Hakutulokset

1. M

Heinävauvat 2011

Hö enpäs osanutkaan laitaa tota kuvaa sille et se näkyy tossa :D voisko joku opettaa?
  2. M

Heinävauvat 2011

Ooteko muuten huomaneet että suurimalla osalla meistä esikoinen on pikkuprinssi? =) Ihana kuulla teitä kenel ultrat nyt takana/edessä ja kuulla että kaiki on hyvin. =) oma ulrta kun on ollut jo pariviikkoa sitten.tekis hirveesti kyllä mieli varata aika siihen 3D/4D ultraan siitä kun sen...
  3. M

Heinävauvat 2011

Oikein mukavaa lauantai iltaa kaikille missä kukin sen viettää itse vietän sen kotosalla taas... : / Täällä ollaan koko viikko kärsitty flunsasta.:snotty:joutu rv.22 neuvolanki peruu mut onnkes uus aika ens viikolla pitää vaa touvoo et tervehtyy siihe mennessä ku katotaa niit kelanpapereita...
  4. M

Heinävauvat 2011

:wave:terve Mäkää en malta odottaa et pikkunen sylissä tulis kesä ja lämmin äkkii..käy tää pakkanen jo kylästyttää ku ei mee enää talvitakkikaa kii :/ ja uutta en haluis ostaa-- Mullakin välil tuntunu tuol nivusessa kipuu luin siit vau.fi kirjast et se olis ihan normaalii..Ja sit mul on...
  5. M

Heinävauvat 2011

Aurinkoista keskiviikkoo kaikille. Meil oli tänää se toinen ultra sain tietää et masussa kasvaa pikkuprinssi oon niin onnelinen ku toivonki esikoisen olevan poika :) pikkunen myös kehityny hyvin näytti huomatavasti erilaista ku siin ekas ulrtas potkutki tuntuu aika voimakailta nykyää..välil...
  6. M

Heinävauvat 2011

Moikka.mulla ainaki maha kasvanu sen verran et piti käydä ostaa ne äitysfarkut ku ei menny vanhat enää kiinni :D painoo mul on tullu joku 6kg.. Mulla on neljä sisarta ja yks veli itte olen toisiksi vanhin :D Meijän molempien sukuu tää on kans eka lapsen lapsi..tosin mun kundin vanhemat ei oo...
  7. M

Heinävauvat 2011

Esikoista odoteleva liitty kanssa mukaan.. Laskettu aika 7.7 rv17+4 ja rakenne ultra olis tos 16.2 Miten teillä on lähteny raskaus käyntii? Meillä alussa vähän oli ongelmia ku viikol 6 alko tulee veristä vuotoo käytii sit päivystyksen läheteellä naistenklenikalla ultraamas ja todettii et...

Yhteistyössä