Hakutulokset

1. senya

Haaveena vauva 2022

Kyllä siellä jotain kurkistelee! :love::love:
  2. senya

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Voi ei, olen todella pahoillani teidän puolesta! Voimia tulevaan, ja halauksia! ❤
  3. senya

Haaveena vauva 2022

Taisi olla mun toinen viiva viivanpaikka tai mitä lie, koska tän aamuinen testi oli nega. 😔 Jotain olematonta haamua olin näkevinäni aluksi, mutta kuivahti pois. Eli odotellaan, alkaako menkat vai kääntyykö myöhemmin plussaksi. Tosi nihkeetä odotella, kun kierrosta ei aavistusta. Enkä tiedä...
  4. senya

Varmasti kannattaa ottaa neuvolassa pelot ja olot puheeksi, ei se pahaa varmasti tekisi käydä niistä puhumassa. Vaikkei puhuminen itse asian ydintä poista, mutta se voi keventää kuitenkin taakkaa hartioilta kun saa jollekin oikeasti purkaa tuntoja. Edes pikkuisen. Mä täällä hennon varovaisesti...
  5. senya

Haaveena vauva 2022

Fiilis on just, että uskaltaako tätä sanoa. Mutta vaikka päätin etten testaile, niin testasinpa aamulla. Ja hyyyyvin hailakan viivan olin näkevinäni, jossa väriä. Korkealta pudotaan, jos ei olekaan mitään mutta murehditaan sitä sitten. Nyt on vielä toivoa. 🤭
  6. senya

Haaveena vauva 2022

Onko tolle greippimehun juomiselle jotain "ohjetta"? Meinaan siis, että mihin sen hyöty perustuu ja paljonko sitä pitäisi sitten lipitellä saavuttaakseen hyödyn? :) Tissikipeilyt täällä jatkunut, tänään myös sängystä noustessa repäisevää kipua alavatsalla. Alkaakohan tässä vaan mielikuvitus...
  7. senya

Haaveena vauva 2022

Mä olin jo heittänyt tän kierron kanssa rukkaset kaivoon. Tänään kuitenkin ollut toinen tissi kipeänä, mikä tottakai voi liittyä lähellä oleviin menkkoihinkin mutta jotenkin kaivoin ehkä toisen rukkasen sieltä kaivosta ja jatkan odottelua. Ei niitä menkkojakaan näy ja keskenmenon alusta...
  8. senya

Haaveena vauva 2022

Taitaa olla menkat lähellä, kun vatsaa nippailee ja olo on kun takamukseen ammutulla karhulla. 🤯 Vaikka toisaalta ihan tervetullutta olisi sekin, pääsisi ainakin uuteen kiertoon. Tää keskenmenon jälkeinen epätietoisuuden aika on ollut tosi mälsää. En usko, että tärppiä on tullut, aiemmin...
  9. senya

Haaveena vauva 2022

Ihana plussien aalto täällä meneillään! 😍 Onnea @sinnae ja @Leppis- ❤️ Odottavan aika on pitkä. Täällä kummallista öisin vessassa ramppaamista ja höperöin mielikuvitus keksi jo vaikka mitä sillon keskellä yötä. Todellisuus löi kyllä aamulla kun katsoi kalenteria, ei yhtään mitään mahdollisuutta...
  10. senya

Haaveena vauva 2022

Ooh, onnea! 🥰
  11. senya

Voih, jopas nyt huolen heitti! Ymmärrettävää, että huolettaa. Toivottavasti hematoomasta ei aiheutuisi kuitenkaan vaaraa ja kaikki lopulta menisi vielä ihan hyvin. ❤ Saitko jotain kontrolliaikaa? Kovasti tsemppiä! ❤
  12. senya

Haaveena vauva 2022

Kieltämättä tuo ovistestien tulkkaaminen näyttää hankalalta. :D Täällä ollut nippailua alavatsalla, ja todella limaista vuotoa. Ovislimoja ehkä? Toivottavasti, vaikka toiveita en pidä kovin korkealla. Ja tuntuisi olevan ehkä liian pian siihen nähden, koska hcg ollut riittävän alhaalla. Eli...
  13. senya

Haaveena vauva 2022

Onnea @Snanniska ! 🥰
  14. senya

Haaveena vauva 2022

Onhan niitä oireita hankala välillä tunnistaa, kun tosi monet alkuraskauden oireet on samoja, joita saattaa olla myös menkkojen yhteydessä tai ennakoida niiden alkua. :/ En tiiä mikä tässä nyt näin, mutta oon jotenkin tosi ärtynyt kun oman kropan toiminnasta aavistustakaan. Ei tietoa koska...
  15. senya

Haaveena vauva 2022

Onnea @Lavender_ ! 🥰
  16. senya

Voi ei @Vehkis , olen tosi pahoillani ❤ Kamalasti voimia ja lämpimiä ajatuksia. Täällä loppunut vihdoin ja viimein vuoto. Vähän olen ollut kahden vaiheilla pitäisikö odotella menkat ennen uutta yritystä. Mutta sitten taas toisaalta lääkärin mukaan ei mitään syytä, miksi niitä pitäisi odottaa...
  17. senya

Haaveena vauva 2022

@Mamiks kannattaahan sitä kysyä, ei siinä mitään menetä! Toivottavasti poisto sujuu hyvin, tsemppiä :) Täällä vuoto vihdoin lakannut kokonaan. Ja kun kerran lääkärin mukaan ei mitään syytä odotella menkkoja, vaan yrittämään saa ruveta heti, niin eiköhän tässä voi jäädä ovista odottelemaan...
  18. senya

Haaveena vauva 2022

Testaako kaikki siis ovista? Musta tuntuu nyt höpsöltä, kun jotenkin oon ajatellut etten jaksa stressata ja käyttää rahaa niihin, vaan "tyytynyt" tallettelemaan sen jokatoinen tai toisinaan joka kolmas päivä. Ovistuntemusten aikaan ajoittain tiheämmästi, jos molemmilla fiilistä ja jaksamista. 🤭
  19. senya

@baulie olen pahoillani. :( Tsemppiä! <3 Toivottavasti kaikki sujuu hyvin eikä tulisi mutkia. Täällä perjantain labrassa hcg enää 4.9. Ja kun viitearvo on 5 tai alle niin kai tää aikalailla oli sitten tässä ja taputeltu. Pyyhkiessä enää ihan häivähdys rusehtavaa. Tänään uskalsin jo saunassa...
  20. senya

Oi, ihana kuulla! <3 Sormet ja varpaat ristissä, että kaikki jatkuukin hyvänä! 🍀🤞 Kiva kun sait parin viikon päähän seuraavan ajan-

Yhteistyössä