Hakutulokset

1. V

Ovulaatiosta

kannattaa vielä varalta tehdä raskaustesti. Ovistestit reagoi raskauteen antamalla positiivista tulosta, testasin itse clearbluen digillä ja iloista hymynaamaa tuli kun olin jo hyvinkin raskaana. Mikäli raskaustesti on negatiivinen, sulla on ovis vasta. Kannattaa jatkaa oviksen testailua...
  2. V

Lokakuu 2018

@Ane773 nokkoskapseleita oon ainaki viime odotuksessa ostanu luontaistuotekaupoista. Useimmilla on kotisivut ni mä aina kurkkaan niistä löytyykö jotain tiettyä ni säästyn turhalta kiertelyltä. Tehokkuus kauppareissuilla kunniaan.:LOL: Saatto olla myös jauhettakin olemassa, sitä vois sekoittaa...
  3. V

Lokakuu 2018

@Ane773 mä en oo koskaan mittaillut sokruja, mutta oon kova seuraamaan erinäisistä oireista ja näiden vuosien aikana kun oon tuntemusten mukaan ruokavaliotani räätälöinyt, sanoisin että helpommin tipahtaa alemmas n.klo.14 asti ja sen jälkeen pysyy tasaisempana. Ja mä en oo koskaan sietänyt...
  4. V

Lokakuu 2018

@Montecea joo mun terkka on ihan loistava, en tiä voiko liikaa kehua.:) On kyllä niin paljon parempi fiilis, kun ei tarvitse tota mittaustakaan stressata nyt. Tuntu tosi inhottavalta pelkkä ajatuskin, että joutuis viikkoja mennä ilman että tietää millasia lukuja sieltä tulee.:oops: Ja voihan...
  5. V

Lokakuu 2018

Heipsan! Neuvolassa käyty ja tadaa..mun neuvolatäti ei petä koskaan.:D Eli tää radi seurannan aloitusta koskeva hässäkkä josta löytyy edellisistä viesteistäni infot jos mennyt ohitte.:LOL: Elikkäs, sanoin että tää ryhmähommaan pääsy jo itessään olis liian haastava sumplia ilman kuopusta niin hän...
  6. V

Lokakuu 2018

Mä oon nyt kirjannu ruokapäiväkirjaa ja eilen hoksasin et voisin jopa laskea kalorit yms.laskurilla.:LOL: Perjantaina siis neuvola, jossa mun pitää ilmaista mielipiteeni tuosta radiryhmästä ja se vähän stressaa, kun ei ole koskaan tarvinnut ryhtyä vastarannankiiskeksi.:whistle: Jotenka aattelin...
  7. V

Lokakuu 2018

@Vuorikristalli ei oo ekan käynnin jälkeen kyselty miehen perään. Sillon kysyttiin haluaako/pystyykö isä osallistumaan käynteihin ja kun sanoin että vuorotyö on vähän haaste, että ei lähtökohtaisesti pysty tulemaan kuin ultriin ja sitten siihen isyydenvahvistukseen, niin asia oli sillä selvä...
  8. V

Lokakuu 2018

@Montecea ai jestas mitä touhua.:cautious: Mua jos alettais moralisoimaan vauvan terveydestä, lähtisin siltä seisomalta paikalta, koska siitä ei ole kysymys lainkaan vaan ihan jo vaikkapa yksityisyydensuojasta jonka puitteissa kaikilla pitää olla vapaus valita kuka pääsee osalliseksi itseä...
  9. V

Lokakuu 2018

Tässä on se että terveyskeskus ei muka hoida radi asiaa lainkaan vaan homma on keskitetty melkein tunnin matkan päähän toiselle puolelle kaupunkia. Huoh! Mutta, eipä se mitään, perjantaina on mulla neuvola aika joten mun hoitaja saa kehittää jotain. Noi mittauslaitteet on mulle tuttuja kun...
  10. V

Lokakuu 2018

Ohhoijakkaa, tässä tuli kyllä päänsärkyä kerrakseen tän radin kanssa. Mikään ei mua tässä edes vaivannut, mutta kun mun neukka soitti tänään ja kertoi että jotta saan mittauslaitteen, mun tulis osallistua 1,5h ryhmätapaamiseen toisella puolella kaupunkia aamusta ja lapsia ei voi tuoda mukaan...
  11. V

