Hakutulokset

1. M

.

@Beibihaaveilija Kyllä on ihan hyvä mahdollisuus raskautua tuolla -2 dpo seksillä (y) Siittiöt voi kuitenkin hyvällä tuurilla ja olosuhteilla elää jopa viikon! Tietenkin todennäköisyys olis kasvanut jos olis muitakin päiviä saanut hyödynnettyä, mutta ihan on sulla mahkut kuitenkin! Plussatuulia...
  2. M

.

@Neltsuliini tänään dpo 11 :)
  3. M

.

Uuh, näkeeks kukaan muu haamua? Ihan tosi vaikee saada kyllä kuvaan, sen verran hailakka on, mut livenä vähän selvempi o_O:love::oops:
  4. M

.

@haaveilija92 mä oon näkevinäni viivan joka kuvassa ja ihan kuin myös vähän punertais :love: Sormet ja varpaat ristissä, että seuraavassa testissä jo vahvempi (y) Täällä dpo 9 ja tuntuu että olis vaihtumassa KP 1, mut viel ei näy, aamulla testi nega.
  5. M

.

@Dallu onpa outoa, en oo ikinä nähnyt noin vahvaa roskisplussaa :eek: Varmaan kantsii vaan tehä uus ennen kun iloitsee tai heittää kirvestä kaivoon! @Beibihaaveilija ei noista aina voi arvella mitään, mulla noi viivat ainakin elää jotain omaa elämää pitkin kiertoa, kunnes tulee plussa. Siis...
  6. M

.

Mulla alkoi menkat tänään, ei ollut sitten kiinnittymisvuotoa se eilinen, höh :unsure: Mutta positiivistahan tää vaan on, nyt on kierto sit virallisesti startannut, ei muuta ku jatkossa uutta yritystä! :) Toivottavasti lähtis kierto nyt jo heti säännöllisesti ja toi luteaalivaihe sais jatkossa...
  7. M

.

@haaveilija92 sun testeissä kyllä näkyy sen verran viivaa, että ite en malttaisi odottaa vaan hakisin paremman testin :geek: Vaikka toisaalta on kyllä ihme ettei tossa kohtaa kiertoa näkyisi selkeä plussa vähän huonommallakin testillä, mut jos ovis onkin ollut myöhemmin (n) @mimmik en kyllä...
  8. M

.

Heipä hei täältä taustailijoista, enpä ole pitkään aikaan teidän juttuja lueskellut, jotenkin oon jo menettänyt toivon, että tää kierto ikinä starttais enää ja päästäisiin yrittämään :( Esikko ylihuomenna 11 kuukautta, mut menkoista ei tietoakaan. Pieni ikäero olis meillä siis toiveissa, mut 2...
  9. M

.

Luulin tunnistaneeni ovulaation ja saaneeni sen tikutettuakin, mut nyt olis jo dpo 20 eikä menkkoja näy ja r-testi negaa :unsure: Voiko ovis testi näyttää väärää positiivista? Tai ehkä oon tulkinnut sen väärin eikä ollutkaan yhtä tummat viivat :( Ovislimoja bongasin mielestäni myös plussan...
  10. M

.

@Siltsu ei tosiaan välttämättä näy vielä. Juuri tarkastin, niin mulla edellinen raskaus näkyi niin haaleena plussana halpistestillä dpo 13 että mies ei sitä nähnyt joten iteki ajattelin sen sitten negaksi, sit dpo 15 selvä plussa :) Silloin mulla kierto oli 25-30 ja toi dpo 13 oli kp 31...
  11. M

.

Vau mikä plussatuuli täällä viuhunnut, onnea kaikille plussanneille :LOL: Täällä mahdollisesti dpo 12, kolme päivää testannut negaa :unsure: Nyt aika varma olo, että ne on kuukautiset jotka sieltä tulee eikä plussa. Pinna ollut jatkuvasti ihan kireellä, toisaalta mieli ollut maassa. Naamassa...
  12. M

.

@iK @Appelsiiniomena mun mielestä ovis testiin voi saada aamupissasta nimenomaan väärän negan, kun pissa on liian laimeaa. o_O
  13. M

.

@Siltsu en muista mistä on, mut one step merkkinen, esikoisen yrityksestä kaapin pohjalle jääneitä, en tätä merkkiä kerennyt silloin käyttää, mulla oli aiemmin joku Sofi merkkinen ja kyllä mullakin sillä tuli aina lopulta se tasavahva merkki. Testasin iltapäivällä uudelleen ja olikin...
  14. M

.

@rubikinkuutio joo niin mäkin oon ymmärtänyt että pitää olla yhtä vahva viiva kuin testiviiva, mutta tää testi siis eiliseltä ja tänään tein aamulla, niin tuli ihan hailukka viiva vain. Sillä mietin että olisko kuiteniin voinut olla eilen ovis (n) Ja kun juuri ton merkin testillä ei kaikki oo...
  15. M

.

@Wintersun en oo kaikkia juttuja ihan alusta asti jaksanut tässä ketjussa lukea, mutta sun tausta jotenkin koskettaa, kun yritystä niin kauan takana ❤️ Toivottavasti teille vielä vauva suodaan! Ihana että jaksat ylläpitää tätäkin ketjua silti! Mä taisin vahingossa bongata mun ekan oviksen (siis...
  16. M

.

Kauhee hinku ois jo pystyä enemmän tekemään jotain tosikon eteen, mut kun ei oo vieläkään täti kyläillyt synnytyksen jälkeen, niin ei voi ovista tikutella tai mitään... Ja sit ku on kuitenkin tässä univelkaa kertynyt, niin ei jaksa "turhaan" puuhailla joka päivä jos vaikka kierto alkais ja ovis...
  17. M

.

Moikka! Päätimpä nyt tulla mukaan tähän ketjuun taustalle. Vauvakuume täällä jo taas, kovasti haluttaisiin esikoiselle pikkusisarus jo ensi vuodelle, eli ~2 v ikäerolla :) Esikko syntynyt siis 10/17 ja on nyt näin ollen 8,5kk. Tätä ekaa puuhailtiin 1,5vuotta, mutta jospa toinen haluaisi tulla...
  18. M

Marraskuun murut

Taidanpa itsekin ilmoittautua, plussasin jo vajaa kaksi viikkoa sitten, mutta olen toistaiseksi sivusta seurannut ja lukenut teidän viestejä, on jotenkin niin epätodelliselta tuntunut! :) Tänään tein vielä yhden testin ihan varmuuden vuoksi ja kaksi tummaa viivaahan siihen aikalailla heti...

Yhteistyössä