Hakutulokset

1. Maris83

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Yritän nyt aktivoitua kirjoittamaan tänne ja yritän päästä kärryille muidenkin tilanteista. Meillä on siis ensimmäinen ivf meneillään pitkällä kaavalla (Synarela, Elonva ja Gonal F), huomenna tulee 7 vrk täytteen Elonvan pistämisestä ja tänään ultrattiin. Aika lannistuneet fiilikset, oikeassa...
  2. Maris83

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

@Tammityttö Paljon onnea vauvan saamisesta! :) Kiva kuulla onnistumisista vaikka matkan varrella sulla ollut myös menetyksiä, pahoittelut niistä. @Karhurouvanen Kiitos tsempeistä ja tosi paljon onnea raskautumisesta, toivottavasti kaikki sujuisi hyvin. :love: Me jätettiin ehkäisy pois...
  3. Maris83

Yritän nyt herätellä tänne keskustelua niiden kesken keillä on alhainen amh, ja joilla on ivf meneillään. :) Eilen keskiviikkona mulla oli supressioultra ja perjantaina kp.3 saan aloittaa Elonvan pistämisellä. Toisen munasarjan endometriooma oli onneksi lähtenyt häviämään. Nyt saa sitten...
  4. Maris83

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kun itse olin aukiolotutkimuksessa, eikä tuubiin saatu menemään ilmaa eikä nestettä, sanoi lääkäri ettei silti voida varmuudella sanoa että olisivat tukossa. Sanoi että varmuuden voi saada vasta tähystyksellä.
  5. Maris83

Ihanaa kuulla että alhaisesta amh.sta huolimatta tästä ketjusta on löytynyt myös onnistumistarinoita.:love: Suuret onnentoivotukset kaikille plussanneille ja onneahan tarvitaan myös me vielä hoidoissa olevat! Plussauutiset antavat toivoa myös omaan hoitoprosessiin. Itselläni ensimmäinen ivf on...

Yhteistyössä