Hakutulokset

1. C

.

@Luumupuu_ Onpa kivaa :love::barefoot::) Tässä aamusta bongattu hurjat limat ja kivut vatsassa jatkuu.. Ei mies innostunut illalla varmennuskeikalle:ROFLMAO: kuitenkin mahdollisuus on :) pieni, mutta mahdollisuus kuitenkin :) Joten tänään 5.11. dpo 0 Eikös se o-päivä oo 0?!
  2. C

.

Onnea plussanneet ♡♡♡♡♡♡♡ Aivan mahtavaa ♡♡♡ Itsellä tilanne se, että kp9 aloin ovista tikuttaa ja tänään kp11 tuli melkein tasavahvat viivat, laitoin hyllylle vessaan sen testin ja päivällä katsoin niin näyttävät yhtä vahvoilta. Nyt illasta en oo testannut. Oikealla tuntuu kipua, pakotusta...
  3. C

.

Onnea plussanneille ja toivottavasti lisää tulee ++++ :love::love::love::love: Itsellä on tosi :poop::poop:fiilis :cry: Päätin kuitenkin, että tikuttelen ovista kaksin käsin tässä kierrossa, yritän miehenkin saada tasaiseen tahtiin innostumaan ja kyllähän sitä raskautuu pitää, joten suunta ei...
  4. C

.

Nyt tipahdettiin korkealta, tänään kp 1(24)26-28 yk 3, normaalista kierrosta poiketen liian aikaisin ja ihan oudoilla oireiluilla. Julmaa :cry::cry::cry:
  5. C

.

Ma ja ti on tullut vaaleanpunaista tuhrua, ti yönä rusehtavaa. Määrältään tilkka :) Edit.. testi tehty, eikä niin yhtään mitään. One stepin liuska.
  6. C

.

Onko dpo 10 ihan ok aika testailla? Vuotoa ei ole enää ollut (n)
  7. C

.

@iK Ihanaaaaa :) Mulla toinen öklötysaamu ja kahvijuoppoa oksettaa kahvi.. Toivon niin, että kunpa syynä oisi vauva joka ei tykkää kahvista :ROFLMAO::love: Ja yöllä taas hieman rusehtavaa tippaa.:unsure:(n).
  8. C

.

Mikähän kun aamulla jäi aamukahvi juomatta, oksetti ja etoi :( Vasta lounaalla pystyi ruokaa ajattelemaan. Ja aamusta jäi paperiin punertavaa valkovuotoa, muuten kirkasta.. Ja päivän aikana oli pikkuhousunsuojaan tullut veristä, ruskeahkoa tuhrua. Yleensä oon aika kirkasvuotoinen nii tää on...
  9. C

.

Nyt se piinailuhuippu iski, dpo7 ja tekis mieli pissii tikkuun kokoajan ja joka wc-käynnillä, että jos nyt, joko se nyt :rolleyes::D:ROFLMAO: Muuten tässä on viikko mennyt ihan huomaamatta (y)(n)
  10. C

.

@Miina- Ruska82 on toukokuun plussanneissa ja myös taustalla? <3
  11. C

.

Itse piinailen ennen piinailua, että onko tarpeeksi tavaraa, josta vauva tehdään :ROFLMAO: Sitten kun on yk:n ovulaatio ja seksitouhut suoritettu niin voin rauhassa olla, että solut do your thing ja alan piinailemaan vasta dpo 7 tms :LOL:
  12. C

.

Otan osaa @Miina- ja @Sarianne81 :( Totta, että synkkää on tässä ketjussa ollut nyt :( Jokaiselle voimia omaan tilanteeseen ja jospa niitä onnenihmeitä saadaan vielä tälle kuulle :love: Mulle voisi laittaa tiistain listaan dpo2. Miehen kanssa sovittu riidat ja touhuttu siihen malliin, että...
  13. C

.

@Li88 Tiedän tunteen :(
  14. C

.

Riideltiin miehen kanssa ihan randomasiasta, mutta aloin miettiä, että usein juuri "sopivasti" silloin kun olen osoittanut halukkuutta petipuuhiin.. Usein on jokin riita, jonka vuoksi viimeisetkin seksinkiillot silmistä katoaa (n) :ROFLMAO: Tiedä sitten onko sattumaa, tuo oman seksinnälän...
  15. C

.

Kyllä on typerä olo..Tänään prismassa käydessä valehtelematta joka toinen nainen oli raskaana (ihania masuja ja onnellisia ihmisiä♡♡♡) ja joka kolmas työnsi vaunuja tai rattaita.. Tuntui välillä, että really, REALLY!! :unsure::(:mad: Oon onnellinen muiden puolesta, tiedän kuitenkin millaista on...
  16. C

.

Täällä myös menkat saapuivat, joten kp1/26-28 ja yk 2
  17. C

.

Koko viikonloppu side pöksyissä odoteltu menkkoja, mutta ei (n) Pe-päivällä vain se vähäinen verensekainen, kirkas lima. Ja nyt kun "ääneen" tämän sanoin niin tietty ne menkat alkaa.. On inhottavaa, että juuri nyt kierto on "näin" pitkä. Epänormaalin pitkä minulle, kun yleensä lähempänä totuutta...
  18. C

.

Tänään päivällä sellainen hieman vaaleanpunainen, kirkas lima yllätti päivää kahta liian aikaisin, kun yleensä se on merkki, että menkat alkaa.. Tässä sitä side pöksyssä odotan edelleen milloin hanat aukeaa o_O Ja havahduin tänään siihen kuinka paljon sitä vauvaa oikein toivon ♡ (n):( Vasta eka...
  19. C

.

Onnea plussanneet ♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Itsellä testi nega, dpo10. Ei ollut muutenkaan suuret odotukset, kun en uskonutkaan että kertasohaisu tekis ihmeitä :ROFLMAO:;) :poop: Jospa se ensi kierto oisi parempi (n)(n)
  20. C

.

@Miina- En uskalla testailla.. ehkä huomenna :(

Yhteistyössä