Hakutulokset

1. J

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@janitainen mulla tuli pp9 vuotoa, ensin tuhrua ja sitten vähän vertakin. Kuitenkin ko lopetin pp11 negatiivisen testin jälkeen terolutit niin vuoto alko oikeasti vasta 3pv sen jälkeen (n) Jes, ymmärsin viime käynnillä, että jonot menee maalis-huhtikuun vaihteeseen, mutta eilen tuli viesti että...
  2. J

Mieki olen oysissa käyny ja tuo on kyllä niin totta! Kantaanki oli tekstit tullu vasta lähes pari viikkoa käyntien jälkeen. Se nettisovellus on kyllä hyvä, jos pitää viestiä hoitajien kanssa. Omaa napaa vain sen verran, että vuoto alko tänään. Nyt sitten ootellaan tietoa, koska seuraava...
  3. J

Kiitos kaikille! Kyllähän tämä harmittaa, vaikka osasikin odottaa, että eka kerralla ei onnistu. Nuo julkisen jonot vain ärsyttää, että uutta kierrosta varten joutuu jonon hännille :unsure: Ihmettelen vain, ko tuhruttelu loppu pari päivää sitten ja menkkoja ei näy vaikka lopetin ne terolutitki...
  4. J

Täällä tehty negatiivinen raskaustesti, kuten hieman epäilinkin. Tänään siis virallinen testi päivä pp11, dpo 14. Jään tuonne taustalle seurailemaan teän muiden vaiheita, me joudutaan uuteen hoitojonoon (3-4kk) odottamaan toista icsiä :( Tsemppiä teille kaikille! (y)
  5. J

@Puhalluskukka edelleen tulee pientä tuhrua ja tänään kertaalleen ihan punaista vertakin. Olen melko varma, että nuo terolutit pitää kunnon vuodon poissa, en siis ole hirveän positiivisella mielellä. Ootan nyt kuitenkin siihen perjantaihin ja teen sen testin. Turhauttaa kyllä ko pakkaseen ei...
  6. J

Täällä pyyhkiessä tuhrua.. Ei tainnu kiinnittyä :unsure: No perjantaina testin teko ja sitten ilmoittautumaan uuteen hoitojonoon :(
  7. J

Ketäs piinailijoita meitä on? Joko testit houkuttelee? Täällä siirrosta nyt 6 päivää. Mieli menee vuoristorataa..välillä ihan varma että plussa tulee, välillä taas varma epäonnistumisen tunne. Mitään oireita ei ole sen kummemmin. Välillä vihlasee tuonne kohdun seudulle, tissit olleet kipeät jo...
  8. J

@Rusakkonen voimia teille, aivan järkyttävää :cry::cry:
  9. J

Kiitos @Silmu75 ja @odotuksenodotus vastauksista. Kiva tietää, että ei ainakaan heti kannata miettiä, että menetetty tapaus jo :whistle:
  10. J

Onko kellään kokemusta, että alkion siirron jälkeen menkkajomotusta? Ei mitään isoa, mutta sillai että tuntuu. Jostain luin, että kohdun supistelu voi vaikuttaa kiinnittymiseen (n)
  11. J

Onnea @Silmu75! :love: Varovaiset onnittelut myös @odotuksenodotus! Nyt on mullaki kyydissä pieni matkalainen :love: ainoa, joka selvisi. Kuulemma hyvänlaatuinen yksilö. Toivottavasti tarraa kiinni, muuten seuraava kierros menee jonnekin maalis-huhtikuulle:sneaky: Edit. Testipäivä 6.12
  12. J

Mulla oli punktiossa ihan normi vaatteet, jegginsit ja paita. Piti pukea omien vaatteiden päälle sairaalakaapu ja siirryttäessä itse toimenpiteeseen jätettiin päälyhousut pois. Mulla pelottaa aivan hulluna huominen, ei siirto, mutta se että aamulla tulee soitto, ettei siirrettävää ole :(
  13. J

Kiitos tsemppauksesta! Toivotaan parasta :) Toivottavasti sulla ehtii solut kehittyä (y)
  14. J

Täällä punktiosta selvitty, ei ollu edes paha. Kieltäydyin rauhoittavasta esilääkkeestä, kipulääkettä sain kahteen otteeseen. :) mieheltä löyty tuorenäytteestä siittiöitä, jopa liikkuvia, joten ei tarvinnu turvautua pakasteessa oleviin (y) ainoa negatiivinen asia on, että munasoluja löyty...
  15. J

@janitainen On kyllä jännä, mulla vielä painotettiin, että täytyy klo 7-9 välillä pistää o_O Joo ja ei ollu kovin kiva, kirveli melkoisesti. Kävin tänään taas ultrassa, nyt kp 10. Tänään irrotuspiikki ja perjantaina aamulla punktio (jännittää).. Ens viikolla toivottavasti pääsen piinailijoihin...
  16. J

Mulla ohje, että gonal pistetään illalla ja fyremadel aamulla klo 7-9. Näin oysissa. (n)
  17. J

Pahoittelut negan saaneille :( Mie kävin tänään toisen kerran ultrassa, nyt kp 8. Oli siellä kasvua tapahtunut. Semmonen 7-8 isompaa follikkelia n. 10-12mm nyt näkyi, pienemmät ei varmaan ehi kypsymään. Gonal jatkuu ja huomenna jarrut lisäksi. Keskiviikkona täytyy vielä mennä ultraan. Arvelivat...
  18. J

Oma napainen päivitys tällä kertaa :whistle: Täällä käyty ekassa follikkeliultrassa kp 5. Hieman harmitti, ko oli uus lääkäri.. Kiva hänkin, mutta ei vaikuttanut ihan niin ammattitaitoiselta, ko mitä edellinen lääkäri (n) No kuitenkin, limakalvo oli vasta n. 4mm, vasemmalla puolella näky ainaki...
  19. J

Voi harmi :unsure: oireettomuus ei silti kerro mitään, joten kyllä sieltä voi vielä plussa tulla. Tsemppiä! (y)
  20. J

@Silmu75 tarrasukkia toivotaan sinne! :love: Mulla alko kuin alkoki kierto eilen ja juuri pistin ekan gonal f annoksen. Mulla ei ikinä ole piikittelyt haitanneet, mutta jännästi sitä hieman epäröi itteä pistää :LOL: Perjantaina on sitten jo eka ultra kp 5, jännää :) Tsemppiä kaikille!

Yhteistyössä