Hakutulokset

1. C

Marraskuiset 2019

Noin yleisesti muille, jotka miettivät jossain vaiheessa jotain lääkettä eikä tämä ole vielä tuttu, vinkkinä tämä: https://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/teratologinen-tietopalvelu/Sivut/default.aspx on ollut tosi hyvä palvelu, soitin sinne muistaakseni imettäessä yhdestä...
  2. C

Marraskuiset 2019

@Nannou sinulla on selkeä syy unellesi, kun olit juuri lukenut tuollaisesta. Mieli käsitteli asiaa vaan yöllä. Ei varmasti syytä huoleen sen perusteella! Vinkkaan vielä tämän, se ainakin helpottaa minua, kun näkee miten päivien edetessä riski pienenee koko ajan...
  3. C

Marraskuiset 2019

Laitellaan tosiaan viestiä nimimerkille muttakun: ↑(nuolta klikkaamalla voi kokeilla löytää hänet) jos salainen Fb ryhmä kiinnostaa :) ja jos haluat mukaan listalle, ilmoita alla olevalla tavalla tiedot ja laita väri punaiseksi, jotta erotan helpommin ne viestien seasta. Laskettu...
  4. C

Marraskuiset 2019

Aiemmilta sivuilta löytyy ohje Fb-ryhmään liittymiseen, kun selaatte taaksepäin. Vielä siellä on tilaa :) Ja joku puhui ultran hinnoista, niin voin yhä tässä suositella Perhe Artea :) alle 100e selviää ja kätilö ultrasi tosi hyvin. @Suspi onhan tuossa jo oireita, heh. Minulla oli esikoisesta...
  5. C

Marraskuiset 2019

Tervetuloa uudet. Pyynnöt lisätty listaan! Kiitos tiedosta @HooMama OAS poistettu listalta. Jos vertaistukea kaipaa, niin voin suositella lämpimästi sitä salaista Fb-ryhmää. Siellä on lähtenyt keskustelut kivasti käyntiin ja esikoisen ryhmä oli itselle tosi iso tuki ja siellä on yhä tosi hyvä...
  6. C

Marraskuiset 2019

Laitellaan tosiaan viestiä nimimerkille muttakun: ↑ (nuolta klikkaamalla voi kokeilla löytää hänet) jos salainen Fb ryhmä kiinnostaa, älkää minulle :) Jos @Yllätyshaave millään jaksaa päivittää niin selkein se olisi, että se päivittyisi aloitusviestiin. Muuten pitää jonkun koota listaa ja...
  7. C

Marraskuiset 2019

Onnea plussista taas uusille! @Henttu82 minulle tuli myös loppuraskaudesta viimeksi tuo rannekanavan oireyhtymä. No, oli siinä muutenkin turvotusta, proteiini kahdella plussalla ja verenpaineita eli raskausmyrkytyksen oireita seurattiin tiiviisti loppuraskaus. Kaikki vaivat ratkesivat...
  8. C

Marraskuiset 2019

Onnea! Varhaisultrassa ei kai kuunnella sydänääniä yleensäkään vaan todetaan syke ruudulta. Ainakin näin on minulla ollut molempina kertoina ja olen käsittänyt, että liittyy siihen ettei se anna kauheasti lisätietoa tai sitten ehkä noin varhaiseen niitä voi olla vaikea kuullakin?
  9. C

Marraskuiset 2019

Eli viestiä nimimerkille muttakun :) kiva kun on paljon uusia plussia, onnea kaikille
  10. C

Marraskuiset 2019

@HHömppä tervetuloa! Oliko ihan normaalin runsaat menkat? Kyllä tuota kuulee, että ekat voivat ja tulla ja joillain useamminkin. Ja selvä plussa vuodon jälkeen on varmaan hyvä merkki sekin :)
  11. C

Marraskuiset 2019

@Neltsuliini 7+2 oli, mutta ovulaatiosta laskettuna oli 6+6 ja se olikin myös ultrassa tuloksena.
  12. C

Marraskuiset 2019

Varhaisultra Perhe Artessa ohi, oli tosi miellyttävä kokemus käydä tuolla ja pääasiana tietty, että kaikki oli hyvin. Syke näkyi hyvin.
  13. C

Marraskuiset 2019

@AnnMariii etsin myös samaa tietoa ja päädyin siihen, että ainakaan vielä ei pitäisi sykerajoilla olla väliä. Pitää kysyä neuvolasta sitten tarkemmin. Joku nyrkkisääntö oli, että pitäisi pystyä puhumaan samalla, mutta sekin oli myöhemmälle ajalle. Ihanaa kun osa on ollut jo varhaisultrassa...
  14. C

Marraskuiset 2019

@Yllätyshaave Joo levottomia unia on paljon, muistan paljon enemmän kaikkia unia kuin normaalisti. Väsymystä on nyt kyllä enemmän kuin ennen. Millaisia oloja muilla nyt on?
  15. C

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Yk 3 Dpo 1-5 alkuun ei mitään, sitten sukkapuikkomaisia vihlaisuja välillä oikealla puolella alavatsaa. Epätyypillisiä minulle. Dpo 6 alakerran jomotteluja. Dpo 7-9 ei tuntemuksia, joku päivä kevyttä jomottelua. Varma tunne ettei tärpännyt. Dpo 10 selvä punertava haamu Dpo 11 vahvistunut viiva...
  16. C

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Yk 2 Dpo 2 vv käsivoidemaista, menkkamaisia jomotuksia Dpo 6 valkkarilorahtelua, tunne ettei varmasti ole raskaana Dpo 7 ja 8 jäätävä vv lorahtelee. Vähän menkkajomotusta illalla Dpo 9 päivä lämpö 37C, enkä ole kip muuten. Repäisykipu mahassa. Dpo 11 tuhruttelee, seuraavana päivänä alkaa menkat...
  17. C

Marraskuiset 2019

Minulla oli aika sama tilanne kuin sinulla @muttakun ja päätin laskea menkkojen mukaan. Neuvolassa kumminkin katsovat siitä lasketun kuitenkin. Tietää vaan itse ettei huolestu, jos vastaa vaikka varhaisultrassa muutamaa päivää pienempää!
  18. C

Marraskuiset 2019

Ei voi kuin kompata @tylleröinen_21 mutta toivotaan, että se plussa tulisi vielä vähän myöhemmin! Täällä keskusteluissa on ollut usein, että rfsu:n testit ovat aika epäluotettavasti antaneet viivanpaikkoja ja sellaisia mitä tulkittaisiin muilla testeillä jo plussaksi. @Itkisinkö onnesta täällä...
  19. C

Marraskuiset 2019

@Alissa211 ei ehkä kannata, minulla ei ollut pahoinvointia, ja tyttö tuli :ROFLMAO: en luota enää kuin ultriin!
  20. C

Marraskuiset 2019

@Alissa211 ryhmä on siis jo luotu ja sinne on liittynyt porukkaa, tervetuloa mukaan :) Ekan lapsen alkuraskaus oli aika oireeton, kyllä se silloin minuakin stressasi. Nyt en osaa tokaa kertaa siitä niin stressata, kun ne oireet eivät ole suoraan verrannollisia siihen, että kaikki on hyvin tai...

Yhteistyössä