Hakutulokset

1. Y

Marraskuiset 2019

Eihän sitä malttanutkaan odottaa, vaan tänään tein digin; raskaana 2-3. ❤️ Yllätti kyllä, koska laskurin mukaan viikkoja vasta 3+5. Milloin meinasit neuvolaan olla yhteydessä? Muistaakseni eka käynti oli joskus 8 vkolla mulla aiemmin. Saataiskohan kohta lisääkin porukkaa ryhmään..
  2. Y

Marraskuiset 2019

Paljon Onnea! ihanaa saada väkeä marraskuisiin. Onko sulla mitään tuntemuksia? Mulla ei muuta, kun välillä aika kovastikin repii munasarjaa. Kuuluukohan asiaan.. Pitää seurailla. Ehkä myös pieniä etovan olon tuntemuksia, mietin että toivottavasti ei mene pahaksi tuo pahoinvointi. Edellisen...
  3. Y

Marraskuiset 2019

Laskettu aika - nimimerkki - ikä - monesko lapsi - synnytyspaikka LA 2.11. Yllätyshaave-35-4.lapsi-P-KKS LA 3.11.-Camy-32v-2.lapsi-NKL LA 8.11 - Nappula00 - 23 - 1.lapsi - Tyks LA 9.11.-Mukipukipuu-29v-3.lapsi-TAYS LA 10.11.-HooMama-33v-3.lapsi-OYS LA 17.11. Tiuhti_84, 34v, toinen lapsi, EKKS...
  4. Y

.

Heips. Olen lukenut taustalla tätä keskustelua ja se on ollut voimia tuovaa itsellekin. Olen vaan todella huono kirjoittamaan itse tekstiä.. Haluan siis kiittää tätä ketjua ja tsempata teitä myös, kun olette tukeneet tietämättänne minuakin Olen kuumeillut iltatähdestä puolisen vuotta ja tänä...

Yhteistyössä