Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2024

❤️
  2. K

Helmikuiset 2024

En minäkään ole löytänyt ja odottanut olen että joku tämän keskustelun aloittaa. 🤗 Mulla laskurit näyttää 3.2 laskettua aikaa, mutta käynnistävät suunnitellusti ennen laskettua aikaa. Nähtäväksi jää onko käynnistys tammikuun vikoina vai helmikuun ekoina päivinä . ❤️ Jotenkin epäuskoinen olo...
  3. K

Haaveena vauva 2024

Kiitos! 😘
  4. K

Haaveena vauva 2024

5. K

Haaveena vauva 2024

Onnea! 😘❤️
  6. K

Haaveena vauva 2024

Voi ei! 😂
  7. K

Haaveena vauva 2024

Ei anna tähän teksti kenttään kopioida sitä linkkiä?
  8. K

Haaveena vauva 2024

9. K

Haaveena vauva 2024

En tiedä voiko noin räikeästi väärää näyttää. 😭 Huomenna illasta pääsen testaa uudestaan. 😩
  10. K

Haaveena vauva 2024

Rfsun:n testaa varhain, tyylipuhdas nega. 😭😭💔 Mitä helvettiä, eilen Digi antoi lyhyellä pidätyksellä tuon raskaana 1-2 😤 kauan ei tätä iloa tainnut kestää sitten. 😭
  11. K

Haaveena vauva 2024

Kyllä niin puskista tämä plussa tuli että jospa plussa tuuli yltäisi sinne asti. 😘
  12. K

Haaveena vauva 2024

Aamun pc yhtä hailura kun eilen joten yli 6kk jemmassa ollut Digi pääsi tänään käyttöön, olen säilyttänyt sitä jos joskus saan sellaisen viivan että Digi kannattaa tuhlata. Tässä päivä pissasta tehty parin tunnin pidätyksellä.
  13. K

Haaveena vauva 2024

Toivotaan parasta! 🥰
  14. K

Haaveena vauva 2024

Siis mie oon ihan shokissa , en todellakaan uskonut mitään viivoja tulevan koska aamunkin testiin kuvittelin haamun , sitä ei todellakaan saanut edes kuvaa! 🤭😂 Kiitos , ihmeen kuiva kierto ollutkin olisi siitä pitänyt jo arvata että josko nyt, toki tässä on kaksi vuotta elette "joko nyt "...
  15. K

Haaveena vauva 2024

Toivotaan todella tarrasukkia! 🥰❤️
  16. K

Haaveena vauva 2024

Mie en usko vielä tätä todeksi! 😍 Vaikka kyllä rfsu:n testiinkin viiva vain ilmestyi. Melkeinpä oireeton on ollut. Pelottaa että taas kesken menee. 💔😰😭 Monta vuotta jo kuitenkin pientä koitettu saada,kunpa nyt syliin saakka saataisiin. 🤞👌
  17. K

Haaveena vauva 2024

Mä näin aamulla rfsu:n testissä todella haalean viivan , siksi tein tuon jossa näin myös haalean viivan joten pitihän se pc tuhlata vielä..... Mitä hittoa täällä tapahtuu!!!
  18. K

Haaveena vauva 2024

No niin arvon leidit, nyt suurennuslasit käteen!! 🧐🧐 Tässä kuva, selkeämpi livenä kamera hävittää. Kuva otettu testiajan jälkeen, ja tekstinä rfsu:n testaa varhain.. ennen en ole tälläistä saanut joten.. nään todella todella hailakan haamu , mitä sinä näet? Flo ennustaa menkkoja vasta...
  19. K

Haaveena vauva 2024

Voi kunpa teille plussa pärähtäisi! 😘👌
  20. K

Haaveena vauva 2024

Toi raskaustesti on muuten aika takuu varma konsti! 🤭🤞

Yhteistyössä