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Periaatteessa ovis voi olla milloin tahansa huolimatta siitä, että se tavanomaisesti olisikin ollut vaikkapa kp14. Tärkeintä olisi että luteaalivaihe olisi sit oviksen tapahduttua tarpeeksi pitkä (min.10vrk). Mulla esimerkiksi imetyksen loppuminen sai aikaan sen, että ovis oli joka toisessa...
  12. V

Lokakuu 2018

Heipparallaa! Ihana ihana viileys!:love: Mulla oli perjantaina se rasitus ja se vika arvo oli just se raja-arvo 8.6. Hyvä siis että pyysin päästä rasitukseen, vaikka se ei oliskaan mulle automationa tullut. Voi toki olla, että kotimittauksissa ei mitään ilmenekkään, mutta koska oon...
  13. V

Lokakuu 2018

Oli tullut hyviä uutisia ultrista ja sype käynneiltä.(y) radista niin sen tiedän että sanktiota ei tule mutta kyllä siitä varmasti sanotaan. Asia nyt joka tapauksessa on niin, että sinä päätät mitä ja miten teet, kukaan ei voi pakottaa mihinkään, vaikka olisikin niin että päätöksestä olisi...
  14. V

Lokakuu 2018

helle ja raskaus = kuolema.:X3: Normaalisti siedän mutta raskaana en. Mulla on raskaana kehon lämpö muutenkin korkea ja on kuuma, joten helle tekee olosta täysin sietämättömän. Onneksi tätä olis enään perjantaihin saakka korkeintaan.:rolleyes: Ehkei tää tuntuis myöskään kohtuuttomalta jos...
  15. V

Ei oo hätää noista, mutta mainitse neuvolassa. Tällain alussa sitä yhteistä verenkiertoa ei vielä ole kun istukka vasta kehittyy, alkio elelee omalla ruskuaispussillaan sen aikaa. Ja onnea oikein paljon. Ja mitä tulee siihen että iltatesti antaa parempaa viivaa, se vaikuttaa olevan itseasiassa...
  16. V

.

Noh, mä sain tuota haaleampaa helmikuussa ja vahvistu 2pv aikana tollaseksi. Nyt on rv25+0.:D Eli luota pois, pc ei anna värillistä selvää viivaa ellei jotain oo meneillään. Eli onnea!:love: Ja puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä, viivanpaikat oli ihan vaan joko valkeita tai etäisesti...
  17. V

Jos toi apteekin on se erittäin herkkä (10mIU) niin se antaa aina räikeän viivanpaikan. PC voi antaa, mutta jos siinä on mitään väriä, se on yleensä haamu. Ite sain pc testillä hailun mutta silmille selkeän haamun dpo10 iltatestiin. Joku muu olis saattanu sanoa viivanpaikaksi, mutta kun takana...
  18. V

Okei, saattais olla kuitenkin mahdollista, että se ovis on ollut myöhemmin tai sitten on käynyt kehnosti eikä ovis ole päässyt tapahtumaan. Jommasta kummasta syystä (toivon ekaa eli myöhästynyttä ovista) kierto venyy. Eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon. :)
  19. V

@Miina- tiedätkö sun luteaalivaiheen pituuden ja saitko kiinni tikuilla oviksen? Luteaalivaihe pysyy yleensä aina vakiona, kun taas kierron pituus voi vaihdella paljonkin, kun se pituus riippuu täysin siitä milloin ovulaatio tapahtuu.
  20. V

'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Mun kattavammat listat oireista löytyy tuolta "Piinailijoiden oireet ...." ketjusta (en osaa muistaa koko nimeä:LOL: ) muistaaksenk s.62. Mutta, tämän nelosen yrityksessa kierrot 6/7 oli jos jotain oireita, lupaavia ja monenkirjavia, eivät johtuneet raskaudesta. Kierto 7/7 olin jo niin kyyninen...

Yhteistyössä