Hakutulokset

1. senya

Elokuiset 2022

Meillä neuvola ilmeisesti myöhempäänkin auki, koska eka neuvola on klo 17.15 😅 pyysin vaan aamun ekaa tai iltapäivällä mahd. myöhään olevaa aikaa. Mulla kuitenkin tunnin työmatka, neuvola lähellä kotia. Aamuvuorossa ehdin juuri haukkaamaan jotain ennen kun onkin neuvola. Mut varmaan aika pian...
  2. senya

Elokuiset 2022

Laitoin sulle yv :)
  3. senya

Laskettuaika 2022

Mä jouduin esikoisen aikana olla pitkästi saikulla ennen äitiysvapaan alkua, kun selkä sanoi itsensä irti ja ennenaikaisia supistuksia oli paljon. Ei se vaikuttanut äitiysvapaan palkanmaksuun millään tavalla, eikä se kai mun ymmärtääkseni saisikaan. Mulla oli myös sijaisuus sillon, joka päättyi...
  4. senya

Elokuiset 2022

Mäkin voisin liittyä fb-ryhmään myös, jos sellainen jo löytyy? Oli ainakin puhetta jossain monta sivua taakse päin, mutta vähän jäi epävarmuus, että kenelle sitä nyt viestittelee ja onko olemassa ryhmää. :D Ihanaa uutta vuotta kaikille, toivottavasti tää on meidän kaikkien vuosi. ❤
  5. senya

Elokuiset 2022

Harvemmin taitavat kuunnella, koska eka neuvolakäynti on ainakin suurimmalla osalla niin aikaisin, ettei sydänäänien löytyminen ole varmaa niin varhaisilla viikoilla sillä laitteella, joka neuvolasta löytyy. Turhaan huolestuttaa äitiä, jos niitä ei löydykään. Tottakai osalla kunnista neuvoloissa...
  6. senya

Elokuiset 2022

Mä varasin tänään ajan kolmanteen rokotukseen, meni helmikuun alkuun. Ehdin jutella vielä neuvolassa ja tarvittaessa perua ajan. Mut oon töissä paikassa, josta sen tällä hetkellä aika helposti voi saada joten koen kyllä rokottautumisenkin viisaana ajatuksena, jos se on tosiaan raskaana olevalle...
  7. senya

Yritystä odottavat

Hormonikierukan jälkeenhän kierron pitäisi palautua aikalailla heti normaaliin, tai ainakin raskautuminen on mahdollista periaatteessa heti. Me ei uskottu, että ihan niin olisi. Kierukka poistettiin 15.11. ja menkat alkoi 18.11. josta kierrosta heti plussa testiin. Eli jos ette ennen häitä...
  8. senya

Elokuiset 2022

Mä olen 28v, mies 34v. Mulle toinen lapsi, miehelle tämä on ensimmäinen eli ensimmäinen meidän yhteinen myös. Esikoinen 7v, tuntuu että siitä on niin kauan että on ihan yhtä pihalla kaikesta kun esikoisen kanssakin. :D Missä vaiheessa aiotte kertoa raskaudesta töissä? :unsure: Itse pohdin...
  9. senya

Elokuiset 2022

Hassua, kun nyt la on loppukuusta, 24.8. ja monet elokuiset siis mooonta viikkoa edellä. Esikoisen la oli kuukauden eka päivä niin oli ihan päinvastoin. Saa ootella ultria ym. :D täällä vasta rv 5+5 ja varhaisultra ensi viikolla.
  10. senya

Elokuiset 2022

Voi, tsemppiä @Tiffu ! <3 Täällä aaton aatto ja jouluaatto meni ihan kamalan etovassa olossa. Jotenkin koko ajan piti tietoisesti työntää pahaa oloa pois, ettei ihan oksentaa tarvitsisi. :D Vietettiin joulua miehen perheen luona, onneksi päätettiin kertoa raskaudesta jo ennen joulua. Ei olisi...

Yhteistyössä