänä yrittää :D:unsure: Jospa huomenna, yritän nyt ryhdistäytyä :D Mä luulen et niitä kertoja tulee jotain 10 paikkeille mut haluaisin itekin tietää tarkemmin...
  2. Lukka

Syyskuiset 2019

Miten opettaa vauva syömään tuttia...? Meidän neiti vain kakoo tutin ulos suusta jos se on kunnolla suussa. Jos sitä pitää puoliksi suussa niin lupsuttelee sitä kyllä mielellään :D:cautious:
  3. Lukka

Syyskuiset 2019

Heh, me mennään samoissa @Veeja, pari yötä oli aivan levottomia eikä rauhoittunut ku rinnalle mut sit taas rauhoittui. Mut aion lähteä tuttikaupoille tästä kun kerkiän. Ihan selvästi neidillä jää imemisen tarvetta syönnin jälkeen mut ei sitte halua kuitenkaan oikeastaan syödä ja pulauttelee vaan...
  4. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 kuulostaa minusta :)(y) Ainut ero meidän tylleröön on se että tää yleensä kannattelee päätä mukana jos käsistä nostaa. Mut ei välttämättä sitäkään ekasta sekunnista. Tarttumista ei osaa muuta kuin vahingossa ja sit tarttuukin lujaa :D
  5. Lukka

Syyskuiset 2019

@Veeja no todellakin, oon yhä järkyttynyt tuosta mut onneks vaikuttaa kaikki olevan ok. Kokeilin et vauva liikkuu joka suuntaan normaalisti itkemättä ja mitään aristamatta ja seurasin et on muutenkin normaali ja virkeä ym. niin en sit viitsinyt lähteä näytille vauvan kans mut mietin soittaisinko...
  6. Lukka

Syyskuiset 2019

Sama, hyvä jos tuotakaan jaksaa....
  7. Lukka

Syyskuiset 2019

Jotenkin toisaalta huojennus kuulla et muillakin pinna kireällä vaikka ei se kivaa silti oo... Kai se vaan rasittaa olla 24/7 palveluvalmiudessa muita varten vaikka tavallaan nautin tästä enemmän ku mistään ikinä. Ois tunti päivässä vapaata joka päivä niin jaksaisin ne 23 muuta tuntia paljon...
  8. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 auts, ei kyllä naurata varmasti tollanen :unsure: Meilläkin on unet vähentyneet, musta tuntuu et se on sitä että vauva on isompi ja jaksaa valvoa pidempiä jaksoja. Toisaalta sit simahtaa välillä tosi helposti, välillä ehtii mennä yliväsyneeksi. Nyt yöunille simahti aivan...
  9. Lukka

Syyskuiset 2019

Huikeen työn oot kyllä tehnyt :love:(y) Käy vielä niin ettet raskikaan lopettaa ja jatkat hamaan tulevaisuuteen :D Mä tähtään imetyksen jatkamista ekan vuoden ajan mut oon suunnitellut että kokeiltais myös korviketta jossain vaiheessa. Ihan vain sillä et mun ois helppo käydä jossakin sitten ja...
  10. Lukka

Syyskuiset 2019

Noinhan se ois hyvä nukuttaa :) Itekin vihdoin hoksannut... Meillä neiti haluais nykyään nukahtaa rinnalle, ei jää siis rinta suussa nukkumaan mut rauhoittuu siinä uneen. Ja usein syö ihan kunnolla ennen kuin alkaa nukkumaan niin hankala estääkään moista toimintaa :D Mut illasta yritän sit...

Yhteistyössä