Hakutulokset

1. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Meiltä löytyy ennestään neljä lasta. On lyhyttä ja pitkää ikäeroa; 1. ja 2. välissä liki 5v, 2. ja 3. välissä 2v sekä 3. ja 4. välissä liki 4v. Nyt toivotaan pientä ikäeroa. Toki nyt jo se tulee olemaan vähintään se 1v2kk-1v3kk. Enkä niinkään tykkää olla raskaana. Mä annan kyllä kaiken...
  2. P

.

Oon aika varma limoista ja kivuista päätellen. Toki en tiedä kuinka sekaisin kroppa vielä on. Laskin tuossa huvikseen et heinäkuun puolivälin paikkeille menisi laskettu aika. Meiltä löytyykin jo yksi heinäkuinen kotoa :) Ei onneksi taida pelkoa olla samasta synttäripäivästä kun kolmonen on...
  3. P

Onko tämä se plussa?

Haalea viiva mut ainakin mulla rfsu testit (noi on ilmeisesti niitä) näyttää viivoja miten sattuu eli en luottaisi niihin.
  4. P

.

Mulla on kyllä nyt sellanen olo et se ovis oli eilen. Tänään vv melkein loppunut, tosi vähän tulee. Uskaltaisikohan siis liittyä piinailijoihin(n) Olisko se nyt sit DPO1 No hypätään pois jos ei ollutkaan... :LOL:
  5. P

.

@kathii paljon tsemppiä jatkoon! :love: Voin vaan yrittää kuvitella miltä km tuntuu.
  6. P

Mun ei varmasti tarvitse avata meidän elämää sulle sen enempää :) Suosittelen sua keskittymään ihan siihen omaan elämääsi :)
  7. P

Toivotaan! Jos on niin on se ainakin hyödynnetty la, su ja ma :LOL: Tänään ei ainakaan vielä kipuja tunnu...
  8. P

.

Viime viikolla mulla tuli sellasta voidemaista valkkaria. Loppuviikosta muuttui venyvämmäksi. Eilen alkoi olemaan kirkkaita kohtia joukossa ja tänään jo melkein kokonaan kirkasta. Nyt alkoi illasta jomottamaan vasemmalle muniksien kohdalle. Voiskohan nyt vihdoin tulla ovis? Vai voiko ovislimoja...
  9. P

.

Onnea iK :love:
  10. P

Viime viikolla mulla tuli sellasta voidemaista valkkaria. Loppuviikosta muuttui venyvämmäksi. Eilen alkoi olemaan kirkkaita kohtia joukossa ja tänään jo melkein kokonaan kirkasta. Nyt alkoi illasta jomottamaan vasemmalle muniksien kohdalle. Voiskohan nyt vihdoin tulla ovis? Vai voiko ovislimoja...

Yhteistyössä