Hakutulokset

1. K

Helmikuiset 2024

Jokunen testi on täälläkin tullut tehtyä 😆🤞 Minä soitin kanssa jo neuvolaan ja sainkin ekan neuvola ajan kesäkuulle jolloin pitäs 8+4 olla.
  2. K

Helmikuiset 2024

Tervetuloa mukaan! 🤗
  3. K

Helmikuiset 2024

Tervetuloa mukaan! 🤗
  4. K

Helmikuiset 2024

Minäkin eilen testin tein vielä kun mullakin ma vuotoa oli. 😏 Hyvin tummunut täälläkin 🤭
  5. K

Haaveena vauva 2024

Hymynaama on -1dpo jos sulla eilen oli tuo hymynaama niin tänään on dpo0 🤭
  6. K

Helmikuiset 2024

Tuo on kyllä hyvä kun ultraan pääsee automaattisesti. 🤭
  7. K

Helmikuiset 2024

Meillä ei oo neuvolassa ultra mahdollisuutta. Mä pääsen sen verenvuodon takia näytille.
  8. K

Helmikuiset 2024

Ootteko ajatelleet mennä varhaisultraan? Mulla varattuna aika 15.6 jolloin olisi rv6+6 . Tuntuupa pitkältä ajalta odotella sinne asti. 🤔🙄
  9. K

Helmikuiset 2024

Tuo pahoinvointi on kyllä kamalaa! 😭 Vaikka itse en ole joutunut sen suuremmin sitä koskaan kokemaan. Tsemppiä oloihin! 😘
  10. K

Helmikuiset 2024

Sain soitettua neuvolaan, heidän laskuopin mukaan la olis 2.2. joten tänään olisi rv4+5. Oireita ei edelleenkään ole, joten se huolettaa. 😩 Verenvuoto onneksi loppui, mutta huoli on kova . 🙄🤞 Mites muilla oireita, joko löytyy? 🤗
  11. K

Helmikuiset 2024

Tervetuloa mukaan! 🤗
  12. K

Helmikuiset 2024

Joo, ei tässä osaa rennosti olla. Huoli on kova myös täällä. ❤️ Toivotaan että päivät ja viikot kuluu nopeasti että olis varhaisultra. 🤗
  13. K

Helmikuiset 2024

https://aijaa.com/OvhZU5 Aamun testiin kuitenkin viivat vahvistuneet. Jospa olisi harmitonta vuotoa täälläkin! 🤔 Nyt pitää vaan malttaa olla rauhassa ja luottaa että kaikki menee hyvin. ❤️
  14. K

Helmikuiset 2024

Täällä tulikin paperiin jo vähän verta, voi olla että tämä kesken menee jo hyvin varhaisessa vaiheessa. 😰💔. Kipuileekin oikealle puolen alamahaa. En kestä jos kesken menee.. meillä edellisestä keskenmenosta tulisi syyskuussa vuosi. Nythän se yritysaika nollaantuu jos raskaus on alkanut ja kesken...
  15. K

Helmikuiset 2024

Täällä nautitaan vielä oireettomuudesta! 🤭🤗
  16. K

Helmikuiset 2024

Kyllä, juuri noin! ❤️ Itselläkin kauhee stressi kun testi ei minusta riittävän vahva ole.. sain kuitenkin ekan haamun 5 päivää sitten. . Ei auta kun odotella ja toivoa että kaikki vielä hyvin päätyy. 🤗🤞
  17. K

Helmikuiset 2024

Onpa hyvä että Digi tuon tuloksen antoi. Toivotaan että on harmitonta , mullakin jossain raskaudessa ollut vuotoa ja silti pieni siitä syliin saatu. ❤️
  18. K

Helmikuiset 2024

No onpa harmi , jospa harmitonta vuotoa vain olisi.. oletko tehnyt uutta testiä?
  19. K

Helmikuiset 2024

Tervetuloa, toivotaan että kaikki menee hyvin! 🤗
  20. K

Helmikuiset 2024

Ihana olet, kun joulukuisista onnittelemaan tulit! 😘 ❤️❤️ Pitkään kyllä odotti uutta plussaa, mutta toivotaan että tämä pienokainen syliin saakka tulee. ❤️❤️

Yhteistyössä